Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  212
Side 25 av 26 FørstFørst ... 15 23 24 25 26 SisteSiste
Viser resultater 601 til 625 av 628

Tråd: TurboThomas - 740 - Turbo

  1. #601
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Ja da får vi se.
    Første pullet, dvs FØR-resultatet som han kom inn med, er også av interesse.
    Det får du ikke, grunnet datatrøbbel ble det lagt inn et annet map før første pull... Men vi kjører nå hjemover med fungerende bil, å til tross for noen utfordringer ble alle fornøyd til slutt

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  2. Takk Batland takket for denne posten
  3. #602
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Trygt hjemme igjen etter benken, sleit en del med både at bilen var for lav, for lett og for glatte dekk til benken. Så endte tilsutt med å smelle av banen på det ene bakdekket mitt. Men takket være god service fikk jeg kjøpt to nye dekk på felger der, så jeg fikk benket ferdig og kjørt hjem

    Over til oppsett

    Std FD blokk
    Nedreide org stempel
    Hpo h råder
    530 topp
    7.7 ca i komp
    Amatørportet etter spec
    46/38 ventiler
    Stive enkle fjærer
    Bsrt5+ kam med just. Kamdrev
    940 manifold
    E innsug med spacer mot topp
    Efr 7064 med turbosmart wg og dump
    3" eksos med cat og to dempere
    Do88 ac intercooler
    AC radiator med El vifte
    Lettet enkeltmasse med 6 puck clutch og m90 kasse, 3.54 i diff

    Det resulterte etter et par pulls på 411hk@5841rpm
    582nm@4795rpm
    Nådde ikke helt målet på 300whp på 4k, har vel ca 260hk, har 300hk på 4200 hvis jeg leser kartet rett.

    Turboen peaker på 2 bar der nm er høyest, å går sakte ned til 1.5 til slutt. Mest sannsynlig pga den er tom. Fikk med trykk i mappe denne gangen, men dessverre ikke afr. Kan mulig dele tenning og bensinmap også, men det får bli litt senere.

    Jeg er veldig fornøyd, lang, fin og tidlig kurve. Ganske likt som forventningene





    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Sist endret av TurboThomas; 28/07/22 kl 22:50
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  4. Takk Bergstaden, HansOla takket for denne posten
  5. #603
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Takk for tidlig og god tilbakemelding og grattis med 580 Nm og 411 hp på 95 blyfri.
    På dette papiret avgis maks effekt på ett uvanlig lavt turtall til BSRT5+ kam å være, så spørsmålet blir da om dette er whp målt mellom dekk og rulle.
    Når det er sagt å ser jeg jo at bremsepapiret viser 305 KW som 414 hp og ca. 260 kpa som gir en teoretisk sugemotoreffekt på hele 159 hp på ca. 5750 o/min.
    577 Nm med 1,84 BAR ladetrykk gir 203 Nm fra den teoretiske sugeemotoren og det er MEGET meget bra.

    Grattis igjen.

    Her satt opp slik som jeg liker det:


    Sist endret av Batland; 31/07/22 kl 11:46

  6. Takk TurboThomas takket for denne posten
  7. #604
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Takk for tidlig og god tilbakemelding og grattis med 580 Nm og 411 hp på 95 blyfri.
    På dette papiret avgis maks effekt på ett uvanlig lavt turtall til BSRT5+ kam å være, så spørsmålet blir da om dette er whp målt mellom dekk og rulle?
    Takk for det

    Nå er det jo nesten 0.5 bar forskjell fra 5->6k rpm også da, antagelig fordi at turboen er tom. Da blir nok ikke kurven å gå nye mer oppover når momentet går ned. Det var ikke mer å hente ut på turtall

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  8. #605
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Det er selvsagt ett veldig godt poeng.
    Dette blir begrenset, fort og gale, men på ca. 6600 o/min. har "den teoretiske sugemotoreffekten økt" til 164 hp.
    På 7150 o/min kommer jeg til 164,5 hp.
    Er dere helt sikker på at dere kjørte nok advance på kammen eller?
    Sist endret av Batland; 28/07/22 kl 23:15

  9. #606
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Gratulerer så mye med veldig godt resultat! Det ser ut til at en av mine første topper fungerte over min forventning

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  10. #607
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Når det er sagt å ser jeg jo at bremsepapiret viser 305 KW som 414 hp og ca. 260 kpa som gir en teoretisk sugemotoreffekt på hele 159 hp.
    577 Nm med 284 kpa gir 203 Nm fra den teoretiske sugeemotoren og det er MEGET meget bra.

    Grattis igjen.
    159hk og 203nm høres veldig bra ut, det er vel 30hk mer enn sist. Det skyldes vel kam, nye ventiler og lavere komp Blir morsomt å bruke bilen fremover! Men både clutch, girkasse og bakdekk begynner vel som smått å merke effekten av dette

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  11. #608
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Gratulerer så mye med veldig godt resultat! Det ser ut til at en av mine første topper fungerte over min forventning

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk
    Takker, ja var heldig med den

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  12. #609
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    159hk og 203nm høres veldig bra ut, det er vel 30hk mer enn sist. Det skyldes vel kam, nye ventiler og lavere komp Blir morsomt å bruke bilen fremover! Men både clutch, girkasse og bakdekk begynner vel som smått å merke effekten av dette
    Dette er bekreftelsen på at du har gjort gode valg hele veien og klart å hente ut det potensialet som er i BSRT B230 oppsettet.
    Nå er det først og fremst konkurrenter, bakdekk og hjuloppheng som får kjørt seg ja.

  13. #610
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Gratulerer så mye med veldig godt resultat! Det ser ut til at en av mine første topper fungerte over min forventning
    Her ett veldig godt og tydelig eksempel på AKKURAT det jeg snakker om. Takk for demo.

  14. #611
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Nå er det jo viktig å nevne at vi, på grunn av manglende grep i benken, måtte kjøre uten brems på benken... Så den hadde faktisk bedre respons, høyere trykk og lenger register ute på veien ved siste finjustering.
    Selv om det ikke synes på papiret har vi garantert klart 300hk@4000rpm og 600nm.

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  15. #612
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Her ett veldig godt og tydelig eksempel på AKKURAT det jeg snakker om. Takk for demo.
    Helt utrolig, den presterte godt med ventilsetejobben som ble gjort

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Det er selvsagt ett veldig godt poeng.
    Dette blir begrenset, fort og gale, men på ca. 6600 o/min. har "den teoretiske sugemotoreffekten økt" til 164 hp.
    På 7150 o/min kommer jeg til 164,5 hp.
    Er dere helt sikker på at dere kjørte nok advance på kammen eller?
    Når sugemotoren smyger seg opp mot 164whp, da er det virkelig et bra budsjettoppsett! Det er jo tross alt snakk og nærmere 190hk på svinghjulet! Siden den avgir denne effekten helt oppe på 7150rpm, hadde det nok ikke skadet og prøvd mer advance på kammen nei. Kansje momenttoppen hadde kommet litt tidligere også, når man flytter kurven litt

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk
    Sist endret av HansOla; 29/07/22 kl 07:15

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  16. #613
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    Nå er det jo viktig å nevne at vi, på grunn av manglende grep i benken, måtte kjøre uten brems på benken... Så den hadde faktisk bedre respons, høyere trykk og lenger register ute på veien ved siste finjustering.
    Selv om det ikke synes på papiret har vi garantert klart 300hk@4000rpm og 600nm.
    Det tror jeg på for det gir ingen mening at fantastiske EFR7064 er såpass sent ute som bremsepapiret viser. Her lokalt har vi jo sett 2,6 BAR på 3500 o/min. på en 2,0L Cosworth.
    Jeg ser også en voldsom hjulhastighet her så da er det vel benket på 5. gear også. Bilen funker nok riktig godt den.
    Sist endret av Batland; 31/07/22 kl 11:43

  17. #614
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Helt utrolig, den presterte godt med ventilsetejobben som ble gjort

    Når sugemotoren smyger seg opp mot 164whp, da er det virkelig et bra budsjettoppsett! Det er jo tross alt snakk og nærmere 190hk på svinghjulet! Siden den avgir denne effekten helt oppe på 7150rpm, hadde det nok ikke skadet og prøvd mer advance på kammen nei. Kansje momenttoppen hadde kommet litt tidligere også, når man flytter kurven litt
    Det er jeg enig i . Når man driver å flytter grenser og setter nye rekorder, da samarbeider alle delene i hele oppsettet riktig godt ja. Og så var det vel på 95 blyfri også. Den leverer over 400 hp fra ca. 5300 til ca. 7200 o/min. Det er nesten 2000 o/min med over 400 hp. DET er smått utrolig.

    Jeg holder på å ta frem div. skjema og kurver for resultatet, men fikk datatrøbbel.
    Spørsmålet her er når er det egentlig effektkurven til den teoretiske sugemotoren snur? På 7150 o/min er den stadig på vei oppover så denne motoren var riktig så turtallsvillig.

  18. #615
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Det tror jeg på for det gir ingen mening at fantastiske EFR7064 er såpass sent ute som bremsepapiret viser. Her lokalt har vi jo sett 2,6 BAR på 3500 o/min. på en 2,0L Cosworth.
    Jeg ser også en voldsom hjulhastighet her så da er det vel benket på 5. gear også. Bilen funker nok riktig godt den.

    Vi prøvde å kjøre med litt brems i benken for å "simulere" veikjøring. Vi måtte heve bilen siden den lå på bensintanken, legge tre girkasser baki, i tilegg til de to batteriene og kassa som lå baki pluss en mann som satt seg der, likevel spant det med gamle dekka på rulla. Det var nok mest dekka sin skyld ja, men jeg fikk kommentaren "den turboen spinner opp så j****** fort". Den spant altså på 400nm, å det var allerede på 2800rpm, der jeg hadde 1 bar. Ser jeg på kartet har jeg ikke 1bar/400nm før nermere 3800rpm, så jeg vil nok si det er reelt å flytte kurven bortimot 750-1000rpm tidligere. I 3'je gir langs veien har jeg to bar rundt 3300rpm.

    HansOla, toppen funka bra ja, den måtte inn for å ha en ny vetilsetejobb, men ellers var den gull

    Jeg justerte advance etter beste evne som var oppgitt, dog syns jeg det var vanskelig å få målt med et skyvlære, så det er godt mulig det ikke er perfekt. Jeg er villig til å se på det igjen, men da må jeg enten har litt mer assistanse og/eller bedre utstyr.
    Mappeduden mente at det ikke var mye mer å hente siden det var så fin/tidlig kurve uansett, han kommenterte også at han ikke hadde vært borti b230 8v på bf95 og 400whp med finere og tidligere kurve noen gang i benken sin.

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Sist endret av TurboThomas; 29/07/22 kl 13:00
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  19. #616
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Ja de setene jeg freste var ikke optimale.. det var heldigvis en kurant jobb å gjøre de bedre Jeg er spent på hvor lenge girkassa og momentbrygga di holder nå jeg, med et slik register

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  20. #617
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Vi prøvde å kjøre med litt brems i benken for å "simulere" veikjøring. Vi måtte heve bilen siden den lå på bensintanken, legge tre girkasser baki, i tilegg til de to batteriene og kassa som lå baki pluss en mann som satt seg der, likevel spant det med gamle dekka på rulla. Det var nok mest dekka sin skyld ja, men jeg fikk kommentaren "den turboen spinner opp så j****** fort". Den spant altså på 400nm, å det var allerede på 2800rpm, der jeg hadde 1 bar. Ser jeg på kartet har jeg ikke 1bar/400nm før nermere 3800rpm, så jeg vil nok si det er reelt å flytte kurven bortimot 750-1000rpm tidligere. I 3'je gir langs veien har jeg to bar rundt 3300rpm.

    Mappeduden mente at det ikke var mye mer å hente siden det var så fin/tidlig kurve uansett, han kommenterte også at han ikke hadde vært borti b230 8v på bf95 og 400whp med finere og tidligere kurve noen gang i benken sin.
    Det var såpass ja? Med ca. 2 BAR på ca. 3300 o/min er du nok der du skal være.

    Det tror jeg på for dette var ett overraskende godt resultat. Bilde av sugemotorkurvene lagt ut i post #613 over her.

  21. Takk HansOla takket for denne posten
  22. #618
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    ......
    Sist endret av Batland; 29/07/22 kl 16:53 Begrunnelse: dobblepost

  23. #619
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Ja de setene jeg freste var ikke optimale.. det var heldigvis en kurant jobb å gjøre de bedre Jeg er spent på hvor lenge girkassa og momentbrygga di holder nå jeg, med et slik register

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk
    Jepp, veldig fornøyd med abridet de gjore og toppen generelt. Jeg trodde/håpet på drøye 140hk på sug, men når det viser seg at det er over 160hk så kan man ikke være annet enn fornøyd.

    Hehe ja. Er litt redd for det selv. Ny girkasse (sikkert den lille bmw 6 trinns kassa med samme sluttuveksling ), ny torsendiff, nye foringer og mulig forsterka brygge rundt akslingen er det neste som blir prioritert. Sammen med nytt understell.

    <<Det var såpass ja? Med ca. 2 BAR på ca. 3300 o/min er du nok der du skal være.

    Det tror jeg på for dette var ett overraskende godt resultat. Bilde av sugemotorkurvene lagt ut i post #613 over her>>

    Jepp, føles frisk og god, føler ikke jeg trenger å gire like mye her for å ha godt drag.

    Se der ja, takk! Mye lettere å se hva motoren gjør nå ja Litt rar momentskurve på rundt 4000 på sug der, men det er nok igjen pga den lette rullemotstanden på benken, å er nok ikke helt reel i praksis etter vei

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  24. Takk HansOla takket for denne posten
  25. #620
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Se der ja, takk! Mye lettere å se hva motoren gjør nå ja Litt rar momentskurve på rundt 4000 på sug der, men det er nok igjen pga den lette rullemotstanden på benken, å er nok ikke helt reel i praksis etter vei
    Det synes jeg også. Det er derfor jeg har utviklet denne teknikken.
    Hvis man legger tommelen på skjermen slik at dreiemomentkurven dekkes fra ca. 4400 o/min. så ser vi at dreiemomentkurven fra 2000 o/min. til ca. 4400 o/min., faktisk er ganske bra.
    Bare se på den tilhørende effekten på 4000 o/min. Vi ser at det er OVER 100 hp fra sugemotoren så 2 BAR vil da levere over 300 hp.

    Tilbake til dreiemomentkurven så kan vi si at den er normal og fin opp til 4400 o/min., men så begynner oppsettet virkelig å fungere og den suser forbi 200 Nm.
    Vi ser at motoren flytter mer og mer luft (økende effekt) jo fortere den går rundt og det fortsetter den med til 7150 o/min. når man velger å avslutte pullet
    Sist endret av Batland; 30/07/22 kl 00:27

  26. #621
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    ......
    Sist endret av Batland; 29/07/22 kl 23:27

  27. #622
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Det synes jeg også. Det er derfor jeg har utviklet denne teknikken.
    Hvis man legger tommelen på skjermen slik at dreiemomentkurven dekkes fra ca. 4400 o/min. så ser vi at dreiemomentkurven fra 2000 o/min. til ca. 4400 o/min., faktisk er ganske bra.
    Bare se på den tilhørende effekten på 4000 o/min. Vi ser at det er OVER 100 hp fra sugemotoren så 2 BAR vil da levere over 300 hp.

    Tilbake til dreiemomentkurven så kan vi si at den er normal og fin opp til 4400 o/min., men så begynner oppsettet virkelig å fungere og den suser forbi 200 Nm.
    Vi ser at motoren flytter mer og mer luft (økende effekt) jo fortere den går rundt og det fortsetter den med til 7150 o/min. når man velger å avslutte pullet
    Ja, det ser bra ut, kan si jeg traff alle målene mine med glans

    Ser jo at kanskje kammen kunne vært justert litt til (selvom jeg tror vi er ganske nære etter spec du ga). Når det er sagt så kunne nok en større turbo gitt litt mer oppover i registeret, men da butter det i noe annet, det er jo alltid noe som begrenser, så man må egentlig bare spørre seg selv om når man har nok effekt I tilegg så er det ikke uten kompromiss, enten det gjelder bunndrag, økonomi osv. Sånt baller ofte veldig på seg..

    Jeg synes dog det er en morsom tanke at jeg hadde nesten hatt 500whp om man ganger 164hk med 2 bar, hvis man hadde hatt en turbo som hadde orka og resten av oppsettet hang med Føler spørsmålet om mindre eksoshus eller 7670 sniker seg på, men jeg skal nyte dette vertfall denne, og mulig fler sesonger før jeg gjør mer drastiske grep

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  28. #623
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Om jeg noen gang blir ferdig, så får vi jo svaret på om ar.63 eksoshus på efr7064 er noe å satse på for enda bredere register

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk
    Sist endret av HansOla; 01/08/22 kl 10:16

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  29. #624
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Om jeg noen gang blir ferdig, så får vi jo svaret på om ar.63 eksoshus på efr7064 er noe å satse på for enda bredere register

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk
    Jepp, det blir spennende å se. Får ta en ny vurdering om det er noe å hente. Dog så mente Dre (mappeduden) at jeg ikke burde ha mindre eksoshus

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  30. #625
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Jepp, det blir spennende å se. Får ta en ny vurdering om det er noe å hente. Dog så mente Dre (mappeduden) at jeg ikke burde ha mindre eksoshus

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    Da finner vi ut om han endrer mening eller ikke jeg har koblet opp for baktrykksmåling og egt nå, så da ser man i såfall sort på hvitt om det er lurt eller ikke

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk
    Sist endret av HansOla; 01/08/22 kl 18:10

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  31. Takk TurboThomas takket for denne posten
Side 25 av 26 FørstFørst ... 15 23 24 25 26 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Bytte av slange fra LMM til turbo - '86 740 Turbo
    By samaron in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 8
    Siste post: 25/09/12, 00:52
  2. Orginal 740 Turbo vinge/spoiler og turbo grill.
    By kristofferlund in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 5
    Siste post: 25/01/12, 12:08

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •