Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: S: Volvo 965 -95 3,0

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. april 2011
    Sted
    Ringsaker
    Innlegg
    139
    Antall takk

    Standard S: Volvo 965 -95 3,0

    Jeg skal selge 965'n min, hadde egentlig tenkt å gjøre det senere i vinter, etter litt småfiks. Men legger den ut forholdsvis rimelig nå, slik den står.

    Det er en -95 modell med 3,0l, automat naturligvis, mørk grå innredning i bra stand, med unntak av skrukker på dørtrekk, plastdekslene på yttersiden av framsetene også mangler plasten rundt selen der den kommer ut av c-stolpen på høyre siden. Husker ikke km-stand i farten, men rundt 230k mener jeg. 17" "skruvde" sommerfelger og 16" Volvo-felger ifra en -01 V70.

    Skiftet reg.reim i fjor sommer, 3-5000km siden omtrent. Skiftet samtidig olje og filter på motoren, innsugspakning, renset oljefella og flushet girkasse. Gikk med 13-14l olje. Radiatoren ble samtidig skiftet, satt inn ny. Satt inn SC-901 ifra en 2000 C70. Har montert cd/sd-kort leser på den, samt at det er orginal 6-platers cd-skifter i den. Følger med ny antennepisk, dynamoreim og pusserarm til bakruta. Har bestilt ny ac-kondenser som ikke er skiftet ennå, siden den gamle sprakk. Tenningslåsen er noe slitt og cruisekontrollen virker ikke. Har montert org. tåkelys med org bryter og rele. Virker ikke pga en ledning eller to som må settes inn.

    Helt sikkert mere også, men kommer ikke på noe mere i farten

    Er å treffe her, pm og 977 64 099.

    Har som utgangspunkt tenkt 80-85k, mere etter at jeg har fikset flere av småfeilene. Som dere sikkert vet, så ligger tilsvarende biler, uten feil, på finn for mellom 110k og 120k.


    Hadde vist lite bilder, ska få tatt flere

    Vinterdekkene:


    Ligger noen få bilder her, ps: Er grått dashbord, ikke blått som der ser ut til på bildet:
    http://forum.vccn.no/showthread.php?...rn-s-Volvo-960

  2. #2
    Registrerte brukere Evolve_88 sin avatar
    Medlem siden
    13. jan. 2010
    Sted
    Hedmark
    VCCN medlemsnummer
    1005
    Innlegg
    261
    Antall takk

    Standard

    syns den var jaggu stiv i pris enda jeg Ga 90000,- for min for 3 år sia med alt utstyr.. Og det var stiv nok pris da den egentlig lå i 75000,- i listepris

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. april 2011
    Sted
    Ringsaker
    Innlegg
    139
    Antall takk

    Standard

    Jau, men du får huske at priser endrer seg også Etterspørselen og tilgang som bestemmer priser vet du Er vel ingen bilselgere som bruker listepriser lengre, er finn-priser... hehe

    Men er åpen for bud, og kommer noen med en grei bunt med tusenlapper kjapt, så går den billigere...

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •