Har veldig sansen for bilen din :) Gleder meg til å se den live en dag :D
Printable View
Har veldig sansen for bilen din :) Gleder meg til å se den live en dag :D
man må tørre å gå egene veier her i verden ja. stereotyper er det nok av :)
make your volvo Yours eller noe i den duren er det ikke noe som heter det da?
bare å rop ut d... passerer jo hverandre på E6 "daglig" egentlig så :p
Helt enig i at man ikke skal ha hva alle andre har ;) Må gjøre noe eget :) Mange som ikke liker frontfangeren min og, men jeg liker den og er vel det som teller ;) Skiller seg litt ut også :)
Ja er omtrent hver dag vi passerer, så burde vel være mulig å ta en pitstop en dag :D
hehe sant så sant! :)
alltid likt den fangern din jeg. så den første gang på en sort bil på treffet der for maaange år siden... men R vingen MÅ på snart nå daaaah... :p hehe
ellers kan jeg jo bare kjapt oppsummere planene for bilen bare for igjen å presisere hva som skal\planlagt å bli... så kan jo enda fler gå med hæla i taket ;) hehe
har et ekstra panser liggende... dette skal min kjære nabo\mr. sveiser få svinge apparatet litt på der det skal bli to nedsunkne luftinntak midt på foran med en fin profil på. under der i luftinntakene vil det mest sannsynligvis bli "luftriktare" inn mot et varmeskjold der 3" K&N filteret står slik at dette får pressa kald og frisk luft på seg, samt vann og slikt skal i den "luftriktaren" ledes ned i en slange rett ned så det ikke Renner ned på filteret og det der. akkurat dette er litt komplisert så må se hva som er mulig å få til rundt dette... + har sabla lyst på en 16V turbo :p har vi ikke alle det???
så skal jo bilen få x90 look fra og med bakdøra og foran med R look fangeren fra Långe Michael. tror ikke det blir den normale R looken, men sånn med litt mer utstikkende leppe slik vår alles kjære oddgeir med ambulansen har :) feit front som roper SE HER... samt vurderer å skifte til SE sideskjørt.
bakfanger skal bli en modifisert V90 fanger som kanskje senkes profilen på 5-10 cm... får se når jeg skaffer en så jeg vet hva vi kan gå ut fra... alternativt skal jeg da få felt inn diffuser fra Ford Focus RS om det passer i dimensjoner og twinpipe muligheten i hullene der sånn ca.
så har dere et lite clue hvordan dette kommer til å bli en gang i framtiden... og jada, alt dette koster mye penger så blir litt om senn... heldigvis kan det første rundt panser og sveisinga der løses når nabon har lyst og tid :p hehe + at alle kommer til å gå i fletta å rope romskipvolvo og suttre å bære seg over at det ikke er vanlig addon på den ;) gjør det jo bare enda mer moro!
noen som vet begrensninger rundt å modifisere panser? eneste jeg vet\kan komme på nå er jo at ting ikke skal stå OPPover og skape fare ved ev. påkjørsel av myke trafikanter... men da nedsunket luftinntak??
Evolve har jo også et fint luftinntak for s60 som hadde vært nice... da ett på hvert side ev. for både luftfilter og da dynamo som blir fort varm nedi motorrommet :)
ekke så gøy å ha det alle andre har å syns e fint :p
Bra du liker fangeren min da Kodja ;) Ja r-vingen MÅÅÅÅ på snart ;) men det var de pengene til å få lakkert da ;) Gidder ikke ha på en sølvgrå r-vinge på en svart bil ;)
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
FORBAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAA IDIOOOOOOOOOOOOOOOOT AUDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skjønne FAEN itj at d ska gå ann å vær så toskat å kjør bil! kvinnfolk i svær dyr audi som fankern ijt klare å ta ei rundkjøring på lade hær normalt så æ må legg mæ ut mot kanten å truuuur du ijt d resultere i skade i kanten på ene bakfelgen da?!! HÆLVETES MÆRRRRRRR!!!!!! kom ska æ få audin t å BRENN fort som FAEN!!!!!
FORBAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAAAA IDIOOOOOOOOOOOOOOOOT AUDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
det er jævli kjipt kodja:(
er det blitt sikkelig kast i den eller?
Auuu, surt :(
Håper den ikke ble altfor skada da? :S Typisk folk i "storbiler" :mad:
neida, en halvcm kutt i den.
neida, men enhver liten skade irriterer meg GRØNN!!! i alle fall når det er sånne forbanna merrer i luxbiler som ikke kan å kjøre!! og når felgene ellers er strøkne... :mad: fått tak i merra så har jeg skulle banka hakk i felgen tilbake gitt!!
men hu burde vel erstatte for skadene hvis hu ikke følgte trafikkreglene?;)
Huff, bra felgen ikke fikk større skader da.
den e kjip du!! :S
Det er så typisk folk i stor bil! Liksomkaksar som ikkje kan å køyre bil, men dei ser at alle dei stora folka køyrer XC90, disco 3, hummer, landkruser osv og da må jo dei ha! Typisk for heile gjengen er at dei ikkje kan å legge seg ut uansett kor dei er!
og ikke minst at tyske biler ikke er utrustet med blinklys :p
trodde dette var standardutstyr på Alle biler jeg... men tyskbilsjåfører er de verste her i trondheim på og ikke bruke blinklys ved avkjøringer og sving\feltskifte...
hvorfor fulgte du ikke etter? :P
da har jeg og Volvo-Power vært i storlien og hentet palle med deler... derriblant Gullboks til FKn og enda en cruisecontroll så må vell få montert dette snart :)
samt et sett 960 dørhåndtak til salgs!!!
hentet også midtarmlenet til OAR :) så sender dette på tirsdag tenker jeg.
Håpa det var fangerne dine som hadde gått til h***** jeg nå..
Pics or it didnt happen ! ;)
Blir litt som dette tankeeksperimentet: Lager et tre lyd når det velter i skogen når absolutt ingen er i nærheten til å høre eller observere det?
"Bruker Kodja blinklys når ingen er i nærheten til å se det?"
Det blir jo veldig annerledes da. Jeg bruker (nesten) alltid blinklys om det er andre som får nytte av det. Om det ikke er noen rundt "gidder" jeg ikke bruke blinklys.
Og treet flytter luft uansett, så lyd blir det.