Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  79
Side 3 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 129

Tråd: [INNFØRT] Fjerne "Mark forums read" knappen!!!

  1. #51
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Så dette er blitt forumets nye hjertesak, som alle skal bry seg om, gå i demonstrasjon for og snakke om?
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  2. #52
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Så dette er blitt forumets nye hjertesak, som alle skal bry seg om, gå i demonstrasjon for og snakke om?
    *å snakke om

    Men ja, det er det.
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  3. Takk mrstfu takket for denne posten
  4. #53
    Registrerte brukere Martin.S sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Horten\Vestfold
    Innlegg
    2.675
    Antall takk

    Standard

    Bare det blir laget demostrasjons t-skjorter er jeg fornøyd!

  5. Takk henrik940 takket for denne posten
  6. #54
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    *å snakke om

    Men ja, det er det.
    Det er riktig å skrive "og snakke om".
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  7. #55
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    *å snakke om

    Men ja, det er det.
    Forbanna smålig av deg henrik, syntes du virkelig det er rart at du ikke når fram med dine meninger her ?

    Utrolig mange av dine innlegg inneholder slike barnsligheter...skjerp deg !
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  8. Takk gaupe, Ola Moen, Jan-Einar Jenssen, Daniel V, ovlov86 takket for denne posten
  9. #56
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av daain83 Vis post
    Forbanna smålig av deg henrik, syntes du virkelig det er rart at du ikke når fram med dine meninger her ?

    Utrolig mange av dine innlegg inneholder slike barnsligheter...skjerp deg !
    Jeg bare måtte , etter å ha trykt på den knappen 2 ganger på en jævla dag....
    Sist endret av henrik940; 05/04/13 kl 22:47
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  10. #57
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Oss i går! "NEI TIL KNAPPEN!"

    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  11. Takk The Sven takket for denne posten
  12. #58
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Vestfold
    Innlegg
    792
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av daain83 Vis post
    Forbanna smålig av deg henrik, syntes du virkelig det er rart at du ikke når fram med dine meninger her ?

    Utrolig mange av dine innlegg inneholder slike barnsligheter...skjerp deg !
    Enkelte mennesker modner aldri vettu.
    det er bla folk med et kromoson til overs.

    jeg velger og tru at henrik har et kromoson for mye.. no offence.

    ( her har du mye og klage over henrik orddeling små bokstaver etc.)
    Volvo fantast?

  13. #59
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard Re: Fjerne "Mark forums read" knappen!!!

    Sitat Opprinnelig postet av Shaiko Vis post
    Enkelte mennesker modner aldri vettu.
    det er bla folk med et kromoson til overs.

    jeg velger og tru at henrik har et kromoson for mye.. no offence.

    ( her har du mye og klage over henrik orddeling små bokstaver etc.)
    Det er mye mer modent å kalle folk tilbakestående.

    Sendt fra min Note II
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  14. Takk henrik940, Martin.S, mrstfu takket for denne posten
  15. #60
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    *å snakke om

    Men ja, det er det.
    Når du først skal rette på meg Henrik, så kan du gjøre det hvis jeg skriver feil. Dessuten når man blir svart i et innlegg, og du ikke kommer på noe forsvar, så begynner du plutselig å rette på folks gramatikk?

    Uansett, det virker som om enkelte her inne tror at bare de terroriserer nok med sine meninger, så får man viljen sin. For meg er det ikke noe problem å fjerne den knappen, men det frister mest å la den stå kun for å lære enkelte her inne at å terrorisere frem sin mening ved å komme med usakeligheter/spydigheter og personangrep ikke er veien å gå hvis man skal bli hørt.

    Christian har lagt frem saken på en ryddig og ordentlig måte, noe jeg synes er veldig bra. At enkelte brukere her inne da kaster seg på med det mål å lage mest mulig kvalm for alle andre synes jeg er trist. Jeg trodde virkelig ikke at jeg skulle oppleve voksne mennesker som prøver å true gjennom meningene sine.

    Mitt ansvarsområde som administrator er på brukerkontoproblemer samt utforming av forumet mtp Volvo, så jeg har ingenting med vBulletins forumsoftware og dens utforming å gjøre.
    Sist endret av Daniel V; 06/04/13 kl 01:30
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  16. Takk Jan-Einar Jenssen, Team Tynner takket for denne posten
  17. #61
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Uansett, det virker som om enkelte her inne tror at bare de terroriserer nok med sine meninger, så får man viljen sin. For meg er det ikke noe problem å fjerne den knappen, men det frister mest å la den stå kun for å lære enkelte her inne at å terrorisere frem sin mening ved å komme med usakeligheter/spydigheter og personangrep ikke er veien å gå hvis man skal bli hørt.
    Det du sier her nå synes jeg er barnslig av deg Daniel.
    Dette har blitt tatt opp på en sakelig måte flere ganger av de fleste som skriver i denne tråden og svaret vi har fått er at dette er vanskelig å få til og at det er så få som bryr seg at dette gidder dere ikke å legge noe tid i.

    Nå kommer det hvertfall frem at det ikke er så vanskelig å ta bort eller flytte denne knappen. Kunne tenke meg det egentlig.

  18. Takk henrik940, ovlov86 takket for denne posten
  19. #62
    Registrerte brukere Kjetil Krømcke sin avatar
    Medlem siden
    31. juli 2010
    Sted
    Vestfold, Sandefjord
    Innlegg
    2.548
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Det du sier her nå synes jeg er barnslig av deg Daniel.
    Dette har blitt tatt opp på en sakelig måte flere ganger av de fleste som skriver i denne tråden og svaret vi har fått er at dette er vanskelig å få til og at det er så få som bryr seg at dette gidder dere ikke å legge noe tid i.

    Nå kommer det hvertfall frem at det ikke er så vanskelig å ta bort eller flytte denne knappen. Kunne tenke meg det egentlig.
    Det svaret som er kommet er at det skal sees etter en funksjon for ekstra bekreftelse, type "er du sikker" funksjon Virker som folk ikke har fått med seg dette men her er innlegget til Gaupe som ligger på forrige side

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    No tek dette av, vi har 10000 brukarar innom, vi har 600 betalande medlemmar, og då er det ikkje slik at eit betalande medlem kan kreve særrettar på den måten. Sannsynlegvis er det minst like mange som brukar denne funksjonen til stadigheit, og dei vil då reagere på det.

    Forslag er vegen å gå. Det er heller ikkje slik at dersom ein betalar kontigent, så er vi som driv forumet løna av vccn, og har satt av all vår tid på å drive dette.

    Eg har tidlegare hatt mykje meir tid til dette, per i dag må eg prioritere hardt, og samtidig sørge for at ein ikkje viklar seg inn i ein enda meir tidkrevande drift.

    Forslag blir lytta på, og eg har sagt at forslaget med å legge til ein bekreftelsesdialog er sannsynlegvis ei grei løysing. Men eg må ta dette når eg får tid.

    Ja, vi treng fleire folk til å vere med på drifta, så om du har kjennskap til drift av større forum/vbulletinforum på Linux/UNIX, då treng vi deg :-)
    [ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
    [X]2002mod V70N 2.0T Aut
    [X]1995mod 855 2.5l 10V Man
    [X] 1989mod MB190E 2.0l Aut

  20. #63
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kkromcke Vis post
    Det svaret som er kommet er at det skal sees etter en funksjon for ekstra bekreftelse, type "er du sikker" funksjon Virker som folk ikke har fått med seg dette men her er innlegget til Gaupe som ligger på forrige side
    Kjempe bra dette Kjetil. En bekreftelse løser problemet.
    Dette ble riktignok sagt 9/12-2012.

  21. #64
    Registrerte brukere Kjetil Krømcke sin avatar
    Medlem siden
    31. juli 2010
    Sted
    Vestfold, Sandefjord
    Innlegg
    2.548
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Kjempe bra dette Kjetil. En bekreftelse løser problemet.
    Dette ble riktignok sagt 9/12-2012.
    Det som er, "Gaupe" er veldig dyktig innen dette området, Desverre har han liten tid til dette nå. Derfor har vi flere ganger sagt at om det er noen her på forumet som har tid, lyst og kunnskap så er det bare å melde seg, for vi trenger flere som "Gaupe" bare med mere tid til overs. Desverre har folk med kunnskap mer enn nok å gjøre. Hadde jeg skjønt noe av det skulle jeg gjerne tatt tak i dette, men sånn er det ikke. Da hadde også andre ting som klubbshop, innmeldinger, forumtilgang og medlemspakker tatt lengre tid. Det er heller ikke ønskelig.
    [ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
    [X]2002mod V70N 2.0T Aut
    [X]1995mod 855 2.5l 10V Man
    [X] 1989mod MB190E 2.0l Aut

  22. #65
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Vi hører stadig han ikke har tid, men han er jo innlogget ofte? Kan jo ikke være SÅ tidskrevende å ordne den fuksjonen.
    Hvis det er det, kan dere ikke bare betale en geek til å fikse det da? Dere har jo cash nok
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  23. #66
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kkromcke Vis post
    Det som er, "Gaupe" er veldig dyktig innen dette området, Desverre har han liten tid til dette nå. Derfor har vi flere ganger sagt at om det er noen her på forumet som har tid, lyst og kunnskap så er det bare å melde seg, for vi trenger flere som "Gaupe" bare med mere tid til overs. Desverre har folk med kunnskap mer enn nok å gjøre. Hadde jeg skjønt noe av det skulle jeg gjerne tatt tak i dette, men sånn er det ikke. Da hadde også andre ting som klubbshop, innmeldinger, forumtilgang og medlemspakker tatt lengre tid. Det er heller ikke ønskelig.
    Men dette har han tid til?

  24. #67
    Registrerte brukere Kjetil Krømcke sin avatar
    Medlem siden
    31. juli 2010
    Sted
    Vestfold, Sandefjord
    Innlegg
    2.548
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Vi hører stadig han ikke har tid, men han er jo innlogget ofte? Kan jo ikke være SÅ tidskrevende å ordne den fuksjonen.
    Hvis det er det, kan dere ikke bare betale en geek til å fikse det da? Dere har jo cash nok
    Å være innlogget her og å sette seg ned å programmere er jo igrunn veldig forskjellig, det er ikke bare å betale ut i "vildens sky" penger er ikke evigvarende selv om det er litt på bok til tider. Om jeg tar et eksempel for deg siden det virker som du tror det er veldig enkelt. Om vi fjerner knappen i dag og oppdaterer forumet med en oppdatering fra vBulletin i morra så er knappen tilbake igjen, da må denne endringen gjøres hver gang forumet oppdateres, hvor flere ønsker dere kommer med og vi gjør små modifikasjoner så må disse legges inn på nytt, hver gang forumet oppdateres. Med tanke på at dette ikke er en lønnet jobb, så er det begrenset hvor mye endringer som gjøres for å ikke stjele for mye av tiden til oss bak denne klubben. Om det melder seg en med kunnskap og interesse for dette blir saken helt annerledes, men hittil har ingen meldt seg.

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Men dette har han tid til?
    Dette er noe han har kommet med som et forslag som privatperson på lik linje med at dere kommer med forslag her. Så dette har ingenting med denne saken å gjøre.
    [ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
    [X]2002mod V70N 2.0T Aut
    [X]1995mod 855 2.5l 10V Man
    [X] 1989mod MB190E 2.0l Aut

  25. #68
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Hvis det er så innviklet, så har kanskje tiden kommet for å vurdere noe annet enn VBullentin?

    (Prøver ikke å være vanskelig her. Kommer bare med forslag)

  26. #69
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Greia med et forum er vel at det skal være tilpasset brukerne? Endrer kodingen seg for hver gang dere oppdaterer forumet? Er jo bare å lagre koden, og legge det inn ved oppdatering.
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  27. #70
    Registrerte brukere Kjetil Krømcke sin avatar
    Medlem siden
    31. juli 2010
    Sted
    Vestfold, Sandefjord
    Innlegg
    2.548
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Hvis det er så innviklet, så har kanskje tiden kommet for å vurdere noe annet enn VBullentin?

    (Prøver ikke å være vanskelig her. Kommer bare med forslag)
    Å bytte er også en mulighet, men er vel noe med alle løsninger, uansett trenger vi da noen som kan styre med dette, som har kunnskap. Nå har vi ihvertfall en saklig diskusjon å det er ikke meg imot

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Greia med et forum er vel at det skal være tilpasset brukerne? Endrer kodingen seg for hver gang dere oppdaterer forumet? Er jo bare å lagre koden, og legge det inn ved oppdatering.
    Det har du rett i, men det med denne knappen er jo i bunn å grunn at man ikke ser seg for før man trykker. Jeg vil tørre å påstå at jeg er over snittet mye pålogget på dette forumet å jeg har kun trykket på denne knappen 2 ganger, å det var med vilje. Om jeg lukker øynene kan det jo hende at jeg hadde truffet den flere ganger

    Hvordan kodingen gjøres skal jeg ikke gå for dypt inn på da jeg ikke har kunnskap rundt dette, Desverre!
    [ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
    [X]2002mod V70N 2.0T Aut
    [X]1995mod 855 2.5l 10V Man
    [X] 1989mod MB190E 2.0l Aut

  28. Takk henrik940 takket for denne posten
  29. #71
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kkromcke Vis post
    Å bytte er også en mulighet, men er vel noe med alle løsninger, uansett trenger vi da noen som kan styre med dette, som har kunnskap. Nå har vi ihvertfall en saklig diskusjon å det er ikke meg imot



    Det har du rett i, men det med denne knappen er jo i bunn å grunn at man ikke ser seg for før man trykker. Jeg vil tørre å påstå at jeg er over snittet mye pålogget på dette forumet å jeg har kun trykket på denne knappen 2 ganger, å det var med vilje. Om jeg lukker øynene kan det jo hende at jeg hadde truffet den flere ganger

    Hvordan kodingen gjøres skal jeg ikke gå for dypt inn på da jeg ikke har kunnskap rundt dette, Desverre!
    Grunnen til dette kan jo rett og slett være at du bruker andre funksjoner enn det vi gjør? Det finnes flere veier til samme mål og vi er alle forskjellige. Selv har jeg trykket på den knappen mye. Etter at jeg begynte med å kun skjekke mine innlegg har jeg ikke dette problemet så mye lenger, men jeg får heller ikke med meg annet enn de trådene jeg har skrevet i.

  30. Takk Marius Skau takket for denne posten
  31. #72
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard Re: Fjerne "Mark forums read" knappen!!!

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Uansett, det virker som om enkelte her inne tror at bare de terroriserer nok med sine meninger, så får man viljen sin. For meg er det ikke noe problem å fjerne den knappen, men det frister mest å la den stå kun for å lære enkelte her inne at å terrorisere frem sin mening ved å komme med usakeligheter/spydigheter og personangrep ikke er veien å gå hvis man skal bli hørt.
    Du som jobber som lærer burde vite at kollektiv avstraffelse fungerer dårlig...

    Men. To spørsmål. Ja eller nei. Kan knappen fjernes? Tar det mer enn 5 minutt?

    Ellers er jeg enig i at spydigheter og gramatikkretting er bare tull i denne tråden. Spesielt når Daniel ikke engang skrev feil. Haha.

    Sendt fra min Note II
    Sist endret av ovlov86; 06/04/13 kl 11:32
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  32. #73
    Registrerte brukere Kjetil Krømcke sin avatar
    Medlem siden
    31. juli 2010
    Sted
    Vestfold, Sandefjord
    Innlegg
    2.548
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Grunnen til dette kan jo rett og slett være at du bruker andre funksjoner enn det vi gjør? Det finnes flere veier til samme mål og vi er alle forskjellige. Selv har jeg trykket på den knappen mye. Etter at jeg begynte med å kun skjekke mine innlegg har jeg ikke dette problemet så mye lenger, men jeg får heller ikke med meg annet enn de trådene jeg har skrevet i.
    Det har du rett i, det er flere veier til samme mål. Nå leser jo jeg igrunn mange tråder jeg ikke hadde sett på om jeg ikke hadde vært annet enn vanlig bruker. Så jeg går rett og slett på "Forum" og ser hvor det er skrivd noe nytt
    [ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
    [X]2002mod V70N 2.0T Aut
    [X]1995mod 855 2.5l 10V Man
    [X] 1989mod MB190E 2.0l Aut

  33. Takk Ola Hagen takket for denne posten
  34. #74
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    77
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    En tanke jeg har angående det med å måtte gjøre opp igjen samme jobben med personliggjøring om det dukker opp en oppdatering; er det ingen form for personlig config fil som overstyrer default innsillingene som kommer med vbulletin? Sånn er det jo med "alt annet", så da burde det jo finnes i vbulletin også?
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  35. Takk ovlov86 takket for denne posten
  36. #75
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ArneR Vis post
    En tanke jeg har angående det med å måtte gjøre opp igjen samme jobben med personliggjøring om det dukker opp en oppdatering; er det ingen form for personlig config fil som overstyrer default innsillingene som kommer med vbulletin? Sånn er det jo med "alt annet", så da burde det jo finnes i vbulletin også?
    Smart.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

Side 3 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Volvo 242 Gruppe-A i ATCC, 1985 Mark Petch
    By Karl in forum Volvo Motorsport
    Svar: 2
    Siste post: 14/04/13, 13:15
  2. mangler lys i radio knappen på panelet xc90
    By gussi in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 0
    Siste post: 20/10/12, 21:17
  3. W-knappen ved gir velgeren?
    By jijohans in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 3
    Siste post: 26/10/10, 21:14
  4. [INNFØRT]fjerne tidslås på PM sending
    By A.Finstad in forum Forslagskassen
    Svar: 9
    Siste post: 13/01/10, 17:55

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •