Hei!
Vurderer nå å selge " ett lett prosjekt" da jeg har en 240 og en Audi jeg må bruke pengene på. Med prosjekt mener jeg kun en liten eu-mangellapp der halvparten er utbedret alt.

Bilen er en rød 745 med orginalt 230k motor. Denne har blitt byttet ut med en 230f med katalysator. Fronten er bygget om til 940. Det er lite rust på bilen, eneste plassen det er hull, er ved batterikassen. Fikk ikke mangel på dette.

Jeg har ett r-sport ratt som sitter i bilen. Dette følger med.

Mangellappen av det jeg har utbedret + det jeg har skiftet utenom:

Byttet skiver og klosser rundtom bilen. Bremseslanger foran.
Håndbrekkskosett bak.
Nye sportsdempere foran.
Nytt senkesett. Tuv papirer følger med. Fikk ikke mangel på dette.
Byttet speedometer da det gamle ikke funket.
Byttet seler baki da disse hadde dårlig rulle.
Ny frontrute og siderute bakerst høyre.

Det som står igjen!

Trenger ny eksos.
Nye baklykter.
Nye seler fremme.
Burde byttes clutch snart.

Ellers er bilen kjempegod, går helt greit og ikke brukt noe olje som jeg har sett. Den er også veteran i 2017(6mnd).

Det som kan følge med ut ifra pris:

Diverse deler som, seler, grå elektriske helskinn seter med memory fra 960 foran og bak, front og baklykter, ett sett med greie sommerhjul(hvite småtøffe felger med bra dekk), turbin felger med bra vinterdekk. Kan også følge med replika borbet felger i 16" med vinterdekk. El vindu - ledningsnett kan også følge med, mener jeg har byterpanelene liggende og.

Bilen er kun startet i ny og ned og ikke kjørt med på 2 år. Ingen skyldig årsavgift, og det blir nok dessverre en ny eu-kontroll og ikke etterkontroll p.g.a at det er lenge siden.

Bilen selges som den står, uten noen form for garantier. Lett prosjekt for en som har tid.

12000kr uten deler. Bilder kan sendes på melding!

97544312 - Jan Erland Aannerud

Prutmakere og dekksparkere behøver ikke å ringe. Den står ikke i veien for noen så da blir den heller beholdt.