97mod fk. gått ca 200tusn. kan selges med 16T. ring Morten på 45209615
Printable View
Ta det med ro gutt! Riv av toppen, mål sylindrene og plan toppen,slipe ventiler-shimsing så er den gulle god igjen;)
Til helgen skal dere på Too far gone plattdans i vanvikan så da blir det ikke helse igjen til å skru volvo:D
Odd Helge: kordan dag e d da? :p blakk pga bremseskiten no...
da har bilen fått skifta frontruta med egenandelen. så da var feriepengene godt på vei brukt opp... siste rest forsvinner vell med bremsedelene i dag eller i morgen tenker jeg.
spurte også kverneland bil om de skifta listene samtidig som ruta. joda det fikk de gjort vettu. så da "sparte jeg meg" noen kr på å skifte de senere. de nye er betraktelig bedre enn de gamle gitt! men fremdeles... hater bilen! :p
kanskje det :p neh må vente til den er eu godkjent... får jo ingenting for bil som ikke er eu ok... noen bud da? :p hehe
Må ikke gi opp bilen så lett da :p. Når du først har fikset så den går igjennom EU så er det jo ikke store greiene igjen å fikse.
Syns vel kanskje vi ikke skal gjøre narr på forumet. Vi har forksjellig smak, og godt er det.
humor og ironi er det heller ikke alle som har....
pass dere før jeg sender denne høyt ut døra :p
er ikke vært inn på eu kontroll enda jeg har bare knappe 5 dager igjen :eek: så vet ikke hva annet de kan klare å finne å kicke på!
[QUOTE=Kodja;94724]
pass dere før jeg sender denne høyt ut døra :p
mener du ikke ut høyredøra? er vell din standarde passasjer dette? heheh:)
tror kodja skjønner dette er humor:)
med det samme VET han og hva jeg virkelig mener:)
humor å humor? pass deg nå! sender bikkja opp rassen på deg i helga!!! :p
syns egentlig ikke noen over her var noe spesielt drøye bare litt typisk trøndersk tullprat :p men ja, det er ofte noen som blir hengt ut, ikke noe mer glad i det jeg en deg. det er bare svette volvo folk her inne uansett, hvorfor la det gå inn på seg?
noen dager tar man ikke spøker like greit :) men det er jo gjengs så om alle tenker på det så kan man kanskje vite litt hvor man bør sette grensa si på ting man skriver til andre :)
jeg tar generelt det meste med et smil for min egen del. tar meg ikke selv så høyttidelig, men noen ganger kan man godt spare seg ting ja! :) så moralen bør vell være å la vær å skrive ting man kaaaanskje tror kan bli tatt feil.
Volvo-Power: hjelper ikke med SØKNADER vettu :p
jadajada du har ei rifle og pumphagle... men jeg klarer å blåse ut 25skudd raskere fra halvautomat rugern min enn du klarer å pumpe hagla ;)
doh... mine gjør bare vondt... shit! *stikker å gjemmer seg bak de stygge G-vognene på gårdsplassen* :p
paintball? :p
har ruger 10\22 halvauto med bananmagasin, tofot, kikkert og lyddemper :p prøver å få tak i archangel kitet til den men er jo håpløst her til lands!!! :(
:mad:
forbainna IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hva nå? joda ble rygga på av en JÆVLA LASTEBIL IDIOOOOOOT som ikke vet at man skal se hva som står og venter bak seg før man rygger!!! svingte inn innkjørsla på jobb like bak en lastebil på lade her jeg jobber. og tror du ikke JÆVELN rygger i og treffer fangern i overkant med bjelken bak! skrapa og fæl i høyre hjørne nå! så forbainnnnnnnnnnnnnnnna lei den jææææævla bilen hær no!
*ja men æ kjøre lastbil med varsel lampa på. å d hær e anleggsområde det sjø...*
eh JA d fikses på veien uttafor jobb\lade hær men d har det vært gjort i 1 år no. å det dær e faen mæ ei offentlig innkjøring uten videre diskusjon!
så for dere som hater fangern: DRIT I Å KOMMENTERE, jeg vet dere liker dere nå, så SPAR dere! :mad:
jævla bra start på en fredag med bare stress i vente i helga å!
ja bilde skal komme!
Han har vel skylden uansett?
Eller hadde han gult roterende?
hadde visstnok gult roterende som jeg ikke klarte å se der jeg stoppa bak han under innkjøring der. men som joakim sier, vil jeg tro der et Helt uvesentlig da der er i en innkjørsel og at han RYGGER! kunne vært et barn bak der: *nei e ikke min skyld at æ kjørt over ongen, æ had rotteranes lys på taket æ* skal man si det kanskje da? :eek:
han kom inn nå nettopp og sa at jeg kunne dra og få takst og så skulle han fikse det med oppgjør uten å blande inn forsikringsselskapet. "hadde folk som kunne lakkere og slikt" så det blir vell å dra en tur innom Kverneland bil igjen og få takstmann der til å vurdere litt og så ev. ta ut cashen fra han som rygga på og så ev etter hvor mye det blir kanskje oppgradere utseendet litt om man er heldig at taksten blir stor :p
Oppgradere utseende litt?
Sånn som addon foran, bak og skjørter?
x90 front i såfall
Vet ikke hvorfor jeg trodde gult roterende skulle ha noe å si for å være ærlig, måtte være for tili på mårran :P
njasj får se hva det kommer seg på :) er jo bare å legge i det som gjenstår. x90 fronter går jo ofte for 5000 i sverige også så. +\-
og det koster jo litt med lakkering på en så stor fanger :)
men vil ikke prate noe mer om hva pengene ev. brukes til om det blir ordna slik, det får jeg avgjøre der og da. må først få takstert bilen... eller eu godkjent den først :p hehe
fader kanskje jeg skal kjøpe meg ny blokk istede for front og fikse og lakke opp selv? :p får jeg motor som fungerer som det skal... jaja her lekes det med tankene...
Åssen panser var detta a??
sikkert nytt orginalpanser, lakk og arbeidstimer.
Kevin: nå var jo panseret ditt slik med spesial klarlakk som utjevner seg selv ved riper vell!? :) tviler STERKT på at det blir noe i den duren men det finner vi fort ut...