artig å missbruke litt :D
artig å missbruke litt :D
Ser skikkelig morro ut :-D Hva er rekorden din på å skifte stikkaksling da? Hehehe :cool:
har ikkje tatt tida :P men rundt 30 minutt går de nok. :P må jo av med lokket og olje og alt dette og :P
Kan legge fremm nokon planer for vinteren:
Meir sving
ny bakfanger (defekt)
nye baklykter (knust)
rette bakskjerm
+++++++
Då var forstillinga her ;)
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/10/998.jpg
Rått!
:):) eg vil å ha:p
Bare å få skrudd nå :D
Hvordan blir det med innfestning av krengestaget?
Bruker ikkje stabstag.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Treng ikkje stabstag i drifting. Får ikkje med feste nei.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Morro å se att bilen funker :)
takktakk
Hvis du må bruke krengen for å slenge har du alt for lite effekt.
Hvis man kombinerer disse bærearmene med en 960 spindel og en 850 coilover fester man uansett stabstaget i dempern.
Da får man en forstilling som funker. :)
liten oppdatering.
i dag har eg plukket ned heile forstillinga demontert skjermer og kappet vekk litt i innerskjermene for bedre plass til hjula, så tok eg og behandla innerskjermane med bengalakk, kjekkere å skru når ikkje de er seig tectyl der!
Har også sveist igjen tank lokk og dør handtak bak!
bilder! :D
Kan meddela att BCB blir ein av sponsorene mine i sessongen 2013, så kjem vell ei pakke frå dei ein dag også :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/10/1220.jpg
sveist igjen dørhandtak og tank lokk.. har tettet skjøten med fuge masse nå. så ikkje de skal komme vann eller noko anna dritt inn bak sparkelen.
Flere som har fådd til en avtale med BcB ja :)
Alt går vell iboks hos meg iløpet av uka her regner jeg med :)
Vurdert og ta den lange turen opp til Acr og Mo I Rana til sommern? :)
Blir bra dette :)
Funker knall uten stabstag foran på min 240 med bilstein racing dempera og coilovers, er nesten for understyrt nå som den er om man kjører vanlige gatedekk foran, men med gateslicks eller slicks blir det kjempe greier å kjøre med =)
Da må du vurdere det :) Før denne ska jeg få med meg live ^^
Stabstag er nok å anbefalle. Blir ein bil som blir langt betre å kjøra. Stabstaget gjer og bilen langt meir stabil i høg fart, noko du gjerne er interresert i når du slenge bilen ut i 140 km i timen. Kjenner fleire som har prøvd utan, men dei er alltid meir fornøyd når dei har det.
Men dette kjem nok til å bli bra uansett! :D
Om man vil ha stabstag på dette bærearm kittet har Myranes laget feste til det som passer rett på ;)
Mange svensker og norske kjører uten og det fungerer utmerket ;)