Hei alle,

Jeg har nylig kjøpt en flott 2015 XC70 - har alt (inkl Sensus Connect 7), men den mangler selvfølgelig ryggekamera.

Jeg har gjort en del søk her i forumet og ellers - og har funnet frem til v-division.com sin "Reverse Camera and Video Interface (RCVI-7) (BE-562)" og var klart til å trykke bestill...

Men så leser jeg om CFE Plus WiFi (BE-513) - og denne er jo absolutt også interessant.

Spesielt leser jeg med interesse: https://www.v-division.com/v70/v70-2.../cfe-plus-wifi

Ved å velge "fanen" Attribute kan man lese følgende:
Reverse camera guide lines
Static (Can be enabled or disabled at install)
If the CFE Plus WiFi is used for controlling (reverse)-camera logic (P3 Volvo's only!) the optional camera offers static parking lines indicating object distance to the Volvo and direction the car is moving towards when reversing.
Sensus / Sensus Connect menu options
OEM
camera function(s) in menu
If the CFE Plus WiFi is used for controlling (reverse)-camera logic (P3 Volvo's only!) the
OEM
camera menu in the Volvo will be enabled by the CFE Plus logic, enabling the driver to select the front-camera by a push on the button-location where normally the camera button would be. Pressing the "ok" button after that displays the menu. The (with
OEM
installation available) zoom-functions do not work in such case.

Kan jeg forstå dette til at jeg kan kjøpe CFE Plus WiFi (BE-513), Video Input Harness, Female RCA, 200mm, Frontcam (BE-527) og Video Input Harness, Female RCA, 200mm (BE-524) og så har man både ryggekamera og frontkamera?

Jeg ønsker meg mer funksjonene som CFE+W gir meg enn den video-input-3 som RCVI-7 gir meg.

Noen som har gått denne veien - eller er det RCVI-7 som er gjelder?

mvh.
Arild, Oslo