Jeg driver stadig og tenker på å få hele musikksamlingen min i Volvoen, på en måte som ser original ut. Den nyeste ideen min er egentlig gammel: En bil-pc. Jeg lagde jo en til en Chevrolet for ti år siden, og den funket ypperlig. Jeg hadde faktisk hatt bil-pc i flere år før dette prosjektet også, jeg må ha begynt rundt 2000, tror jeg. Men nå er det 2016, ikke 2007, og bilen kommer med en original skjerm, så jeg vil ikke sette inn noen ekstra skjermer eller noe sånt ræl. Det skal altså se originalt ut. I tillegg er jo pc-en blitt knøttsmå, jeg tenker meg å bruke en ComputeStick som pc og så bare koble til en to terrabyte ekstern harddisk. Den eneste ulempen er jo at jeg ikke har berøringsfølsom skjerm, men det kan løses med en pekeplate strategisk gjemt på siden av midtkonsollen, eller noe sånt. Men så er det dette med å få inn videosignalet. Er det en grei løsning på sånt? Det beste ville vært at det kunne gjøres uten å demontere den skjermen som står der, men det virker som om det er den eneste løsningen. Kanskje det er noen på Sørlandet som har gjort noe lignende og kan ta jobben for en passe pris også?