Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 51 til 52 av 52

Tråd: Volvotreff Heidal 17. Juli.

  1. #51
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. juli 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    2
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Sven Vis post
    Tidenes skakkeste premieutdeling med god hjelp av VKT og klubben fra Arvika.... Får tro det blir dommer-avstemning igjen neste gang for dette var håpløst! Vet de skifta til publikumsavstemning etter kritikk for partisk dømming, men det var jo uansett bedre enn dette.
    Hei sann, synes du skal la være å gi vkt og arvika streetcar club skylden for "tidenes skakkeste premieutdeling"

    for det første så ble jeg litt paff selv når jeg så den vanlige V70`n kjøre fram og senere 745 diesel`n.

    for det andre så var det kun 2 i styret til vkt som gikk rundt med stemmesedler og de stemte ihvertfall ikke på de bilene som er nevnt ovenfor, det var jo langt bedre v70èr å se på treffet enn de bilene.

    for det tredje så var ingen i vkt eller arvika streetcarclub synlig beruset under treffet, det ble drukket en til to pils under selve grillingen. Og hvor mange var det ikke som tok seg en pils eller to under treffet for de som hadde leid seg en hytte eller kom med campingvogn.
    Selv drakk jeg en pils under selve grillingen, det synes jeg er akseptabelt.
    Men å gå rundt dritta full tar seg ikke ut på treff, slike aplegøyer kan man ta når treffet er offesielt ferdig.

    for det fjerde så synes jeg krittiken på musikkspillingen som ble beskrevet var noe overdrevet, ja det ble spilt noen volvosanger høyt og det ble sjenerende for noen, dette må jeg bare beklage. Men det ble ikke spilt konstant partymusikk som beskrevet.
    Men jeg skal ta kritikken videre og personlig sørge for at dette ikke forekommer igjen.

    Håper alle andre som var på treffet trivdes for det gjorde jeg, dette var fjerde året på rad for meg og flere skal det bli.

    Mvh Tommy Aune, Formann Volvoklubben Trøndelag

  2. #52
    Registrerte brukere Volvo-turbo sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Bor det noen i osten på himmelen?
    Innlegg
    696
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av illinois Vis post
    Kim Lien fra otta som har den.

    Er samme regla år etter år om dette treffet.
    Kan vel dra i gang et volvo treff, dere som mener dere skal få det til så mye betre.

    Har snakket med arrangerene av treffet og de motar inspill og forslag med takk, om det er noen som tørr å ta det opp med dem da.
    Mesteparten slenger vel bare dritt på forumet.

    Telefon Rune Steineide... 992 94 097

    Er vel får å ha ein fin dag med mye volvo man er på treff?
    I hvert fall synest jeg at å få pokal på et såpass stort Volvo treff som dette har blitt så skal det være litt status og prestisje å ta med seg en slik hjem. Det virker litt ”jalla” når folk averterer bilene sine til salgs som pokal samler fra Volvo treff som ikke ser ut som verken ”fugl eller fisk”. Da vil jeg heller la være å få noen pokal enn å bli sammen lignet med godt slitne annenrangs bruksbiler.
    244 Turbo Intercooler -84 / Chevrolet Bel Air conv. - 56 / Audi A6 Allroad - 13

Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •