Den ligger under høyre dempertårn-avstiver. En 3-pols kontakt.
Jeg har den ikke på min 96 mod, men tror alle 95 mod. har den.
Printable View
ok, takk for svar :)
sorry ot...
Hvor kjøpte du el.vifta og hvor mye måtte du gi?
En person i Sverige :) 600SEK
ikke dårlig .. :) Jeg skulle kjøpe en på en hugger i gøteborg i sommer, skulle ha 300SEK for den men han solgte den noen dager før jeg kom... :/
Er det så blått som det ser ut som?
Tøff bil du har.. :D
har du 960 skjørter sa du? eller kommer det?;)
er det de du alltid har hatt? for det så veeldig blått ut der syns jeg ..
Har 6000 selv jeg, virker ikke så blått i virkeligheten som bildet antyder. Synes det er akkurat passe jeg hvertfall:)
Japp. Alltid hatt det i tåkelysa!
Driver forresten å soter ruter om da'n! Fikk tatt den ene sideruta i dag, og den blei faktisk HELT 100% strøken! Må si meg meget fornøyd med den gitt :D
Hehe, mer tid til bil da:p
Sier du det ja.. Hadde ut siderutene jeg, og synes jeg fikk det strøkent. Neste dag når jeg monterte ruta igjen, var det slike små "nupper" enkelte steder.. tror ikke det var luft, lignet mer noe støv som hadde lagt seg imellom, enda jeg vasket ruta veldig grundig mens jeg holdt på.
Jau, men skal INGENTING til før det blir sånn du snakker om. Har ikke noe med filmen å gjøre, men kan være når du legger den på, at du får støv mellom film og rute.
Viktig å påføre vann mens man drar av plastikken fra filmen, hvis du skjønner?
Framstår som jævelig mørkt her da, det er ikke så mørkt. Men sånn blir det helt fram og, til jeg blir tatt av politiet :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/582.jpg
Jepp, bruker sprøyteflaske med zalovann og påfører når jeg drar av plastikken ja.
Ser da greit ut dette:) Ser ikke alt selvfølgelig på et avstandsbilde. Tok du ut de små rutene også? Vet du noe om hvordan politiet reagerer når du har på framrutene, advarsel eller bot?:p
ser bra ut bilen din nå Henrik. har virkelig sansen for denne! ;) forresten var det du som hadde kritthvitt lys i dashbord?
hvor kjøpte du diodene da? kunne tenkt meg det selv. kjedelig med grønn farge som man blir trøtt av :p
Dealextreme :D
Da har jeg kjøpt meg polyforinger til forstillinga, så da tar jeg bytte hos svigers. Han har bukk og presse, så da går det ganske hurtig :)
Ifra pedersen?
Yes :)
Du har glemt å nevne at du byttet til VX3 kam :D
Sant! Bytta til ChrML sin gamle VX3 kam, da han satt i sin supermegacustomkam :p
Skal du ha noe for den :) ?
Yup. Blir nok ikke før kl Sex.
Har du fått shimsa dine da ChrMl, eller står multilinken fortsatt stille?:eek:
Merka du stor forskjell med ny kam henrik?
Oki, sånn det ble når jeg bytta olje og tok motorbehandling det :D hehe
Strøken! :)
Da mottok jeg elvifta, og polyforinger kommer på lørdag :D
Blir bra med poly, merkast godt på en slik bil det... ;)
Gleder meg til å få montert :D
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2858363_n.jpg