Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  10
Side 2 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 99

Tråd: Dieselvarmeren igjen!

  1. #26
    Registrerte brukere Tor-Erik sin avatar
    Medlem siden
    05. aug. 2012
    Sted
    Osterøy, 4 mil fra Bergen
    Innlegg
    277
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vikry Vis post
    Biltema var grei og tok kodeleseren tilbake.
    Så nå ligger det an til å kjøpe volvo dice + vida et sted på nettet.
    Da dukker det opp så mange tilbud at jeg blir litt forvirret og vet ikke helt hva jeg skal slå til på.
    Flere averterer med "nyeste versjon og oppdatert programvare", men da begynner det å ringe en bjelle. Jeg forsøkte nemlig å laste ned Vida fra nettet i fjor en gang, men det hele strandet på manglende kompatibilitet med min PC som kjører Win7-64bit, mens Vida i nett-versjonen kun taklet Win7-32bit.
    Så da blir mitt spørsmål om det er noen her på forumet som vært borti denne problemstillingen, og om det er noen som kjører Win7-64 som har fått Vida til å funke, og i så fall hvilken versjon de har og hvor de har kjøpt.
    Jeg burde kanskje ha startet en ny tråd for dette, men prøver først her.
    Alt er mulig, ingen ting er umulig det umulige tar bare litt lenger tid :-)

    Selv har eg Win7 64 bit

    Eg fant VMware Workstation på nett og lastet ned
    Da installerte eg Win 98 pro der

    Men mener faktisk at vist du har win 7 pro 32 eller 64 bit så skal det gå med nyeste software som du får med kopi av når du kjøper eksempel på ebay som eg gjorde.

    Har ikke prøvd med win 7 pro ennå, men lurer på å teste det ut

    På ebay ser du mange tilbud som her (http://www.ebay.com/sch/i.html?_saca...a+Dice&_sop=15)

    Du velger bare den som er nyest og rimeligst, klart det er muligheter for å få det billigere vist du leiter lenge nok, men et tips se etter merke Top-rated seller som eg føler er det sikreste å ikke bli lurt av. Svindelforsøk er ganske populært i disse tider.

    Og husk det kan i blant ta bort i 3 til 4 uker før pakken kommer, er du heldig så kommer den før.
    Toremann

    Bruksbil Volvo XC60 2011

    Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

  2. #27
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2011
    Innlegg
    182
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Toremann Vis post
    Alt er mulig, ingen ting er umulig det umulige tar bare litt lenger tid :-)

    Selv har eg Win7 64 bit

    Eg fant VMware Workstation på nett og lastet ned
    Da installerte eg Win 98 pro der

    Men mener faktisk at vist du har win 7 pro 32 eller 64 bit så skal det gå med nyeste software som du får med kopi av når du kjøper eksempel på ebay som eg gjorde.

    Har ikke prøvd med win 7 pro ennå, men lurer på å teste det ut

    På ebay ser du mange tilbud som her (http://www.ebay.com/sch/i.html?_saca...a+Dice&_sop=15)

    Du velger bare den som er nyest og rimeligst, klart det er muligheter for å få det billigere vist du leiter lenge nok, men et tips se etter merke Top-rated seller som eg føler er det sikreste å ikke bli lurt av. Svindelforsøk er ganske populært i disse tider.

    Og husk det kan i blant ta bort i 3 til 4 uker før pakken kommer, er du heldig så kommer den før.
    takk for tips. Jeg sitter fortsatt med noen uklarheter: hvilken versjon av Vida er nyest, 2012A eller 2012D, og spiller det noen rolle hvilken man kjøper?
    Det kreves Win.XP. Jeg går ut fra at det menes XP eller nyere?
    Det kreves NTFS format, men hva er nå det?
    Vida på engelsk er forsåhvidet greit, men er det noen som selger en norsk/svensk versjon?

  3. #28
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2013
    Sted
    Hordaland / S&F
    Innlegg
    51
    Antall takk

    Standard

    Jeg bruker
    VIDA
    i "Windows Virtual PC", eller XP-Mode som det kalles.. Gratis er det og

  4. #29
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard Re: Dieselvarmeren igjen!

    Jeg la inn i helga, dersom en har win7 må det være pro eller ultimate. Funka ikke å endre i registeret heller for å lure den til å tro at det var annen versjon.

    Not sent using Tapatalk
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  5. #30
    Registrerte brukere runepv50 sin avatar
    Medlem siden
    23. mai 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    335
    Antall takk

    Standard

    jeg byttet denne overopphetingstermostaten på min for ett år siden.....var ikke inne å slettet noen feilkoder etterpå....og alt fungerer fortsatt...

    mener å huske at et tegn på at denne er gåen, er at det ikke tikker fra pumpa forran høyre bakhjul...

    for å bytte denne må jeg kutte ledingene til den gamle og så skøyte inn den nye.....demonterte slik at jeg fikk vippet varmeren ut...slik at jeg kom til....tok av hjulet og innerskjerm for å komme til...noen tar vel front fangeren heller...!
    Volvo V70 2.0D 2010

  6. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2011
    Innlegg
    182
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av runepv50 Vis post
    jeg byttet denne overopphetingstermostaten på min for ett år siden.....var ikke inne å slettet noen feilkoder etterpå....og alt fungerer fortsatt...

    mener å huske at et tegn på at denne er gåen, er at det ikke tikker fra pumpa forran høyre bakhjul...

    for å bytte denne må jeg kutte ledingene til den gamle og så skøyte inn den nye.....demonterte slik at jeg fikk vippet varmeren ut...slik at jeg kom til....tok av hjulet og innerskjerm for å komme til...noen tar vel front fangeren heller...!
    Det er noe slikt jeg håper på. Det samme skjedde meg i fjor da glødepluggen kortsluttet og sikringen røyk . Ingen feilkoder å slette, og alt virket fint med ny plugg etterpå.
    Nå har jeg kjøpt ny overopphetings termostat, men det er lite fristende å legge seg ut og skru på bilen i den kulda vi har nå. Ergerlig at det skulle skje akkurat når man har mest bruk for varme, men nå får det vente til gradstokken nærmer seg null i det minste.

  7. #32
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2011
    Innlegg
    182
    Antall takk

    Standard

    Hm...det var da ikke sååå enkelt dette, likevel. Jeg trosset kulda og skrudde ned støtfangeren og så rett inn på varmeren. Der var det trangt som f.. og ikke noe sted å begynne å skru. Måtte bare skru sammen igjen før jeg fraus ihjel. Kanskje det er mer å se fra baksiden? Men innerskjermen ser ut til å være festet med popnagler. Ikke så fristende å begynne å bore ut disse for å få klar bane heller. La merke til undenifra at brenneren ser ut til å stå på en stålfot som bøyer seg innunder rammen og er festet med en skikkelig stor sekskant skrue. Skrur man ned denne for å komme til? Må innrømme at motet sank litt, det begynner å lukte verkstedsbesøk.

  8. #33
    Registrerte brukere Tor-Erik sin avatar
    Medlem siden
    05. aug. 2012
    Sted
    Osterøy, 4 mil fra Bergen
    Innlegg
    277
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vikry Vis post
    Hm...det var da ikke sååå enkelt dette, likevel. Jeg trosset kulda og skrudde ned støtfangeren og så rett inn på varmeren. Der var det trangt som f.. og ikke noe sted å begynne å skru. Måtte bare skru sammen igjen før jeg fraus ihjel. Kanskje det er mer å se fra baksiden? Men innerskjermen ser ut til å være festet med popnagler. Ikke så fristende å begynne å bore ut disse for å få klar bane heller. La merke til undenifra at brenneren ser ut til å stå på en stålfot som bøyer seg innunder rammen og er festet med en skikkelig stor sekskant skrue. Skrur man ned denne for å komme til? Må innrømme at motet sank litt, det begynner å lukte verkstedsbesøk.
    Bra du har kommet så langt og fått av støtfanger.

    Det ser nok litt mer skremmende ut en det egentlig er, det enkleste er å løsne pumpen også ha den sånn halveis ut i fanget ditt.

    Pumpen sitter fast med 3 skruer. Den ene ser du i forkant i rammen også er det en likens samme sted bare i bakkant og skrue nr 3 står i et stag på toppen av pumpen der må du bøye deg ned for å se.

    Har en manual i pdf format eg sendte deg en privat melding.
    Toremann

    Bruksbil Volvo XC60 2011

    Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

  9. #34
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. mai 2012
    Innlegg
    2.173
    Antall takk

    Standard

    Den store sekskantskruen er egentlig en av fire bolter som holder hjelperamma oppe. Om du løsner den alene så har ikke det noe å si. Men du vil se at rammen "detter" ned et par cm pga tyngden av motor og gir.
    V70 2.4D aut. 2002 mod.

  10. #35
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2011
    Innlegg
    182
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Toremann Vis post
    Bra du har kommet så langt og fått av støtfanger.

    Det ser nok litt mer skremmende ut en det egentlig er, det enkleste er å løsne pumpen også ha den sånn halveis ut i fanget ditt.

    Pumpen sitter fast med 3 skruer. Den ene ser du i forkant i rammen også er det en likens samme sted bare i bakkant og skrue nr 3 står i et stag på toppen av pumpen der må du bøye deg ned for å se.

    Har en manual i pdf format eg sendte deg en privat melding.
    Tusen takk for manualen. Jeg skal studere den grundig, så får vi se om jeg blir litt klokere.

  11. #36
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. nov. 2012
    Innlegg
    31
    Antall takk

    Standard

    Er det mulig å få den manualen? Har sannsynligvis samme problemet, hos meg starter varmeren og det lukter diesel, men den tenner ikke.

  12. #37
    Registrerte brukere Tor-Erik sin avatar
    Medlem siden
    05. aug. 2012
    Sted
    Osterøy, 4 mil fra Bergen
    Innlegg
    277
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Erik E Vis post
    Er det mulig å få den manualen? Har sannsynligvis samme problemet, hos meg starter varmeren og det lukter diesel, men den tenner ikke.
    Javist send meg mail adressen din i privat melding til meg her så kan eg sende.

    Eg får ikke lagt den inn her på forumet så eneste måten er mail
    Toremann

    Bruksbil Volvo XC60 2011

    Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

  13. #38
    FroBe sin avatar
    Medlem siden
    18. aug. 2011
    Sted
    Rogaland (Ryfylke)
    VCCN medlemsnummer
    1544
    Innlegg
    2.046
    Antall takk

    Standard

    Hvis denne manualen er hjemmelaget og ikke en rettighetsbeskyttet kjøpemanual kan den legges i en DropBox og deles derfra via en link.
    Hos DropBox kan man få 2GB lagringsplass gratis.
    Etter registrering og kopiering av filen(e) i Public-mappen kan man man høyreklikke og gi beskjed om share this file. Da får man en link som kan deles.
    Jeg bruker selv DropBox til å lagre bilder som jeg deler her på forumet.
    X Volvo 240 B230F manuell 1989
    X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
    X Volvo V70 2.0T 2004
    X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
    X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk - solgt
    XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019

  14. Takk Torsen67 takket for denne posten
  15. #39
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. nov. 2012
    Innlegg
    31
    Antall takk

    Standard

    Har sendt priv.meld.

  16. #40
    Registrerte brukere Tor-Erik sin avatar
    Medlem siden
    05. aug. 2012
    Sted
    Osterøy, 4 mil fra Bergen
    Innlegg
    277
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av FroBe Vis post
    Hvis denne manualen er hjemmelaget og ikke en rettighetsbeskyttet kjøpemanual kan den legges i en DropBox og deles derfra via en link.
    Hos DropBox kan man få 2GB lagringsplass gratis.
    Etter registrering og kopiering av filen(e) i Public-mappen kan man man høyreklikke og gi beskjed om share this file. Da får man en link som kan deles.
    Jeg bruker selv DropBox til å lagre bilder som jeg deler her på forumet.


    Det står ikke noe om opphavsrett, men fremkommer Ardic tilleggvarmer.

    Fikk selv denne av en her på forumet. Noen har gjort litt notater tilleggs informasjon.

    Kanskje noen andre kan legge den ut her, akkurat det kan eg ikke så mye med.
    Toremann

    Bruksbil Volvo XC60 2011

    Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

  17. #41
    Registrerte brukere locked sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Stryn
    Innlegg
    3.000
    Antall takk

    Standard Re: Dieselvarmeren igjen!

    Send manualen til epost i signaturen min så skal eg publisere den :-)

    https://www.dropbox.com/s/kefqqoxk4n...r%20manual.pdf
    Sist endret av locked; 30/01/13 kl 07:48
    2016 BMW 220d xDrive Gran Tourer
    2005 Volvo Horisont B12M

  18. Takk Tor-Erik takket for denne posten
  19. #42
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2011
    Innlegg
    182
    Antall takk

    Standard

    Som trådstarter må jeg bare avslutte med å si at dette er et fantastisk sted å være, fullt av folk med innsikt og vilje til å hjelpe. Som «Toremann» på Osterøy som i går fikk dieselvarmeren min i gang igjen, med skifte av overopphetingstermostat og sletting av feilkoder. Og sparte meg for et dyrt verkstedsbesøk. Kjempebra, og takk for hjelpen.

  20. Takk aarnes, FroBe, knetrom, Tor-Erik, Torsen67 takket for denne posten
  21. #43
    Registrerte brukere Tor-Erik sin avatar
    Medlem siden
    05. aug. 2012
    Sted
    Osterøy, 4 mil fra Bergen
    Innlegg
    277
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vikry Vis post
    Som trådstarter må jeg bare avslutte med å si at dette er et fantastisk sted å være, fullt av folk med innsikt og vilje til å hjelpe. Som «Toremann» på Osterøy som i går fikk dieselvarmeren min i gang igjen, med skifte av overopphetingstermostat og sletting av feilkoder. Og sparte meg for et dyrt verkstedsbesøk. Kjempebra, og takk for hjelpen.
    Må bare si meg helt enig med deg "vikry" Dette forumet er helt supert, mye hjelp fra folk med mye erfaringer og som vi etterhvert tilegner oss og kan hjelpe andre igjen :-)

    Det var bare en glede og hjelpe deg med dieselvarmerenn. Det er bare å ta kontakt igjen.
    Toremann

    Bruksbil Volvo XC60 2011

    Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

  22. Takk knetrom takket for denne posten
  23. #44
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2010
    Sted
    Romedal, i stange kommune
    Innlegg
    1.391
    Antall takk

    Standard

    På min kuttet dieselvarmeren da det var lite diesel på tanken, fylte full tank to min etterpå, men den nektet å starte, bare slik prøvetenninng. Antakelig så var dieselen litt tjukkflytende da dette var på den kaldeste dagen denne året.

    Og etter tre forsøk så viser displayet først på også av etter 2 sek. På noen biler så skal visstnok noen feilkoder bli sletta hvis man tar ut sikringa i sikring sentralen og venter noen min. Men jeg måtte inn og restarte dieselvarmer. De tok 400 for jobben..
    tidligere navn: Greenshadow

    Volvo og kun volvo.

  24. #45
    Registrerte brukere Tor-Erik sin avatar
    Medlem siden
    05. aug. 2012
    Sted
    Osterøy, 4 mil fra Bergen
    Innlegg
    277
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Greenshadow Vis post
    På min kuttet dieselvarmeren da det var lite diesel på tanken, fylte full tank to min etterpå, men den nektet å starte, bare slik prøvetenninng. Antakelig så var dieselen litt tjukkflytende da dette var på den kaldeste dagen denne året.

    Og etter tre forsøk så viser displayet først på også av etter 2 sek. På noen biler så skal visstnok noen feilkoder bli sletta hvis man tar ut sikringa i sikring sentralen og venter noen min. Men jeg måtte inn og restarte dieselvarmer. De tok 400 for jobben..
    Mener det ligger en sikkerhet i at om man får 3 mislykkede start av varmer så går den i nødmodus og man må til forhandler og slette feilkoder, eller man har eget Vida Dice apparat som mange etterhvert har skaffet seg.

    Ja det ligger også en sperre på ca 1/4 tank at for lite drivstoff vil den heller ikke starte.

    Et Vida Dice apparat som man kjøper rimelig på nettet sparer man fort inn igjen også får man gleden av og ha spart penger etterpå :-)

    Søk Vida Dice på ebay.com eller aliexpress.com og helt sikkert andre steder på nettet.

    Når det gjelder å ta ut sikkring for å nullstille så gikk vist det bare på biler fra 2000 og eldre. (dette er ikke 100% sikker på men sikkert noen her som vet)
    Sist endret av Tor-Erik; 04/02/13 kl 15:30 Begrunnelse: glemte noe
    Toremann

    Bruksbil Volvo XC60 2011

    Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

  25. #46
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2011
    Innlegg
    182
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Toremann Vis post
    Mener det ligger en sikkerhet i at om man får 3 mislykkede start av varmer så går den i nødmodus og man må til forhandler og slette feilkoder, eller man har eget Vida Dice apparat som mange etterhvert har skaffet seg.

    Ja det ligger også en sperre på ca 1/4 tank at for lite drivstoff vil den heller ikke starte.

    Et Vida Dice apparat som man kjøper rimelig på nettet sparer man fort inn igjen også får man gleden av og ha spart penger etterpå :-)

    Søk Vida Dice på ebay.com eller aliexpress.com og helt sikkert andre steder på nettet.

    Når det gjelder å ta ut sikkring for å nullstille så gikk vist det bare på biler fra 2000 og eldre. (dette er ikke 100% sikker på men sikkert noen her som vet)
    Men ikke glem at med til utstyret hører også en laptop som takler Vida, og det er ingen selvfølge at den folk har fra før gjør.
    Xp pro eller Win7 pro og 4 Gb RAM og 40Gb ledig på Hdd er minimumskrav.

  26. #47
    Registrerte brukere boris2k sin avatar
    Medlem siden
    06. mars 2012
    Sted
    Hamarøy
    Innlegg
    220
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vikry Vis post
    Men ikke glem at med til utstyret hører også en laptop som takler Vida, og det er ingen selvfølge at den folk har fra før gjør.
    Xp pro eller Win7 pro og 4 Gb RAM og 40Gb ledig på Hdd er minimumskrav.
    Må få lov å arestere deg litt der, JA på win XP og win7 pro eller ultimat, men bare 32bit verson, som igjen gjør at man ikke kan bruke mer enn 2,8 gb av instaler minne, trenger heller ikke mer enn 20 gb ledig på hdd.

    Så eneste problemet jeg ser i forhold til pc er å skaffe seg win7 pro eller ultimat, og bite i det sure epplet å sansynligvis gå fra 64bit til 32bit system.
    Og opperativsystem finner man lett på div nettsider for gratis nedlasting, finner også siste verson av
    VIDA
    gratis på nett om man vet hvor man skal lete.

    Er forøvrig sikkert 10-20 poster her fra før av som omhandler
    VIDA
    og Dice, bare å gjør et søk.

  27. #48
    Registrerte brukere Tor-Erik sin avatar
    Medlem siden
    05. aug. 2012
    Sted
    Osterøy, 4 mil fra Bergen
    Innlegg
    277
    Antall takk

    Standard

    Eg installerte Win8 pro på min acer 5830TG

    Her starter og går Vida på 64bit så da slipper eg Vmware
    Toremann

    Bruksbil Volvo XC60 2011

    Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

  28. #49
    FroBe sin avatar
    Medlem siden
    18. aug. 2011
    Sted
    Rogaland (Ryfylke)
    VCCN medlemsnummer
    1544
    Innlegg
    2.046
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Toremann Vis post
    Eg installerte Win8 pro på min acer 5830TG

    Her starter og går Vida på 64bit så da slipper eg Vmware
    Hvilken versjon av
    VIDA
    bruker du, det er ikke sikkert alle eldre versjoner klarer Win 8 Pro 64?

    Forøvrig er det nå for sent å laste ned Win 8 Pro oppgradering på tilbud til kr 249, men man kan ennå kjøpe billig DVD-utgave under kr 500 i de få butikkene som fortsatt har dette på lager til gammel pris (Elkjøp, Lefdal + noen andre).

    En annen mulighet til å skaffe seg en maskin med Windows PRO-utgave er å spørre fint om man kan få en gammel datamaskin på jobb når disse byttes ut, de er vanligvis kapabel til å kjøre
    VIDA
    .
    X Volvo 240 B230F manuell 1989
    X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
    X Volvo V70 2.0T 2004
    X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
    X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk - solgt
    XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019

  29. #50
    Registrerte brukere Tor-Erik sin avatar
    Medlem siden
    05. aug. 2012
    Sted
    Osterøy, 4 mil fra Bergen
    Innlegg
    277
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av FroBe Vis post
    Hvilken versjon av
    VIDA
    bruker du, det er ikke sikkert alle eldre versjoner klarer Win 8 Pro 64?

    Forøvrig er det nå for sent å laste ned Win 8 Pro oppgradering på tilbud til kr 249, men man kan ennå kjøpe billig DVD-utgave under kr 500 i de få butikkene som fortsatt har dette på lager til gammel pris (Elkjøp, Lefdal + noen andre).

    En annen mulighet til å skaffe seg en maskin med Windows PRO-utgave er å spørre fint om man kan få en gammel datamaskin på jobb når disse byttes ut, de er vanligvis kapabel til å kjøre
    VIDA
    .
    Min Vida versjon er 2012A

    Eg fikk den til 249 ja, veldig billig og veldig synes eg så langt.

    Veldig anderledes, men når man først får taket så er win 8 utrolig bra.
    Toremann

    Bruksbil Volvo XC60 2011

    Ingen ting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid!

Side 2 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svinghjulsspørsmål, igjen!
    By Jonola89 in forum Motor og gir
    Svar: 1
    Siste post: 24/06/12, 18:33
  2. b230ET (igjen)
    By Tantanturbo in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 13
    Siste post: 14/05/12, 19:46
  3. Dieselvarmer - Igjen!!!
    By JonnyL in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 3
    Siste post: 11/11/11, 09:25
  4. Xenon (igjen)
    By Lightyear in forum Elektronikk og Strøm
    Svar: 53
    Siste post: 05/05/11, 00:57

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •