Har et problem med M90-kassa mi, virker som det er lageret till inngående aksel som er dårlig.
trudde først det var utløser-lageret til clutchen, men etter at jeg har byttet dette har jeg fortsatt samme lydene.
Symptomene:

1. med girkassen i fri, får jeg en veldig skranglete lyd (kan minne om et varmedeksel som har løsnet og ligger og skrangler inntil noe) ved ca 4000 omdreininger. Lyden blir borte så fort jeg trår inn clutchen.
2. får en skikkelig klar og høy typisk tørt lager hvining når jeg skal kjøre igang med høyt turtall.

er en B230FT med M90 fra 1996 som jeg har montert i min 244 1985 mod. sitter montert med pedersens racing sitt enkelmassesvinghjul (som erstatter originale dobbelmassen), vanlig organisk lamell og sach 712 trykkplate.

Noen som har noen erfaringer med dette problemet på M90? Eller spreng-skisse tegninger av kasssa? Eller vet om hvor man kan få tak i lager o.l. til disse kassene?
Er klar over 3. gir problemene, men har ikke hatt noe problem med det enn så lenge. med både litt banekjøring, burning, herjing og lagt bak meg 30.000 km det siste året med den kassa