Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Volvo 850R selges til gibort pris.

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    183
    Antall takk

    Standard Volvo 850R selges til gibort pris.

    Har en 850R jeg selger til fordel for veteranbil. 97 mod, 241 hk automat, høy km, 307000 men fortsatt ufattelig mye bil for pengene. Så vidt jeg vet har den aldri vert trimmet.

    Påkostet en del i mitt eie siste året, blant annet bilsteindempere bak, ipd stabstag foran og bak, nye kulestag, nye bærearmer begge sider foran, komplette nye drivaksler, bremseskiver bak, klosser rundtom, nye topplager, nytt lesjøfors, nytt motorfeste nedre høgre, tårnstag, ny frontrute i fjor, ny dekk og felgpakke, flush av girkasse i fjor, byttet tennplugger, pluggledninger, rotor, fordeler, luftfilter, coupefilter, lambdasensor, kjøletempsensor, montert orginallykter, ny grill, montert nylakkerte plastdeksel under hovedlykter uten viskerhull i pluss div småplukk.

    Videre har jeg kjøpt div jeg ikke har fått montert som klaver til 302 skiver foran, poly motorfeste, hjullager med bolter foran som viste seg å ikke ha behov for bytte likevel, håndbrekk klosser og monteringsett som ikke trengte byttes, bensinfilter, oljeljøler til automatkassen, repsett til knirkete bakluke deksel, nye pærer til girindikator og dashbord.

    Ellers er bilen i god stand foruten eit par bagateller, den har ein tendens til å jukse litt når den starter på lunken motor, aldri problem med kald motor men på lunken motor er det av og til som om den vil starte, så frier startmotoren, så må en vri av og på tenningen og så starter den og går som en drøm, byttet temp sensor i går men har ikke fått sjekket symptomene enda, motorlyset lyser også. Videre har den en dårlig foring i bakstilling eller muligens en løs bolt i stabstag når jeg tenker meg om, får gå ut å sjekke. Den har også symptomer på tett veivhusventilasjon, eller at den begynner å bli tett, så jeg har bestilt overhalingsett til det. Rusten bakluke har den og, volvorust, har fått priser fra 1800-3000 for lakkering av den.

    Til det positive, bilen er rett og fin og se på til tross av alderen, interiøret er veldig bra, den er veldig god å kjøre, sitter bra på veien, går godt, foruten eit par pærer i dashbordet virker alt eletrisk. Bilen har dobbel din pioneer dvd/cd/mp3, focal høytalere i dører og dash, billig sub baki, proffsotede ruter. Den ruller på 18" monaco felger med federal ss595 dekk som sitter som støpt på bilen etter min mening. Årsavgift er betalt, omreg inkl i prisen. Og jeg er ute etter kjapt og kontant salg da jeg skal på jobb igjen 4 uker fra 9 april. Kan vurdere billigere 940 i bytte. Eller bra rustfri 242/244.

    Har slitt mye med at folk sender mail og byr og sier di skal ha bilen men så slutter de plutselig å svare, jeg tar meg god tid på å svare så dette er temmelig irriterende, så tar du kontakt å finner ut at du ikke har råd, ikke vil ha den eller ikke får lov av mor, far eller fruen likevel så bare si ifra.

    Ring, sms eller send en pm for en hyggelig prat. 46644749













    Står på stord i hordaland.

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    183
    Antall takk

    Standard

    Fant ulyden i bakstilling idag, dvs den var ikke i bakstilling heller, det var det avtagbare hengerfeste som ikke sto skikkelig i lås, hehe

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    183
    Antall takk

    Standard

    Løp og kjøp

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. april 2013
    Innlegg
    153
    Antall takk

    Standard

    Hei, hva er prisen? Er det mulighet å titte i helgen evt? Skal til Sveio på lørdag
    ______________________________________________
    Jeg har ikke R-ditt og R-datt. Men jeg har R-æv.
    Ikke har jeg turbogrill heller, men jeg har Landmann.

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    183
    Antall takk

    Standard

    Har eit bud på 48000,- nå og har sagt ja til det men har ikke hørt mer fra kjøper etter jeg sa ja. Er ikke hjemme før i 18-19 tiden på lørdagen men etter det passer bra. Gi meg en lyd på nr øverst hvis det er int så blir vi enige om tidspunkt

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. april 2013
    Innlegg
    153
    Antall takk

    Standard

    Den er grei :-)
    ______________________________________________
    Jeg har ikke R-ditt og R-datt. Men jeg har R-æv.
    Ikke har jeg turbogrill heller, men jeg har Landmann.

Lignende tråder

  1. [SELGES] Volvo 850R vurderes solgt/byttet
    By pogona in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 5
    Siste post: 16/12/13, 13:44
  2. Pris på forsikring 850R/V70R e.l ??
    By Bjørnar H. in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 26
    Siste post: 31/08/10, 15:37

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •