Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: 240 svarte lister

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. aug. 2012
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard 240 svarte lister

    Noen som veit hvor jeg får tak i den svarte lista som er borte på bildet? Har dere noen forslag til hvordan jeg skal få de listene, speila og bak og framfangeren helt svarte igjen? Uten å lakke opp igjen? Jeg veit rød farga blir nesten helt strøken med en ordentlig vask og polering. Har dere også forslag til hvordan jeg skal få festa de listene?





    Høyre fram dør
    Sist endret av ThaSolstad; 18/03/13 kl 13:16

  2. #2
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Jeg ser ingen bilder.

    For å få plasten bra igjen må du først og fremst få det skikkelig rent. Til det ville jeg brukt f.eks SurfexHD.

    Når lsitene er rene kan du legge på f.eks Polytrol, Rejuvenator, eller Wolf's Trim coat.


    Hvis du vil ha noen tips om polering, så kan du jo ta en titt her.

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. aug. 2012
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Jeg ser ingen bilder.

    For å få plasten bra igjen må du først og fremst få det skikkelig rent. Til det ville jeg brukt f.eks SurfexHD.

    Når lsitene er rene kan du legge på f.eks Polytrol, Rejuvenator, eller Wolf's Trim coat.


    Hvis du vil ha noen tips om polering, så kan du jo ta en titt her.
    Okey skal få fiksa bildene på en eller annen måte. Så da får du sett hva jeg mener.

    Litt off-topic, men er det org farge på den 240'en du har bilde av? For min farge ser helt jævlig ut å jeg lurte på om den kunne bli like fin som din med bare vask og polering.

  4. #4
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ThaSolstad Vis post
    Okey skal få fiksa bildene på en eller annen måte. Så da får du sett hva jeg mener.

    Litt off-topic, men er det org farge på den 240'en du har bilde av? For min farge ser helt jævlig ut å jeg lurte på om den kunne bli like fin som din med bare vask og polering.
    Det er orginalfargen ja. 601 heter fargen. Bilen min har også sett ut som din en gang i tiden. Ligger noen bilder i 240 tråden min (klikk på link i signatur).
    Klikker du her, så kommer du til en sammletråd over mine jobber. 2 av de er på denne bilen. Klikk på ønsket bilde/link for å komme til den tråden du vil se.


    Ang. listene så ser det ut som at alle trenger litt behandling.
    Bruk fremgangsmåten jeg skrev over her. Det er viktig at du får rengjort de skikkelig før du påfører ønsket produkt. Masker gjerne lakken rundt når du holder på med dette. I fler av S&S trådene mine ser du også hvordan plast blir behandlet.
    Sist endret av Øyvind G; 18/03/13 kl 15:04

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. aug. 2012
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Det er orginalfargen ja. 601 heter fargen. Bilen min har også sett ut som din en gang i tiden. Ligger noen bilder i 240 tråden min (klikk på link i signatur).
    Klikker du her, så kommer du til en sammletråd over mine jobber. 2 av de er på denne bilen. Klikk på ønsket bilde/link for å komme til den tråden du vil se.


    Ang. listene så ser det ut som at alle trenger litt behandling.
    Bruk fremgangsmåten jeg skrev over her. Det er viktig at du får rengjort de skikkelig før du påfører ønsket produkt. Masker gjerne lakken rundt når du holder på med dette. I fler av S&S trådene mine ser du også hvordan plast blir behandlet.
    Takker for svar! Klør litt henda nå når jeg ser at det kan bli så bra! Du veit ikke hvor jeg får tak i den manglende lista?

  6. #6
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ThaSolstad Vis post
    Takker for svar! Klør litt henda nå når jeg ser at det kan bli så bra! Du veit ikke hvor jeg får tak i den manglende lista?
    Dra til en hugger. De har sikkert en list til deg. De er festet med dobbelsidig tape så det er lett å demontere/montere de.
    Disse listene (de nederste breie) blir foresten aldri svarte da de er grå. Mye penere får du de, men ikke svart.

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. aug. 2012
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Dra til en hugger. De har sikkert en list til deg. De er festet med dobbelsidig tape så det er lett å demontere/montere de.
    Disse listene (de nederste breie) blir foresten aldri svarte da de er grå. Mye penere får du de, men ikke svart.
    Okey, takker for svar. Venter bare på mildvær nå så blir det bra

Lignende tråder

  1. Svarte lister til 242
    By lofsbergracing in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 5
    Siste post: 02/05/13, 11:10
  2. Svarte lister bak
    By Hassel in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 5
    Siste post: 13/03/11, 16:19
  3. svarte lister over bakstøtfanger
    By Ove B in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 18/01/11, 16:52

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •