Skulle bestille ytre drivknute høyre side til min 2007/08 mod i uka som var, bruker stort sett Eurodel da de sjekker om delene passer i forhold til Vin nr. Knuten jeg hadde valgt passet i følge de ikke til min bil så de hadde da bare hele aksler til salgs, stusset lit på dette og søkte rundt, ser da at det er så klart mange som tilbyr drivknute høyre side til min bil men ser og de oppgir mye forskjelige mål, både diameter på tappen som skal inn i hjullageret, antall tenner og lengde varierer. Har virkelig Volvo gjort ting så vanskelig eller er det ulike måter å måle på her?
Missforstå meg rett her, stoler helt å holdent på Eurodel, det er etter min erfaring med å bestille deler på nett i 20 år de som er mest seriøst, har best priser og som ekstra pluss så sjekker de om delene passer, men stusser så sakt på at drivknuta som står på deres sider skal passe min bil ikke passer i følge de når de sjekker opp i mot vin nr. sendte de mail og spurte om dette de sier da at ut i fra Vinnr er det jeg har en 2008 mod og delekatalogen som passer til det nr sier at den akselen jeg har bestillt skal passe, ikke den drivknuta jeg først hadde tenkt og bestille. Bilen er reg første gang 29-08-2007.