Hei!

Har hatt 850'n i 2,5 år nå og begynner å bli litt lei av "gammelbil". Har gjort veldig mye med den og kostet på den mye, så den er i tipp topp stand nå, og egentlig burde jeg beholde den. Har fått den akkurat slik JEG ønsker nå. Synspunkter på å bytte eller beholde? Bilen har gått 350 000km straks.

Men en S60 med 150 000km på telleren blir det jo også feil på.. Og bytter jeg bil blir det samme regla med ettermontering av ekstralys, DAB/AUX/Blåtann, chipping, fikse alle småfeil og mangler som ødelagte pærer, defekte koppholdere osv osv..

Når det gjelder S60 har jeg egentlig avskrevet Diesel helt, men har fått litt sansen for bunndraget, og at de bruker litt mindre og billigere drivstoff enn bensinturbo. Jeg kjører 5 min til jobb hver dag, og 5 mil ca en gang i uken. En gang i mnd blir det langtur på 80 mil ca. Hvordan er varmeapparatet på en D5 eller 2.4D? På min 2.0 turbo så blir det ganske fort varmt! Fins det noen ekstravarmer/tillegsvarmer etc på disse?

Har settt meg ut godt utstyrte facelift-utgaver fra 06-10, med automat og 2.0T eller Diesel. Denne for eks.:https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=90034364

Kom med tips og innspill, både dere som har og ikke har S60