Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  60
Side 11 av 11 FørstFørst ... 9 10 11
Viser resultater 251 til 252 av 252

Tråd: flyfaen's 740 A-t-B-Traktor Mid Life Update. Bremset!

  1. #251
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Hehe, jeg har fulgt med deg på facebook så vet du har igjen litt Blir fint da!

    Sent fra min M2007J20CG via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  2. #252
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Flott.
    Det er det nok flere som har lurt på hva som har skjedd med flyfaen og SWR.
    Har livet overtatt "leke med biler epoken?"
    Tja det kan du vel si.

    Skal ikke snakke for mye på vegne av andre, men Bjørn fikk seg dame, unge og ny jobb. Så tenker han er mest opptatt av å være pappa for tiden

    Jeg for min del har vært så opptatt "med livet" at jeg stort sett har glemt av alle forumer jeg har vært aktiv på, har egentlig ikke hatt så mye tid og energi igjen mellom jobb og hus-gjenoppbygging.

    Såpass hardt kjør har det vært mellom;
    - Jobben hvor vi har vært vedtatt nedlagt siden i 2016. Med så mye overbelastning som følger av reduskjon i folk, aldrende flyflåte men samtidig forventet normal leveranse fram til punktum som var i juni/juli skiftet i år (føles av og til som om man har bodd på jobb), ærekjærhet er ikke bestanding bra...
    - Et hus som var "fint langt i fra, man langt i fra fint". Faktisk var det helt elendig, med masse feil i bærende konstruksjon, noe som ble oppdaget etter at eierskifte-tiden var utgått. Så jeg, gamlingen når han har hatt tid mellom sitt og en bestevenn når han har hatt tid, har i praksis bygd et nytt hus, da det ikke falt under forsikring osv, og arbeidet vi har utført sålangt tilsvarer byggefirma-arbeid tilsvarende over 2 mill...
    - Og på toppen av det hele mistet jeg nevnte bestevenn (han jeg startet NK Engineering med) i snøskredet på Jan Mayen i januar i 2021 oppi alt.

    Så i fjor høst fant skrotten ut at nok var nok, siden jeg ikke har tillatt meg selv å slappe av de siste 5 år elns... Svimte av i lønsjen på jobb, og etter en kjapp visitt innom legekontoret, ble jeg tatt til sykehus i ambulanse med symptomer på startende hjertesvikt og/eller slag. Var heldigvis ikke det, men iht overlegen en skikkelig "kjempe-smell". Akutt Utbrenthet heter det visst på fagspråket. Fikk deretter mye kjeft og 2 mnd. resept med forbud mot alt som heter Forsvaret og husbygging, og beskjed om å coole helt ned og kun gjøre ting som jeg hadde lyst til (glemte jeg å si at jeg hater å holde på med huset?).

    Har etter det måtte ta ting i et annet tempo, og med pauser i mellom osv.

    Men jeg lover å bli aktiv igjen når ting begynner å falle på plass i en grad som tillater at jeg kan begynne å gjøre ting jeg faktisk HAR LYST å gjøre og ikke bare ting jeg MÅ gjøre. Og mot alle odds tror jeg faktisk ikke du blir å irritere deg like mye over det jeg blir å lire av meg når jeg er tilbake for fullt.
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  3. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
Side 11 av 11 FørstFørst ... 9 10 11

Lignende tråder

  1. Rød kjølevæske ( Long life G30 )
    By Morgis in forum Motor og gir
    Svar: 13
    Siste post: 28/12/10, 13:30

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •