Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  4
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 34

Tråd: Mr.Green's Volvo 960 '96 "skyhøg"

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard Mr.Green's Volvo 960 '96 "skyhøg"

    Høy! Ny på forumet å tenker å prøve meg på en prosjekt tråd om min 960 '96 mod. Har noen av planene klare så er i grunnen bare å starte. Bilder kommer så fort jeg får tilgang på PC.

    Gikk endelig tilbake til Volvo etter nesten et år uten. Har tidligere vært eier av en hvit Volvo 740GL '88mod med tørst F-motor, kappafjærer, eiker og interiør sammensatt av flere 740er og 760er. Dette var min førstebil. Den ble med tid og stunder solgt til fordel for dieselgjerrig VAG da jeg enda gikk på vidregående.



    Den første tyskeren var av typen VW Vento med 1.9tdk, coilovers, momo corse felger, stygg spoiler og mye rust, den ble i løpet av sommeren 2013 solgt og falt tilbake på Volvo da jeg ble lærling.



    Denne gangen falt valget på enda en Volvo, 745 '88 (original TIC vel og merke) grå stasj som fikk addon og sorte ruter. Denne ble byttet bort "fort å gæli" da drømmebilen, en Mercedes Benz W123 Turbodiesel dukket opp.





    Denne ble brukt en stund før det dukket opp div komplikasjoner før EU kontroll. Da ble den parkert å i akutt mangel på bil ble nok en mindre gjennomtenkt handel gjennomført å jeg ble eier av en Mazda 323 2000mod 1,5 bensin hadde en del problemer med multireima der og etter litt banning klarte jeg å knekke nippelen til kjølevannet på blokka, så den ble skrotet å jeg klemte til med en Merce W124 250d '94 som jeg kjørte til jeg endelig gikk tilbake til volvo.

    Så til bilen! En liten guttedrøm gikk i oppfyllelse å jeg var endelig eier av en ekte Volvo 960 96mod soer sedan! Gleden viste seg å være noe kortvarig da jeg bare etter noen dager som volvoeier, oppdaget at bilen hadde akutt blodmangel, så etter litt feilsøking å research kom jeg fram til at det mest sansynelig er ventiltetningene som har takket for seg. Så jeg har gått til innkjøp av en ekstra topp som er under overhaling og blir montert når den er grei. Ellers er planene:
    - Bygge om fra kranglete sluromat til manuell.
    - Bygge om fra multilink mk2 og nytypen forstilling, til multilink mk1 og 940 forstilling. Dette av den enkle grunn at jeg vil ha spiral fjør og demper siden dette vil være mye enklere å senke og at jeg vil ha det gode innpresset.
    - Sote ruter
    - Kjøpe å montere 855 R-vinge
    - Kjøpe å montere addon frontleppe
    - Feitfelg til sommern
    - Bygge stereo

    Kommer sikkert flere planer etter hvert men penger er mangelvare...
    Setter pris på kommentarer og skal prøve å oppdatere så ofte som mulig







    Bedre bilder kommer før eller senere da jeg har knust telefonen med bedre kamera men det ble da noen knips i regnet
    Sist endret av Mr.Green; 24/09/14 kl 12:05

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Godt du tok til vettet å sløyfa tyskertøsa. Gått i samme fella sjøl...

    Ang ombygg av understellet så ville jeg tenkt meg om litt.
    MK2 akselen er en del bedre enn MK1, kan nevne at den har diffhus i stål istedenfor alu og at hele konstruksjonen i seg selv er mere stabil.
    Du får uansett ikke noe senkesett nytt over disk som det går ann å godkjenne og det finnes mange muligheter for senking av mk2 multilinken.
    Inpresset kan lett endres til gamle gode ved å skifte skive og nav.

    Forstillinga har sine fordeler men også ulemper.
    Tror heller jeg ville smidd til noen nye bærebruer og flytta litt rundt på ting for å beholde mk2 forstillinga framfor å nedgradere til mk1/940 forstilling.
    Kan nevnes at stabstaget faktiskt virker på mk2 kontra mk1 samt at scrubradiusen er redusert.

    Manuell må til, driver med det samma på min nå. Autolaten min begynner å lage mye fine lyder og slurer litt vel mye.
    Du kan rappe pedaler fra en 940, de passer. Du må bruke brakettene som sitter der, 940 passer ikke rett på pga den ekstra isolasjonen i gulvet.
    960 brakettene kan du bare fjerne plata til styreboksen for girkassa, så er alle bolthull der. Sitter bare poppa.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  3. #3
    Registrerte brukere ss242 sin avatar
    Medlem siden
    17. mars 2010
    Sted
    Årnes/Akershus
    VCCN medlemsnummer
    453
    Innlegg
    279
    Antall takk

    Standard

    Helt enig med turb00le ang understell, du mister mye kjøreegenskaper ved å nedgradere.
    Foran kan du lett tilpasse 850 dempere, noe som gir et ok utvalg. Har nå også en ny original senkefjær bak til overs, om det er noe du kunne tenkt deg?

    Har også nesten alt du trenger for å bygge om til manuell her: http://forum.vccn.no/showthread.php?...til-960-selges Vil bare anbefale ny clutch.

    Gratulerer uansett med en feit bil, venter på bilder :-)

  4. #4
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.932
    Antall takk

    Standard

    slenger meg på. Om du har tenkt å "ødelegge" bilen med å bygge om fra mk2 til mk1 å 940 forstilling, så kan du likegreit handle en 940 spør du meg iallefall da har du iallefall muligheten for å få senk i vognkortet Går på 960 også, om du klarer å skaffe orginal senk. Men det er ikke lett. Jeg har prøvd i flere måneder. Leter i utlandet også. Finner ingenting for salg. Å finner jeg noe, så er det for stasjonsvogn...

    Anyways, flott at det kommer noe mer 960 inn her VCCN har mangel på orginale 960II her inne. For det meste bare ombygde 940er :( Må ta å legge ut masse bilder
    Sist endret av SirKim; 23/09/14 kl 18:12

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Artig å se at dere kommer med innspill! hvis det er så enkelt å bygge om mk2 opphenget så er det definitivt aktuelt! Planen er å få laget noe som blir så og si bolt-on så hvis jeg må på visning, så tar det bare noen timer å bytte. Uansett så blir det andre prioriteringer før senk, da automaten krangler og går i nødmodus annenhver dag..

    Anyways, fikk semontert alle ventilene pg tetningene så planen denne uken er å kjøpe en vaksebalje å la toppen ligge i diesel en par netter etter som det er ganske mye skitt og sarv her og der. Ble et kort svar/update men er på jobb så skal se om jeg får lagt in bildene etter jobb hvis det ikke blir overtid

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Så lenge du ikke har planer eller krav om at det skal være godkjent så er det mange muligheter for senking:

    Framme er det vanlige fjører, GE/chassit.se har ett sett som blir passelig lavt der. Demperne kan du grave ned for det er Monroe (søppel).
    Alternativt kan du bruke coilovere til 850, må vel modifiseres litt enten på innfestningen til stabstaget eller bygge om linken mellom stabstaget og fjærbeinet.

    Bak kan du gjøre følgende:
    -Kjøre med bladfjær for gassdempere og kappe den inn på bredden (har kjørt med det selv og fungerte greit)
    -Kjøre med bladfjær for nivåmat men erstatte demperne med gassdempere
    -Kjøre med bladfjær fra senkesettet og hjelpefjærer (typ coilovere med slappe fjærer)

    Uansett hva du velger så råder jeg deg til å gå for skikkelige dempere da det utgjør veldig mye for kjøreegenskapene. Bruk litt tid på å bygge om til skikkelige bilstein dempere.

    For å redusere akselbredden kan du som sagt bak bruke nav og bremseskiver fra mk1 akselen, da kan du bruke felger med gamle inpresset.
    Det er mye plass bak der så hvis du kaster innerskjermene, skjærer og valser litt så tror jeg du fint skal få plass allikevel uten å bytte nav.

    Framme er jeg ikke helt sikker, hjulvinklene er helt på bærtur originalt så må stable om en del ting uansett.
    Må i såfall lage nye bærebruer framme, mk1 varianten passer ikke pga annen innfestning i bakkant.
    På toppen må du flytte inn tilsvarende for å ikke få positiv camber.

    Det kommer jo helt ann på hva du vil kjøre med av felger.
    Jeg for min del har planer om å kjøpe noen felger som ikke passer for en femmer, smale de inn for perfekt fitment og borre ny boltsirkel.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Problemet hvis jeg kapper in på bredden på bladfjøra er at jeg ikke har noe originalt å gå tilbake til. Etter det jeg forstår så vokser ikke disse på trær og er også ganske dyre... Det jeg tenker i første omgang er å prøve å lage en brakett som jeg kan bruke for å space ned bakdemperen. Aner ikke om dette vil fungere men det hadde vært en billig og grei løsning, har ikke kikket så mye på opphenget enda så er usikker på om det er gjennomførbart. Ellers er det en muliget å tilpasse coilovers fra en annen bil. Dette hadde selvfølgelig vært det mest optimale. Ang innpress så har jeg lyst på gammletypen fordi det er både enklere og penere å bygge ut med ekstra kant for å få perfekt fitment kontra å evt smale inn. Men dette er jo smak og behag. Hvordan blir det eventuelt med coilovers og bladfjøra? skal/kan den fjærnes eller bør den bare stå der?

    Skal prøve å laste opp bildene nå, men har ikke prøvd photobucket før så dette kan bli spennende

  8. #8
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Her Har jeg begynt å plukke ned toppen jeg kjøpte.



    Så litt mørt på å aldri ha skrudd noe videre mye på topplokk o.l. før også plutselig bryne meg på rekkesekser med 24 ventiler, uansett gikk det mot all formodning og med litt fjøsmekk og hjemmelaget spesialverktøy gikk jobben som en lek.



    Prøver også å holde litt system i delene jeg plukker av, noe som kan være greit med tanke på at det blir mye småtteri. Så jeg skal bestille tetninger og simmeringer til toppen idag, så tenker jeg å slipe ventilene mot ventilsetene med ventilslipepasta! noen som har gjort dette før? Ser rundt omkring på diverse forum at det er delte meninger om dett. Jeg tenker det må være bedre å gjøre det en å la vær å gjøre noe i det hele tatt? uansett ser toppen og "lagerbanene" fine ut tross at toppen har stått på en motor som hadde blitt kjørt tørr for olje.

    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  9. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    05. des. 2011
    Innlegg
    77
    Antall takk

    Standard

    Jeg har brukt ventilpasta på både Volvo og noen dieselmotorer, og er jo mye bedre enn å la det være som det er når toppen først er av. Men det beste er jo å få maskinert det. Men det kommer jo helt ann på hvor mye penger du skal legge i dette.

    Men mitt råd er hvertfall og bruke litt tid på det og gjøre det ordentlig. Kan være jævli kjedelig men sånn er det jo bare :P

    Gratulerer med 960, ser ut som et bra eksemplar. Har veldig sansen for disse.

  10. #10
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Det er det jeg tenker også! bestilte deler fra skruvat så regner ikke med de er her med det første uansett. Ja vet det hadde vært optimalt å fått maskinert setene og ventilene men siden motoren ikke skal trimmes noe vesentlig og at det tross alt er volvo så tror jeg jeg bare sparer pengene å gjør det selv. Har ikke funnet skader på verken ventiler eller seter men når alt først er ute og lett tilgjengelig så er det jo lik så greit å bare gjøre det.

    Tusen takk, den er ikke så værst men noen skjønnhetsfeil finnes etter snart 20 år på norske veier
    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  11. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    05. des. 2011
    Innlegg
    77
    Antall takk

    Standard

    Nei kan ikke regne med showstandard av en bruksbil. Men allikevel et bra utgangspunkt virker det som.

    Er enig med deg der, skal det ikke bli en versting og alt ser bra ut, så er det jo bare å få i bra bruksstand, og da er det bra nok syns jeg.

  12. #12
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Ja det er et bra utgangspunkt. Så snart toppen er tett og grei å manuell boksen er på plass, blir det prioritert senk og div annet snacks men er greit å ha det meste på stell først. Blir ingen showbil nei bare en litt over gjennomsnittet brukis. Har en klump med rust og dieselmotor som er/blir storprosjekt men er lei av å kjøre original og kjedelig bil til daglig så da blir volvoen første pri
    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  13. #13
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.618
    Antall takk

    Standard

    Flott bil med rett farge!
    Bilder av interiøret?Følger med her!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  14. #14
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Takktakk!
    Kan ta noen bilder av interiøret imorgen da det er så mørkt på kveldstid. Gøy å se at det er interesse for prosjektet selv om det ikke blir noe spesielt "over the top"
    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  15. #15
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Da fikk jeg tatt noen bilder av interiøret.







    Førerstolen er veldig slitt og dørtrekkene er jo selvfølgelig rynkete også er det borret i armlenet og i dashen av en tidligere eier, men ellers er bilen fin invendig.

    Ellers har jeg vel ikke kommet med så mye info angående utstyr på bilen. Den har 4x el. Ruter, A/C som virker, cruisecontrol, bensinvarmer, tåkelys og el. speil.

    Gikk til inkjøp av en 90liters murerbøtte idag som jeg fylte med div diesel og bensin så toppen får ligge å godgjøre seg en stund. Kjøpte også slipepasta til ventilene og nye plugger. Ellers har også DAB antennen min kommet i posten så jeg tror jeg skal prøve å montere den i helgen etter som jeg kjøpte meg ny spiller med DAB tidligere.

    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  16. #16
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Lenge siden sist her inne da jeg rett og slett har glemt å oppdatere! Men det har skjedd en del siden sist!

    Bestilte TA technix coilovers foran til volvo 850 fra NAI for å få den nærmere bakken. Jeg viste da jeg bestilte at dette ikke var 100% bolt-on men det var ikke langt unna. Det som måtte gjøres var å korte in kyllingbeina som holder stabstaget. Jeg gjorde det enkelt og bestilte justerbare til opel omega og det funket greit. Hadde selfølgelig vært enkelt å lage selv også men selve kuleleddene var rimelig utslitte så da ble det like greit nye.

    Da jeg monterte coiloversene så hadde jeg de på det laveste å det ble LAVT. Så lavt at innerskjærmene ble presset opp så de ble fjærnet. Gikk noen dager med den høyden men det var ikke kjørbart da hjulene subbet bare jeg tenkte på å svinge. Da jeg justerte opp ble den fullt kjørbar og ganske fin høyde.

    Bak leste jeg at det holdt å bytte dempere så da kjørte jeg på biltema å kjøpte vanlige gassdempere til volvo 740, dette funket og det ble et fint stuk over bilen i mine øyne. Kjøreegenskapene kan jeg heller ikke klage på, noen racerbil er det ikke men det var ikke planen heller. Litt myk bak men synes ikke det er noe problem å man må jo lide for skjønnheten.

    Vidre så har jeg fått lånt og prøvd diverse felger siden det er bøginnpress på disse bilene. Men etter at jeg fikk den jordnær så faller valget på Ocean MK18 da jeg liker de felgene å det ble ganske tight med de. I mellomtiden låner jeg noen originale JP felger som ser litt bedre ut en vinterhjula.

    Bare å komme med kritikk og spørsmål om det er noe du syns/lurer på

    Slik den er med JP hjula



    Slik det ble med MK18 felgene.



    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  17. Takk SirKim takket for denne posten
  18. #17
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.618
    Antall takk

    Standard

    Herlig!Lav 960 ser vanvittig bra ut!!

    Korleis gjorde du det med topplagringa framme, passa den orginale rett på 850 coiloversane?Spindel og alt passa rett i coiloversane?

    Du kunne jo vurdert bilstein demparar bak, då hadde den nok blitt eindel bedre og kjøre med i forhold til biltema demparar

    Ser ocean felgane stikker litt utafor, er coiloversane så stive at det ikkje subbar?

    Blei mykje spørsmål no, beklager det
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  19. #18
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Ja syntes det ble fett jeg også, en helt annen bil :-D

    Det passet rettpå både spindler og topplagring! burde dog bestilt meg nye da mine ikke har det så bra lengre..

    Ja vurderte stivere dempere men for det første viste jeg ikke om det holdt å bare bytte demperne eller om jeg måtte gjøre mere så da gikk jeg for det billigste alternativet tror uansett jeg kommer til å bygge egne coilovers bak hvis jeg skal gjøre om det.

    Ja de stikker litt ut, jeg kjørte ikke med felgene på da jeg måtte valse men tror coiloversene er så stive at det ikke blir noe problem. Har også planer om å sleppe den ned 1-2cm til da jeg får ocean felgene og da flytter hjulet seg enda litt lengre inn så da tror jeg det skal gå bra :-D

    Ikke noe problem, synes det bare er hyggelig med spørsmål
    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  20. #19
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.932
    Antall takk

    Standard

    Ser vanvittig bra ut! Senk å felg, så har man en "ny" bil helt vanvittig mye det gjør seg

  21. #20
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Tusen takk! Kjempegøy med slik respons Ja det ble en helt annen bil! ser fram til å få felgene for å si det sånn
    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  22. #21
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.932
    Antall takk

    Standard

    mer updates her snart?

  23. #22
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Ja hadde aldeles glemt det! Kan prøve å fikse flere bilder ikveld eller i morgen men her er noen smakebiter





    Har en plan om å valse hjulbuene bak litt mere da det subber med folk baki men synes stuket ble rått! Skal også prøve å få den noen mm lengre ned fram når jeg gidder
    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

  24. #23
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.932
    Antall takk

    Standard

    ser utrolig bra ut Må få deg rutegrill, å få emblemet tilbake i grillen

    Vanlig ocean mk18 du har på bildene der? har ikke de ET0 ? Har noen DTM, å de er vel ET20 eller noe tror jeg? Å det virker som om mine DTM stikker enda mer på utsia enn det MK18 gjør hos deg :S
    Kan finne frem et bilde av slik min var foran med DTM litt senere når jeg sitter på pcen

    ser iallefall utrolig bra ut Bare å pøse på med bilder Gjort noe motormessig med denne? Videre planer?

  25. #24
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Ser jeg må få senka min skikkelig igjen... Bra stuk du har fått til.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  26. #25
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. sep. 2014
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Innlegg
    57
    Antall takk

    Standard

    Tusen takk for hyggelig respons! ☺ ja har en plan om rutegrill med chrome list og emblem ja, samt usa blinkers da mine er så stygge og sprukket.

    Er helt vanlige ocean mk18 ja, 8'5brei og ET6 mener jeg jeg mener jeg har sett at dtm flegene har ET13? Mulig jeg tar feil her altså men jeg prøvde dtm felger bare for å se hvordan det passet før jeg prøvde mk18 felgene å jeg ble forbauset åver hvor bra det gikk! Når det er sagt så skal det sies at hjulene flytter seg enormt mye innover når man senker bilen for det ser ikke ut til at det passer når bilen har original høyde.

    Største problemet med dette oppsettet er falsene i hjulbuene, har valset de med jekkstang og 2"rør på min men dette er langt ifra optimalt så i helgen skal jeg låne meg en vals for å ta det siste bak samt se om jeg trenger å ta mere forran.

    Ikke gjort noe motormessig nei, har alt jeg trenger for å bygge om til manuell men manko på plass og arbeidslyst så får se i ferien. Sitter ellers å har lyst på 16v turbo maskin istedet da jeg synes 6ern er alt for slapp :/
    Sist endret av Mr.Green; 19/06/15 kl 15:55
    Bmw 320d X-Drive 09'
    Volvo 740 GL 87'

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 210
    Siste post: 12/08/14, 23:02
  2. Svar: 0
    Siste post: 15/08/12, 10:30
  3. 1991 Volvo 940 "Tropic Green".
    By JørnM_940 in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 17
    Siste post: 24/05/12, 13:16
  4. S60 2002 - Telefon med "sos" og "Volvo on-call"
    By aarnes in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 18
    Siste post: 21/11/11, 12:13

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •