Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: S80 mista livet

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard S80 mista livet

    halla.. kjørte bilen til en konkuranse i dag å når jeg skulle hjem så var de ikke no liv i bilen.. naturligvis trudde jeg att jeg var tom for strøm så vi kasta på ett par startkabler.. ikke noe skjedde.. ikke noe lys i dash funka ikke noe lys utta for,, ikke en gang taklys funka.. meen sterio(ettermontert) åsså ciggligter funka.. da var de fram med multi mater å sjekke hva dette var for no tull å vi målte 12,64 i strøm. å strømmen kom frem til boksen i motorrommet.. sjekke de vi fant av sikringer å reler.. rellene som skall hoppe i gang hoppa igang men thats it.. ikke noe mer liv.. helt kapputski... ikke å låse opp via sentral lås engang.. den avar død.. foruten da sterion.. null nada nix.. noen som har vært borti detta.. skall siers att der en 2000-2001 modell 2,5 tdi.. nå står bilen på volvo men får ikke noe svar der før til uken tenker jeg.. åsså har keh litt lyst å se om noen her klarer å kanske komme på hva de kan være så man kan være forberedt


    ha en god aften folkens

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard

    ingen som vet.. haha finner ikke en dritt om dette på nette heler haha.. å volvo har ikke vinni nie heller.. er redd dette blir dyrt

Lignende tråder

  1. Tilbake fra Opel livet, 24v i Volvo 240.
    By Borstad in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 30/04/13, 21:01
  2. b230a mista gassrespons!
    By runejakobsen in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 9
    Siste post: 09/02/12, 16:54
  3. mista nøkkla 244
    By gardern in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 17/01/12, 17:13
  4. Svar: 0
    Siste post: 13/07/10, 08:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •