Hei.Har hatt min V60 D4 i noen få uker.Så langt har det vært en del utfordringer med oncall appen.Første gang jeg skulle sette på varmeren,så sier appen at varmer er i gang.Etter noen minutter kommer det en melding om at varmer ikke kunne starte grunnet lite drivstoff,det var da noe over halv tank med diesel på tanken.Sist Lørdag var det en ny runde .Etter 3 startforsøk via appen ,med melding om at "parkeringsklima feilet sjekk førerdisplay for mere info" ,så ga jeg opp og startet selve bilen via appen.Dette fungerte.Når jeg kommer til bilen så ligger det ingen feilmeldinger i førerdisplay.Opplever også at målt temp ved bilen i appen ikke stemmer med virkelig utetemp.Utetemp i føredisplay og målt utetemp ved bilen har jeg opplevd en diff på opptil 8 grader.En annen ting er beregnet gjenstående rekkevidde.Fylte diesel igår,etter fylling til full tank står rekkevidden på litt over 100 mil.Legger så i vei,plutselig faller rekkevidden til 77 mil.Gjennomsnittsforbruk har vel vært så og si limt til 0,64 pr mil.Om dette er riktig er usikkert.Har tatt dette opp med selger på Bilia,han har også en V60 som demvogn.Han har også opplevd lignende problemer.Jeg var inne på Bilia igår og lastet ny softvare på bilen,appen i telefonen var det en oppdatering på den 4/12 ,den er også oppdatert.
Noen her som opplever lignende problemer?