Låg veldig høgt den sensoren til oljetemp med deg, blir mykje luft den kjem til å måle temperaturen på :)
Printable View
Låg veldig høgt den sensoren til oljetemp med deg, blir mykje luft den kjem til å måle temperaturen på :)
Ser ikke ut som om følern sitter så høyt, ser mer ut som om ledningen bare går innom der å fortsetter ned.
Noe nytt her da?
Syntes jeg så deg på omkjøringsveien imårrest, i en rasende fart :P
blir nye chiper strax.
ja lordflora jeg mente det kunne være deg så jeg bånna fjøla å spant ut litt i 3a for å nå etter deg etter påkjøringa fra ikea ;) det gikk fort nok kan du si. men. er så saaabla moro når bil og motor fungerer så inn i en viss plass bra ;) kanonkule jo! 19T er absolutt å anbefale i bruksbil ;)
Må legge ut sladdefilm nå da istede for å skryte om det hele tiden;)
får ikke til å sladde :p den spinner bare ut som faen å nekte å legge seg brei, klarte jo å ligge rundt ei rundkjøring med A motoren men nå får jeg bare full spinn og så stopper det opp i spinninga :p
er for godt grep på den?! ;)
men den skyter fart i alle fall :D og video av burnout er bortkasta dekkslitasje. blir noe nye videoer før snøen kommer når de nye chipene kommer. spent på de + benkingen ja...
skal ha truetrack :)
men alt til sin tid. ingen vits å kaste ut 10K nå før vintern når den blir stående hele tida innendørs :)
spotta en rød 245 med hvitblink og trolig polaris felger og litt 'rånegull' på framskjermen utafor kverneland bil i kveld. :) kjenner du til den?
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/1916.jpg
denne venninda mi? :p hu er dessverre delvis LAM i bakfotene... venter på skikkelig Truetrackaksling for å få montert på så Fk motorn ikke tar kveld på akslingen. må jo holde stakkaren med selskap om dagene når jeg er på jobb :)
Kenneth D sin bil det der :)
btw.. samme dimensjon på felger og dekk... men min har røde lesjøfors å kenneth d sin har vell sorte? så det er stor forskjell på de to senkesettene altså selv om det er samme fabrikat og visstnok skal være samme...
er identiske fjører. ENESTE forskjellebn på disse fjørene er lakkfarke, og stemplingsfargen på fjærnummer.. så det med at sorte er bedre enn røde, røde siger mer sammen å all den bullshiten folk kommer med er bare tull! de er helt like! tvile på at svartfargen har annen innvirkning på stålet enn rødfargen og omvendt..
nåvell... mine røde er spiller nye når jeg monterte de i fjor, og alle stussa hvorfor de er lavere enn de som er senket med sorte så JA det er noe i at røde er lavere... for alle jeg har sett med røde er lavere enn de med sorte lejsøfors senkefjærer :)
fargen er kun ut fra produksjon. så den har ikke noe innvirkning nei, men det har med produksjonen å gjøre tidligere, de endret jo fargen der en eller annen gang.
som jeg skrev over. de røde på mine er nye, de sorte på kenneth d sin er brukte og en stund gamle nå vell? og enda er mine røde på min lavere! case closed! no more discussion... bildet beviser alt vell? om ikke kenneth d kommer nå da og sier det faktisk er røde på hans også ;p
loooord. bilene til meg og kenneth d er like borstett fra lenger tak, men vekta over forhjulene er vell de samme... så godt som, skal i alle fall mye mer ekstra vekt til før de på hans kommer på samme høyde som min. men vi kan samle en 200 skare å sammenligne de som ikke har kappa fjærer :p hehe
fjørskålene mine er originale. understellet er ikke rørt annet enn sandblåsing. lakking. poly. lesjø. bilstein cs og ipd stag.
Om jeg ikke tar helt feil så ble senksett pluss dempere(bilstein cs) monter midten av 2008. Så det begynner å bli 3 år gammel og vel brukt på dårlige norske veier. Kodja sin er lavere foran enn min ja. Stusset over det selv egentlig. Jeg har også en ac kompressor i tillegg, veier litt den også.
Edit: Kan ikke du ta bilde av begge våres og legge ut da?:p
Kan jo hende at kenneth sin er meir baktung så den lettar framme? ...
Kenneth D: skal ta bilder i morgen så vi får closa casen her... :) røde gir lavere bil av en eller annen grunn...
Jacobsen: det gjorde du sikkert ja. var innom der å møtte en kompis med Bayer Diesel Cupe... han klarte ikke å henge med helt gitt..
jeg MÅ ha sperre snart nå... for bare det viser seg litt fukt i været så får jeg full spinn i 2a opp til 90 å så videre til 140 i 3a... det er uholdbart i lengden! så må vell som Kenneth D investere i TrueTrack utover vinteren...
synes du kan komme over fjorden å teste denne jetmotoren din, mot min helgesbyggde gammle motor i 744n.....
Virker som det fungerer dette :D
Men er det lambda lyset som blinker en gang iblant? :eek:
funker fjell å pendle jobben med ja :)
det er pga uoriginale hvitblinkbaklytene slår ut på "manglende pære" lampa i dashen. ikke funnet noe løsning for å få bort dette... had det på alle bilene jeg har had med uoriginale hvitblinklykter på... om noen har løsningen så si fra for all del :)
tok ut pæra i panelet jeg ;-)
Nå vet jeg ikke hvordan det er på 200, men hadde samme case på 740n. Bytta tilbake til den originale kretsplata/pæreholder plata ;) var elendig kvalitet på de pæreholderne samt tildels misbrukt av forrige eier :p
Jeg bruker alltid å sette over kretsplata fra orginallykta.
Bresking pågår?
hehe måtte bare... :D once in a lifetime dette! alt selges. er lagt opp ny salgstråd på universale deler istede for den gazmle r-sport trekk tråden :)