Hei VCCN venner

Jeg håper dere kan hjelpe meg med et problem som jeg rett og slett har "skrudd meg blind" på. Jeg har null idé om hva som er galt, eller hva som kan feilsøkes. (Skal og sies at jeg ikke er noen mekaniker).

Saken er at AC min ikke fungerer på min 940 95mod. Så her er det jeg har funnet ut:

AC kompressor starter om den får 12v rett fra batteriet.
Det ble fylt på gass i fjor, og verkstedet sa det var en del gass der fra før. Så det er ikke lekk i systemet.
Jeg har målt spenning i "Lowpressure" kontakten og der får jeg kun 16mv på den ene siden, uavhengig om AC er aktivert heller ikke.
Kompressoren starter heller ikke hvis jeg kortslutter denne kontakten (lager bro). Den starter heller ikke om jeg prøver å sende 12v inn eller ut av kontakten.

Jeg har også lest at om det er noe feil med kontrollenhetet så skal ikke AC tegnet lyset, men det lyser så regner med denne er ok?
Det eneste jeg kan tenke meg å prøve er å måle/teste noe ut fra "Highpressure" sensoren. Men jeg aner ikke hvor denne er, vet det er en av de tre bak framfangeren, men vet ikke hvem av de.

noen som har forslag til feilsøking?