Hei

Har gått til anskaffelse av en 850 T5R med litt slitent interiør, og trenger noen tips.

Bilen har stått i over 3 år, så den har en litt kjip lukt innvendig. Har prøvd med tepperenser og gått over seter og tepper men lukta er der litt fremdeles. Noen tips til produkter som kan brukes for å få vekk lukta?
Har en Audi S6 stående som hadde dårlig lukt når du satte på ac, her prøvde jeg en sånn Fog bomb som jeg satte inn i bilen. Lukta forsvant forsåvidt men den ble bytta ut med noe som minna om old spice.

Bilen har alcantara delskinn som har blitt litt slitt med årene. Det er en del sprikker i framsetene spessielt påå førersiden. Er det noen som vet hvilken farge det skal være, så jeg kan få kjøpt noe til å farge skinnet opp igjen og matche resten av interiøret?
Skulle også gjerne hatt noen produkter til å behandle setene og feltene med alcantara så de blir litt mer mykt.

Jeg har ikke vert borti alcantara før så jeg vet ikke helt om det er noe spessielt å passe på her dersom en skal vaske/rense ?


Noen som har gode tips?