Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Lakkering av 944

  1. #1
    Registrerte brukere nina sin avatar
    Medlem siden
    16. nov. 2011
    Sted
    Tranby
    VCCN medlemsnummer
    1879
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Question Lakkering av 944

    Jeg har en rød 944 og den er ikke akkurat særlig pen i lakken. Det er noen som har sitti på panseret mitt med naglebelte og har da skrapa av lakken. Noen steder går det ned til grunninga og andre steder helt ned til stålet. Og han som har hatt denne bilen før men har også hatt den på lakkering før og man ser godt forskjell på rødfargen. For eksempel har også bagasjelokket begynt å få en oransje farge. Han har også brukt en lakkstift på steinsprut skader hvor det er rust under. Når det kommer til rusta på bilen er det ikke så mye. Litt i den ene hjulbuen og ellers så er det litt ved dørene. og til slutt, klarlakken. Det er områder på panseret, oppå forsjermene og bagasjelokket hvor klarlakken har begynt å slippe taket. Hvilken idiot er det som har drivi på med dette?? Dere på forumet skjøner vel at jeg er litt frustrert.

    Men Jeg har lyst til å hel lakkere bilen min i en spessial blå farge. Den er 3-sjikts og den er utrolig fin når du får lagt den på.
    Jeg har bare tenkt til å mattslipe bilen og ta av vingen.
    Er det noen som veit om en flink lakkerer som kan ta jobben, hvis jeg gjør alt pusse arbeidet og skaffer lakken, for en billig penge?

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Mosjøen
    Innlegg
    974
    Antall takk

    Standard

    Dra til innom ett lakkverksted hvis du vil ha det bra Kan høre med dem om de bare kan stå for lakkering og du grunnarbeidet, dog er det mange som ikke tar inn noe slikt men dra og hør.
    97`945 Bruksbil
    73`142 T5 Søndags cruiser
    91` 745 Vrak
    99`v70 Solgt
    96`850 Vrak[

  3. #3
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard Lakkering av 944

    Mange lakkverksteder som ikke tar ferdigslipte biler, fordi de ikke vil sette navnet sitt på en bil de ikke kan stå inne for grunnarbeidet på. At du skal komme med lakk som du har kjøpt et annet sted gjør nok ikke saken veldig mye lettere Lakkverksteder skal tjene penger, og det er lite fortjeneste i kun å sprøyte en bil.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    For å spare penger kan du heller demontere lister, håndtak, lykter og sånt skrot.
    Det går fort noen timer for å plukke av alt sånt rask.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2013
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av nina Vis post
    Jeg har en rød 944 og den er ikke akkurat særlig pen i lakken. Det er noen som har sitti på panseret mitt med naglebelte og har da skrapa av lakken. Noen steder går det ned til grunninga og andre steder helt ned til stålet. Og han som har hatt denne bilen før men har også hatt den på lakkering før og man ser godt forskjell på rødfargen. For eksempel har også bagasjelokket begynt å få en oransje farge. Han har også brukt en lakkstift på steinsprut skader hvor det er rust under. Når det kommer til rusta på bilen er det ikke så mye. Litt i den ene hjulbuen og ellers så er det litt ved dørene. og til slutt, klarlakken. Det er områder på panseret, oppå forsjermene og bagasjelokket hvor klarlakken har begynt å slippe taket. Hvilken idiot er det som har drivi på med dette?? Dere på forumet skjøner vel at jeg er litt frustrert.


    Men Jeg har lyst til å hel lakkere bilen min i en spessial blå farge. Den er 3-sjikts og den er utrolig fin når du får lagt den på.
    Jeg har bare tenkt til å mattslipe bilen og ta av vingen.
    Er det noen som veit om en flink lakkerer som kan ta jobben, hvis jeg gjør alt pusse arbeidet og skaffer lakken, for en billig penge?
    Hei har du overvejet at få lavet arbeidet i Polen ? Jeg kjenner et godt sted.
    vennlig hilsen
    Lukasz

  6. #6
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av LukaszAndersen Vis post
    Hei har du overvejet at få lavet arbeidet i Polen ? Jeg kjenner et godt sted.
    vennlig hilsen
    Lukasz
    hvor mye koster en hellakkering i polen?slik ca?

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2013
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Jeg har brukt et firma hos hetter Polenrep.dk de er bra og billig. De skal lige vurdere en pris til deg hvis sender billede til dem. Jeg betale ca. 18000 nok for min Mercedes c 220. Riktig flot arbeide og god service

Lignende tråder

  1. How-To Lakkering
    By Erlend Dystland in forum "How-To", Tips & Triks, Guider
    Svar: 7
    Siste post: 05/11/15, 11:10
  2. Lakkering av bil..
    By M-Performance in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 01/06/12, 02:12
  3. lakkering
    By neris in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 5
    Siste post: 24/10/10, 16:58
  4. Lakkering av 855
    By Subject in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 19
    Siste post: 19/06/10, 17:09

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •