Vil bare starte med at, at jeg vet det er tusen forskjellige topicer og svar angående "godkjenning av 240 med v8" men er så mange gamle tråder og veldig mye forskjellig svar fra sted til sted, så lager en ny

Jeg vurderer sterkt å handle meg volvo igjen!! Savner litt gammal volvo følelse. Og har lyst på 240 og det må være med v8...

Så har i dag hvert å sett på en volvo 240 med v8, mener å huske det er en 307 motor. Har alt av papirer på motor og papirer på at samme motoren (v8) har hvert godkjent i en annen volvo 240 tidligere.
På bilen er det komplett med fjører fra diesel, også diesel bremsekraftforsterker. Og diesel bremser (ventilerte??) så utifra det selger sa så er det som må til i orden. Må bare inn på biltilsynet og få det godkjent? Stemmer dette ? Er det så lett? Er det no fordelere siden bilen er veteran?

Har også lest flere steder at BT har slutta helt med å godkjenne v8 i 200 karroseriet, noen som vet om dette er korrekt?

Takker for svar på forhånd! Vet det er en del spørsmål her og kanskje litt rotete, men håper noen kan hjelpe meg, så jeg får handla meg et prosjekt jeg har hatt lyst på lenge


Sent from my iPhone using Tapatalk