Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: ØK Div 240 deler.

  1. #1
    E.Winjum sin avatar
    Medlem siden
    22. mars 2011
    Sted
    Nes i Akershus
    VCCN medlemsnummer
    570
    Innlegg
    1.368
    Antall takk

    Standard ØK Div 240 deler.

    Hei,

    Er på utkikk etter noen deler til 245'n. Jeg har ikke råd til å kjøpe noe deler før 12.02.13, men syns det er greit å lage en tråd litt i forkant slik at jeg da kan få tak i delene så fort som mulig.

    Det jeg trenger som haster mest er:
    2 stk bærebruer bak som det ikke skal være antydning til hull på, gjør ingenting om dem har rust på seg for jeg glassblåser dem og lakkerer sjøl.
    2stk hovedlamper som justeringa funker 100% på og som har alle skruer inntakte.

    Det jeg trenger for å få bilen mest mulig hel igjen er:
    Breie lista under grillen i chrome
    Lista som sitter på høyre hjørnet bak i chrome
    Røde dører til V.S foran og bak som er bulkfrie, gjør ikke noe med litt rust i hjørnene som det gjerne oppstår på disse dørene. (Lakk koden skal jeg finne til imorra)
    En svart dørlomme til høyre fram dør.

    Svar her eller kom med PM! Bærebruene, lampene og dørene ser jeg helst at jeg kan få henta slik at det ikke blir så dyrt å sende i posten. Jeg holder til i Sørum og Nes kommune i Akershus.

    Mvh
    E.Winjum
    Sist endret av E.Winjum; 03/02/13 kl 22:10
    Emil Winjum
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Varamedlem



    Mitt prosjekt:
    1995 Volvo 945 Polar Diesel

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2010
    Innlegg
    175
    Antall takk

    Standard

    Har bærebruer både foran og bak til 240. Men regner med at det er foran du mener. Bor i Nittedal utenfor Oslo. Er mulig jeg har noen lamper også.
    Sitat Opprinnelig postet av E.Winjum Vis post
    Hei,

    Er på utkikk etter noen deler til 245'n. Jeg har ikke råd til å kjøpe noe deler før 12.02.13, men syns det er greit å lage en tråd litt i forkant slik at jeg da kan få tak i delene så fort som mulig.

    Det jeg trenger som haster mest er:
    2 stk bærebruer som det ikke skal være antydning til hull på.
    2stk hovedlamper som justeringa funker 100% på og som har alle skruer inntakte.

    Det jeg trenger for å få bilen mest mulig hel igjen er:
    Breie lista under grillen i chrome
    Lista som sitter på høyre hjørnet bak i chrome
    Røde dører til V.S foran og bak som er bulkfrie, gjør ikke noe med litt rust i hjørnene som det gjerne oppstår på disse dørene. (Lakk koden skal jeg finne til imorra)
    En svart dørlomme til høyre fram dør.

    Svar her eller kom med PM! Bærebruene, lampene og dørene ser jeg helst at jeg kan få henta slik at det ikke blir så dyrt å sende i posten. Jeg holder til i Sørum og Nes kommune i Akershus.

    Mvh
    E.Winjum

  3. #3
    E.Winjum sin avatar
    Medlem siden
    22. mars 2011
    Sted
    Nes i Akershus
    VCCN medlemsnummer
    570
    Innlegg
    1.368
    Antall takk

    Standard

    Glemte helt å skrive at det er bærebruer bak jeg trenger, foran er dem ikke så gamle.
    Emil Winjum
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Varamedlem



    Mitt prosjekt:
    1995 Volvo 945 Polar Diesel

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. mars 2011
    Sted
    vallset utenfor hamar
    Innlegg
    40
    Antall takk

    Standard

    Har 2 fine bærebruer , 2 frontlykter svart høyre kartlomme , lista under grillen og ei venstre bakdør i rødt . kan få alt for en 1000 lapp om du henter det . ta gjerne kontakt på tlf 99360489 om det skulle være av intresse

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •