Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Usb, mini-jack adapter for HU-603

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    09. jan. 2016
    Innlegg
    17
    Antall takk

    Standard Usb, mini-jack adapter for HU-603

    Hei.

    Er det noen som har erfaringer med denne:

    http://www.ebay.com/itm/271935874750

    Kjøpte den selv og monterte som beskrevet, første forsøk så fant ikke radioen signalene fra boksen og fikk bare radio am, fm og tape i displayet. Andre forsøket fikk jeg cdc i displayet og den den begynte å lese usb-pinnen, men etter 5-8 sek så fikk jeg cd error i displayet og etter det, så finner ikke radioen noe på cd-veksler utgangen og displayet viser nå radio am,fm, tape og cd, men ingen cdc som skal være veksler eller denne boksen.

    Om noen har erfaring og føler for å dele litt info, så hadde det vært helt topp

    Har en S60 med HU-603 og denne boksen skal være kompatibel med denne radioen.

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. jan. 2016
    VCCN medlemsnummer
    1628
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Har du koblet den gule ledningen inn på strømkabelen?

    Jeg har samme boks og den fungerer fint på HU-603. For å koble deg på strømmen trenger du f. eks. slike: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bi...tk-2000030736/

    Litt fikling for å få til, men det fungerte.

    Men jeg får forstyrrelser når jeg spiller av musikk og lader telefonen samtidig. Altså en "ground loop" som jeg har forstått er et vanlig problem. Dette løste jeg med å kjøpe en aux-kabel med jordfilter fra Kjell & Co. Den fant jeg tilfeldig etter at jeg hadde bestilt et filter fra ebay også. Så jeg har en aux-kabel med jordfilter til overs om du skulle trenge.

    Her er den de har på Kjell & Co: http://www.kjell.com/no/produkter/ly...ormator-p39757
    (1996 Ford Sierra)
    (2004 Ford Focus C-max)
    2014 Nissan Leaf
    2001 Volvo V70 2.0T (bensin, manuell)

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    09. jan. 2016
    Innlegg
    17
    Antall takk

    Standard

    Hei.
    Har brukt en slik ja..''strømtyv''..la den på en lilla-farget ledning som gir power når tenningen slås på. Hvor hentet du strømmen fra....har lett etter skjema uten å finne, for å finne ut av den lilla-fargete og hva den går til, kan jo være støy som klusser til fra den ledningen da?!

    Problemet her nå er at den klarer ikke å lese usb-pinnen, vet ikke om det har med at alle låtene ligger hver for seg og ikke i mapper på pinnen?
    Har lagt inn hvert album i egne mapper nå og merket dem med CD1....osv...så får vi se om det hjelper.

    Ahhh....merker noe støy når jeg bruker aux ja, du får si fra hva du skal ha for den kabelen med filteret, så blir vi enige

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. jan. 2016
    VCCN medlemsnummer
    1628
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Kan hende filformatet ikke er riktig for USB-pinnen. Men jeg bruker bare aux-inngangen så jeg har ikke så mye å bidra med der dessverre. Kabelen jeg hentet strøm fra var rød, ikke lilla. Og det var vel også den tykkeste kabelen baki der. Det er den røde kabelen på bildet under. Sender deg PM om kabel-fnutten.

    (1996 Ford Sierra)
    (2004 Ford Focus C-max)
    2014 Nissan Leaf
    2001 Volvo V70 2.0T (bensin, manuell)

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    09. jan. 2016
    Innlegg
    17
    Antall takk

    Standard

    Jeg målte på ledningene og merket at det var spenning på den røde hele tiden, mens den lilla ble strømløs når jeg slo av radio eller tenningen.

    Det viste seg at usb-pinnen var defekt, så radioen klarte ikke å les den. Fant en annen og la inn musikken i flere mapper, da fikk jeg dem opp som f.eks cd1...osv og da gikk det fint å spille fra usb, funker som pokker nå

    Takker for hjelpen

Lignende tråder

  1. USB-adapter til SC-900/901?
    By E_S in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 7
    Siste post: 29/03/12, 20:47
  2. Jack - Jack med spindlet kabel
    By Morgis in forum Bilstereo og Multimedia
    Svar: 2
    Siste post: 13/02/11, 17:15
  3. audio-video jack to jack kabel. hvor?
    By Morgis in forum Bilstereo og Multimedia
    Svar: 3
    Siste post: 19/12/10, 00:51

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •