Hei,

Sikkert maaange som har spurt om detta før, og jeg er litt lat til å sitte å søke opp... Har titta i en del tråder, men finner ikke det jeg lurer på...

Jeg tenker å justere opp FK maskina som skal nedi 245'n etterhvert, og lurer på om dette oppsettet her vil bli greit. Er lavbudjsett og målet er ikke 300hk.

Tenker å gå for det her:

T3 fra 740 Turbo (Det er fordi jeg har en t3t4 kina drit som er så slarkete og ikke lader før 3000...)
3"LMM med sluttnr 012
Innovate Lc1 WB
TLAO chipper
558 dyser eller 968
2.5" eller 3" eksos.
ladetrykk på mellom 0.8-1 bar
Justerbart kamdrev (Kun fordi det sitter på motoren fra før)

Dette er for å ha litt mer krutt i vinterbilen, og er ikke ment for å bli helværst :P Hva tenker dere om dette oppsettet? Vil det bli litt mer krutt og vil det funke greit?
Noen som har forslag til andre dyser som funker? Skal ikke ha aliexpress dyser da det er søppel. Burde jeg gå for 3" eksos, eller funker 2,5" helt greit?

Jeg kjørte forrige vinter med 940'n, det funka gull. Oppsettet på den er standard FK med WG fra BSR, alder 0.8bar, BSR chipper og filter kit også er det visst sports eksos fra Volvo. Det oppsettet jeg tenker på til 245'n burde vel bli litt bedre enn det jeg har i 940'n?