Gratulerer med dagen! Tøff kake du hadde fått :)
Printable View
Gratulerer med dagen! Tøff kake du hadde fått :)
takker :) ja kaka er kjempestilig :D aldri fått noe slikt før jeg!
en ekte gentleman røper aldri slikt vettu sven ;)
følger opp med sånne pappfat med tema fra filmen BILER og servietter fra samme film :p og det stemmer med det de på jobb sier, at istede for 27 så skulle de tro jeg var 17 til tider ;) og med denne oppdekkingen så tror jeg nesten jeg er 7 :p evig ung??
jaja nei nå tar jeg kveld så jeg får sovet litt før henting av polarisfelgene kl halv 9 i morgen tidlig :D
Skulle bare mangle at det ble noe på a når hu ordna slik kake til deg syns jeg, en ekte gentleman vet å belønne en sånn gest vettu....
hehe ble belønnet i hue å "rævva" for å si d sånn ;) haha den "kan" forstås litt flertydig :p
sitter på ferga nå på vei til å hente polarisene :D damn skal bli niiiice!!!!
Såpass ja, hu var ikke kresen altså? :D
polaris er i hvert fall 7" breie og eiker er 7.5" breie etter det jeg har lest på eiker sine sider og i volvos kataloger så er nokk litt mindre kant på polarisene i forhold til eiker e1
Ser forskjellen med en gang, men kun fordi Eiker E1 har helt flat kant ytterst mot dekket der, mens Polaris har en litt rar/dobbelt kant mot dekket.
+1.
ser selv forskjellen med en gang om bilen står i ro. men triller eller kjører den sakte er det værre..
eiker og polaris er kjedelige felger spør du meg, derfor jeg selger de setta jeg får med på biler jeg kjøper med en gang.. hater disse felgene.. kjører heller med rusta 14" stålfelg..
Kodja derimot er vell glad jeg ikke liker de. han fikk vell real pris på polarise av meg:)
hehe loving you Kevin :p hehe tar gjerne et sett til av felger du har jeg ;) men de liker du jo så alt for godt vettu... selv om de er drivstygge spørr du meg :p hehehehe
kan vell ikke si prisen var ravgæli nei :) må bare få de avballansert eller da hivd di i ei balanseringsmaskin for å se om de virkelig er runde som "forrige" eier, altså før deg, mente de var :) og ikke minst skaffe meg lik dim på alle 4...
hehe, jaa.. de blir nokk i mitt eie enda ja.. du skulle vell hatt 4 nye dekk.
med det samme skulle egentlig kanskje alle felgene blitt presset om det ikke koster mange kronene.. mener en kompis gjorde dette for 250,- pr felg i tr.heim. dette da selvfølgelig et sett eiker..
men de blir vell bra om du har på nye dekk og balanserer.. har du ubalanse nå da?
En ny Polarisfelg koster vel omtrent det samme som 4 eikerfelger, det er en liten pekepinne på kvalitetsforskjell. Originale tilbehørsfelger blir aldri feil i mine øyne og Polaris er elegante og tidløse. Nå er jeg innhabil siden jeg selv har slike;)
Felger er mye en smakssak; Jeg kunne aldri tenkt meg å kjøpe feks. Superstar Grandeur, om jeg ikke skulle begynne som hallik da:p
Jeg kunne tenkt meg et sett originale Polaris-felger selv fordi jeg er litt over gjennomsnittet glad i originalt tilbehør. Men ingen kan allikevel påstå at Polaris-felgene utklasser Eikerfelgene utseendemessig og gir bilen en annen look fordi. Skal en ha en fin originalbil og ikke er spesielt optatt av å skille seg ut med felger sitter derimot Polaris som et skudd, men takket være de supervanlige Eikerfelgene som er så og si like, er det vel ikke akkurat så mange (som ikke er inngrodde Volvoentusiaster slik som meg) som snur seg.
Kverrulerende flisespikkere sa jeg.
Jeg bruker ikke penger på å støtte mafioso-restauranter i syden, holder meg i Norden jeg. :)
Men om du absolutt må, så er utseendet på en Rolex og en Rolleks kliss likt. Vi snakket IKKE om byggekvalitet.
Og det er ikke alltid pris er avgjørende for kvalitet.
Tror f.eks ikke at Superstar-felger (som nevnt over) tåler noe mer enn f.eks Compomotive.
nå har jeg kommet dit at jeg har bilen her midt i vrangstrupen IGJEN!!!
må skifte frontruta pga eu kontroll strax. skal være godkjent innen utgangen av mnd :p tviler på det går...
holdt på i helga å skulle skifte noe så "enkelt" som håndbremsband og skiver+klosser i helga. etter at 744n var totalt demontert... brukte kanskje 1,5 time før ene bremsekaliptern bak var av. den hadde rusta så gæli fast. har jo ikke had håndbrekk sia jeg har kjøpt bilen og det var jo ikke så veldig rart... ikke noe band igjen nesten, samt hele skitens kaliptern er rusta sønder innvendig.
når vi etter mye sveising og styr på boltene som holdt den fast var gjort og kaliptern tatt av så var neste steg å presse inn stempla. ene gikk greit, det andre stod fast. tok rørtang og pressa... Null effekt. neivell... 5tonns presse neste for å prøve å skyve det stemplet inn... NULL effekt! pressa gav seg så det sang. stemplet står fast som 7 troll i soloppgang!!! forbanna møkk!!!
først 2000 på frontrute skifte. så 2500 på 2 nye originale kaliptere foran + bremseslanger bak og håndbremsvaier!
4500 FØR jeg har gjort ev. anmerkninger på eu kontrollen... så gjenstår det å se Hva de kan klare å rote fram da... gud bedre jeg er så lei den bilen her nå! prakk fra dag 1 omtreng. egentlig dag 3 eller hva det var og det kommer jeg til nå!
kompressionen er nemlig helt sikkert på jorde! under at den har holdt så lenge. den kokte jo over 3 dager eller noe etter jeg henta den pga ventilen inn mot torpedoen på varmeapparatet sprakk... etter det dreiv den å kjørte opp og ned på kjøleveska, så stabiliserte det seg. så brukte den litt og litt etter hvert før den begynte å bruke litt olje smått om senn... nå klarer fader meg ikke bilen å stå i 1gir i nedoverbakke uten at den sakte men sikkert ruller framover pga dårlig kompression. så da er det vell lite å gjøre annet enn å skaffe seg en ny motor å hive i!!! forbainna drittbil! kaste faenskapen lenger enn længst snart...!!! samme hvor mye en koster på så kommer det LITT til hver gang som feiler den!
garantert vært skrudd tilbake km stand på eller tatt jævlig dårlig vare på FØR jeg fikk den!!! for så dårlig stand på en bil skal det ikke være på 260 000 km!!! no fockings way! 740n jeg og brosjan har\hadde går\gikk 300-350000km og de feilte det omtrent ingenting! helvetesmaskin det her ass!!! så nå skal det bli leting etter en org. 16V turbomotor eller da en FK\FT i god stand som man kan slippe nedi uten mer mixmaxerier!!! gidder snart ikke bilen for 5 øre!
mye !!! men fy fader jeg måtte bare få ut irritiasjonen!
hadde noen kommet med 10 000 kr i helga så hadde bilen blitt solgt TVÆRT på sekundet med alt montert... så jævlig irritert var jeg!
ikke faen om vi får fiksa dårlig komp. i helga! ijt får vi fiksa tom konto heller!!! ailfail itj med captain henry morgan :p men ska bli jævlig bra helg lell!
kommer opp i morra å henter bilen for 10 lapper cash kontant!
har 531 topp i bua. men hjelpe lite om det e stempelringa eller nå NEDI blokka som e kass... på nå vis no... toppen kan en kast så langt man kjæm men blokka bli d værre med...
bcb skulla jo ha 15000kr for ei grei motor uten tilbehøret :p men my swedish friend ska finn 16V org turbomotor om det blir noe til salgs :p
Er jo ikke verre en at du tar opp motorn og overhaler. Kosejobb det da :)
nesj. kan det ikke :p
men kanskje drittbilen her kunne vært forsøksprosjekt før jeg kanskje bygger opp 16v selv da? driter en lang i bilen her akkurat nå! bare få den igjennom eu så kan jeg la den stå å rottne til jeg gidder å gjøre noe!!
koster mye å overhale med alt du trenger da? du har jo gjort det nettopp selv har du ikke? :)
kanskje det ja. får høre hva han mr kilroy kanskje finner nå :)
sett 16vn rett i 940n, så selger du fk, og kjøper b204ft:)
gokjenner denne, å setter i b234ft som er nybygget:)
det som e plana ja. altså få tak i en b204ft og godkjenn å så sett i 2,3 16V turbo ;) men det er lenge til... må først finne den førstnevnte her..............
står en bra FK i verkstedet hos oss. overhalt for ikke så lenge siden å.
km og slikt og pris da?
Berre å handle det, er ikkje så langt unna deg heller:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=22628058
Evt orginal:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=22981905