Har et problem veit ikke om disse kan ha noe med hverandre å gjøre men.. Fikk en toer feil på ei for dårlig (nesten ingen) effekt på håndbrekk v.side.. kjøpte bremsesko på biltema disse passet jævlig dårlig så måtte moddes for i heltall få på bremseskive.. var likevell litt for stramm på eu så jeg låsnet vaier på verksted for å få igjennom kontroll. .
Så senere på dagen låner jeg bort bilen til min X. Skal sies at hun kjører istykker det meste av biler hun har.... får en tlf fra henne om at hun plutselig mister klutsjen helt pedal helt slapp og venstre bakfelg er varm freser av bremseskive.. tenkte dette var synderen. Pumpet 4 ganger på klutsj pedal så hadde jeg klutsj igjenn.. kjørte selv bilen hjem og da var igjenn felg og skive veldig varm..
I går monterte jeg av hele jævla btemsebånd skiten å kasta på skauen... i dag igjenn skal min x lpne bilen og samme tralten igjenn nå mister hun klutsjen på gårdstunet etter en tur i butikken ca 2 mil varm felg nå igjenn..
Noen som tror dette kan ha em samenheng varmgangen og miste trykk til clutsj... veit ikke om hun mistet bremseeffekt da hun ingen av gangene hadde noe særlig fart på bilen da hin mister klutsjen..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk