Hei

Jeg har vært å sett på en -86 245, og har funnet ut at istedenfor å kjøpe den selv og la den bli stående at jeg heller skal videreformidle den for selgeren her (har spurt selgeren legger den ut her med hans samtykke)

Bilen er som sagt en 1986 Volvo 240 GLE stasjonsvogn i 019 svart (på merkeskiltet står det 19-1) og er registrert i 85 (veteran til neste år) , bilen fremstår som et meget bra eksemplar og har veldig lite rust, jeg klarte ikke å se noe i hjulkasser og hjulbuer. Men fant lit påbegynt på bagasjeromsluke og i bakveggen under luken i gulvet. Jeg fikk ikke mulighet til å få den opp å titte under den, og glemte rett og slett av å sjekke torpedovegg.

Den er YE registrert og har gått nordafør hele levetiden, km stand er ca 256000 og eieren garanterte denne

Ellers så bærer den preg av at bilen er godt tatt vare på og nåværende eier er eier nr 2. Karosseriert er forholdsvis rett utenom en bulk i sjåførdør og en liten "parkeringsbulk" på høyre framdør, men tror det ikke skal være noe problem å rette ut med paintless dent removal.

Den er eu-ok til mai 2015, nettopp byttet registerreim og strammer har tre-rader med turteller, voltmeter, vakummeter, oljetrykksmåler (fungerende) og digital tempmåler, originale ekstralysfester med bosch ekstralys og bryter i dashbordet, har servostyring og m47 girkasse. et helt og pent beige interiør med to-delt farge på dashbord.

Jeg fikk desverre ikke tid til å prøvekjøre bilen, så det overlater jeg til den som drar å ser på bilen

Selgeren har satt prisantydningen til 25000,- ferdig registrert

Ved spørsmål er det å bare ta kontakt med Harald på 91523153





Prøvde å ta bilde av bulk på sjåførdør




Til og med hengerfestet ser bra ut






Prøvde også å ta bilde av bulk på passasjerdør






Rust i bakvegg


Sommerfelg såkalte turbin (corona hvis jeg husker rett)






clips for å holde oppe hundegitteret som er i orden


Førstegangsregistrert


Pent motorrom




reimbyttelapp






motorvarmer


ekstralys


km-stand