Nå spør jeg rett og slett fordi jeg lurer, etter at flere har antydet at min 2.0 10v går dårlig..

Jeg derimot syns ikke den går så dårlig at det burde tilsi at noe er feil med den, selv om den ikke er noen racer akkurat. Jeg personlig tror det handler mer om hvordan bilen blir kjørt, for på bånn er det jo null og nada å hente. Men på turtall derimot så syns jeg den drar brukbart.
Forrige eier sa at bilen var dau og han likte den ikke i det hele tatt. Og nå sist gang jeg satte bort bilen for eu kontroll så kommenterte han som kjørte bilen at den kjentes forferdelig lat ut. Men når jeg kjører bilen så drar jeg turtallet over 4000 hvis jeg trenger litt ekstra krefter. Og når lufta er passe kald og motoren passe varm så hører jeg at piggdekka sliter med å finne feste på knusktørr asfalt når jeg bånner i 2. gir over 4000rpm. Og det syns ikke jeg er spesiellt dårlig av en 2 liter, eller er det meg det er noe galt med?
Og draget øker jo jevnt hele veien opp til rundt 6tusen-ish..

Jeg må få prøvd litt fler 850 biler tror jeg så jeg får litt sammenligningsgrunnlag.

Sent from my ☆GT-I9100☆ using Tapatalk 2