Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  8
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 70

Tråd: Girlpower's volvo 740 turbo

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard Girlpower's volvo 740 turbo

    Den 10/september 2010 kjøpte jeg meg en 1990 modell 740 turbo intercooler sedan som skulle bli min førstegangs bil. Jeg syns bilen så ut som et godt utgangspunkt for å bli en perfekt bil for meg, da jeg er ganske kresen. Før jeg fant denne bilen var jeg landet rundt å så på andre interessante biler, men noen var for originale, for mye rust og med motor som var på tur til å ryke med kraftig blårøyk. Det var vanskelig å finne en bil. Den 740'n jeg endte opp med sto bare to/tre mil fra stedet ber jeg bor. Jeg var å så på den samme dag som min mor fant den på nettet, og vi prøvekjørte den også. Vi ba om litt betenkningstid og etter noen dager var jeg der igjen med pengene. Ettersom jeg ikke hadde førerkortet enda, leverte vi inn skiltene. Det var jo tross alt litt å gjøre med den.
    Det som jeg sa skulle gjøres da jeg kjøpte den var:
    - få bilen til å gå ordentlig ( den ville ikke gå på tomgang etter gasspådrag)
    - bytte front (det satt nemlig SE-front på denne bilen)
    - lakkere bakskjerm ( klarlakken hadde sprukket)
    - kjøpe nye sommerhjul ( syns ikke noe om de som satt på)
    - bygge et bra stereoanlegg med kasse i bagasjerommet
    - senke 20 mm til foran ( ville ha det litt lavere foran enn bak)

    Bilen har tidligere gått på Rudskogen vet jeg. Det ble sagt at det sitter 200-220 hk under panseret, men dette kan jeg ikke bekrefte. Det sitter en b230ft i denne.

    Da bilen ble kjøpt var bilen av burgunderrød farge, solblasse lister og fangere, originale baklykter med oransje blinklys, slitte frontlykter, "gamlefar" striper langs sidene, de styggeste sprederne du kan finne, og med bertone-emblemer(?). Inne i bilen var dashbordet og dører preget av brune treklistremerker (kjempelekkert), grått delskinn, hvitt/lyst taktrekk, litt sprukneplastikk deler.

    Altså det var mye småplukk for få denne bilen strøken. Planen var aldri en helt strøken bil, men å bytte litt smådeler litt nå og da. Slik da lommeboka ville det og tida var tilstrekkelig.

    Jeg bor og kommer fra et rånemiljø, har sett 240'er og 740'er opp og ned kaffegata i alle år. Har vokst opp med bilinteressert mor og far, og har som regel alltid hatt en volvo til skyss.

    Det jeg har hatt lyst på er en bil som vekker oppsikt og som folk prater om, men dette har jeg sluttet å håpe på da en ser hvor mye penger og tid som skal til. Det er ikke bare bare å få til alt.

    Noe av det første jeg startet med på bilen var å se på hvorfor den ikke gikk riktig på tomgang. Dette var et kjett problem, for etter gasspådrag stoppet bilen, den gjorde det inn til kryss og rundkjøringer også. Egentlig litt håpløst å kjøre med! Da vi prøvekjørte den sa vi at dette måtte fikses, og det måtte det. Jeg har sjekket tomgangsregulatoren, men den fungerte den fint, sjekket at det ikke er lekkasje på noen rør og slanger heller. Jeg har grubla hardt og lenge på dette, spurt om tips og hatt andre som skrur bil til å se på den. Jeg har studerte liknende biler opp mot min, og det var da vi trodde vi fant løsningen. På slangen mellom turbo og luftmassemåleren sitter det en sensor, denne hadde jeg ikke. Hos meg var ikke orginalslangen der, men i stedet en blå slange. Jeg fikk tak i en sånn orginalslange og fikk prøvekjørt bilen. Bilene gikk mer ordentlig enn den noen gang har gjort i mitt eie! Bare for å ha gjort det prøvde vi å koble av sensoren og prøvekjøre igjen, den gikk fortsatt slik som den skulle. Derfor kom vi fram til at den sensoren ikke kunne ha noe med tomgangsproblemet å gjøre. Derimot, når vi googlet bilder av samme motor, fikk vi mistanke om at det kunne ha noe med lengden på denne slangen. Den blå slangen som var satt inn hos meg, var halvparten som kort som den originale. Konklusjonen vår ble derfor at etter gasspådrag ble luftmassemåleren forstyrret som følger av trykket i slangen, når slangen ble i original lengde gikk dette helt fint. Derfor er grunnen til disse tomgangsproblemene silikonslangen mellom luftmassemåleren og turboen.

    Etter en del studering i motorommet kom vi også fram til at jeg hadde en oljelekkasje, det var mye oljesøl i motorommet generelt, men det ble også dammer på golvet etter prøvekjøring. En person uttalte seg om bunnpannepakningen og mente det måtte være denne. Oljesølet så ikke ut til å komme derifra ved nærmere undersøkelser, men for sikkerhetsskyld har vi tatt løs bunnpanna og gjort reint, ny pakningssilikon og skrudd den på igjen. Det var når vi hadde løs denne at vi så det dryppe fra oljereturen fra turboen, der røret går inn på blokka og sitter med en O-ring. Så da er det problemet løst også!

    Jeg har bygget om fronten på 740'n fra stygg SE-front til 940 og planen er å sette på 850 R-fanger. Har sett dette på en del biler og det ser i mine øyne veldig bra ut! Ved denne ombyggingen begynte jeg å løsne frontlyktene, grillen og de listene (med hull til vindusviskere) under lyktene. Så tok jeg bort frontfangeren. For å få på en 940 front måtte lyktefestene byttes ut til fester fra en 940, ikke noe hokuspokus, bare å skru det rett på! Panseret mitt måtte byttes for at kantene på panseret skulle passe med grillen. Bilen hadde en skade på venstre framskjerm, så denne ble byttet i samme slengen, jeg byttet også plata over panseret under frontruta (denne var rusten).
    For å bygge om fronten trenger du:
    - panser 940 ( må ikke, men ser ikke bra ut ellers)
    - nye frontlykter 940
    - nye blinklys foran fra 940
    - lyktefester fra 940
    - grill tilhørende 940
    Den 850 R fangeren jeg kjøpte var skadet, så her lå det også litt arbeid. For å få denne til å passe på 740'n må det til en overdel fra nyere 850 enn 93/94 modell, og litt tilpassing av fester. (Bilde kommer)

    Interiøret mitt var generelt greit, grått/svart delskinn bortsett fra taktrekket som skar skikkelig med resten av bilen. Så dette er fått tak i originalt svart, tatt fra en annen 740. Siden bilen bil har takluke var dette en del arbeid. Noen sier at skal du skifte taktrekk må du ta det ut bakruta eller frontruta men det er bullshit! Jeg tok det ut gjennom passasjerdøra foran, og det gikk fint uten å knekke noen hjørner!

    Jeg brukte ca en helg på dette, da takluke mi var en del kranglete! Den ville ikke gå i riktig spor igjen, så dette tok tid. Når vi først hadde ut alt interiøret la jeg opp ledninger til stereoanlegg, siden dette var veldig lettvint da. Alt av ledninger ligger nå skjult i golvtrekket.

    Under en prøvetur gnistrer det fra der cdspilleren skal sitte, etter nærmere undersøkelser ligger det et mini "ledningsnett" bak her, dette er nå fjernet for ellers hadde nok bilen vært brannskadd og vrak! Vi var ikke klar over disse ledningene her, men de ble fort fjernet!

    Til bilen er det også kjøpt nye baklykter med hvite blink, men disse er ikke montert da bilen har en bakskjerm som trenger lakk. I tillegg til denne bakskjermen har jeg en framskjerm og et panser som trenger lakk som følger av en bytte av fronten. Jeg har også to lister til under frontlyktene hvor en kompishar tettet hullene til vindusviskerne for meg.
    Dette ble godt gjort, med lim i hullene og på baksiden med en firkant med netting bakpå der, litt pussing og sparkel på framsiden. det ble veldig bra. Han er lakkerer og oppretter snart, så dette ble ordentlig gjort, takk for det
    Så ble det store spørsmålet hvor mye de skulle ha for denne jobben på et lakkverksted og hvor stort fargeskille det ville bli? Så etter en del tenking og samtale med lommeboka ble vi enige om å lakkere hele bilen da vi først driver. Så nå står bilen på hellakkering og jeg regner med å få den tilbake i kommende uke.

    Jeg setter pris på tilbakemeldinger og spørsmål om noen skulle ha det. Det kommer bilder her bare jeg forstår hvordan jeg skal gjøre det!
    Sist endret av girlpower; 19/07/13 kl 12:45
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  2. #2
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Har du åpen dump ventil på denne?Tenkte på tomgangs problemet..Bare å legge ut bilder av bilen også
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Det satt ikke dumpventil på den da jeg kjøpte den, så det kan ikke ha vært årsaken. Men har tenkt å sette på, har fått tak i åpen, skal se hvordan det fungerer eller så får jeg kjøpe resirkulerende! Vet det kan være et problem
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  4. #4
    Registrerte brukere sverre2210 sin avatar
    Medlem siden
    11. sep. 2011
    Sted
    Sylling, Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    743
    Innlegg
    543
    Antall takk

    Standard

    Følger med her
    Volvo 760ft sedan prosjekt
    Volvo 960 sommerbil

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. okt. 2011
    Innlegg
    76
    Antall takk

    Standard

    flytt lmm nermere insuget så blir ikke det et problem

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av sverre2210 Vis post
    Følger med her
    Lover bilder og flere updates utover
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Her kommer litt bilder av bilen min









    Sist endret av girlpower; 23/07/13 kl 14:48 Begrunnelse: Bilder!
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  8. #8
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Her er det et bilde fra jeg dreiv å monterte de nye frontlyktene mine


    og her et et bilde fra jeg dreiv å prøve monterte den nye fronten, støtfangeren er bare lagt på plass uten noen form for fester, kun for bildes skyld!
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  9. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard Nå er den lakkert!

    I går kveld var jeg å hentet hjem min kjære volvo 740 fra lakkering! Det ble kjempefint og jeg gleder meg til å vise dere!
    Jeg har ikke lyst til å legge ut bilde før den er helt ferdig. Den står uten panser, bagasjeluke, framskjermer og en del lister.
    Men da den er ferdig kommer det en god del bilder!
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  10. #10
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. feb. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    528
    Antall takk

    Standard

    Håper du planlegger å legge ut bilder av annet enn når bilen er ferdig, halve morroa er jo utviklingen :-)

  11. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Det kommer, knipser bilder for harde livet om dagen
    men av visse grunner kommer alle bildene da jeg er ferdig..

    Dere skal få se utvikling
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  12. #12
    Registrerte brukere RCbpc sin avatar
    Medlem siden
    13. nov. 2012
    Sted
    Vestfold
    Innlegg
    2
    Antall takk

    Standard

    Skikkelig bil du har der, gleder meg til å se mere av den!
    740 Turbo Intercooler så og si orginal og en sliten 740 GL..

  13. #13
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av RCbpc Vis post
    Skikkelig bil du har der, gleder meg til å se mere av den!
    Takk for det, trivelig at jeg får tilbakemeldinger på den
    Det er en ganske pen 740!
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  14. #14
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. mai 2010
    Sted
    Gjøvik
    Innlegg
    1.331
    Antall takk

    Standard

    Hvordan passer egentlig 850 fangeren på 7/900 serien? nesten rett på, eller må mann endre endel for at det skal passe?Pen bil forresten
    Volvo 850 2.0 T5. http://forum.vccn.no/showthread.php?...)-V70-lister-)
    Eks biler.

    1985 VW Golf 2. (Solgt)
    1986 Volvo 240 B230A. (Solgt)
    1974 Volvo 142 B20A. (Solgt)
    1987 Volvo 240 B230K. (Hugget)
    1987 Volvo 740 Turbo Intercooler. B230ET/B23ET. 250HK (Solgt)
    1986 Volvo 740 Turbo Intercooler. (Hugget)
    1985 Volvo 740 Turbo intercooler. (Hugget)
    1995 Volvo 850 stv 2.0 126HK. (Hugget)

  15. #15
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 240racing Vis post
    Hvordan passer egentlig 850 fangeren på 7/900 serien? nesten rett på, eller må mann endre endel for at det skal passe?Pen bil forresten
    Den passer egentlig rett på, men du må tilpasse nye fester på sidene!
    Takk for det
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  16. #16
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. mai 2010
    Sted
    Gjøvik
    Innlegg
    1.331
    Antall takk

    Standard

    Aha, kjekt å vite
    Volvo 850 2.0 T5. http://forum.vccn.no/showthread.php?...)-V70-lister-)
    Eks biler.

    1985 VW Golf 2. (Solgt)
    1986 Volvo 240 B230A. (Solgt)
    1974 Volvo 142 B20A. (Solgt)
    1987 Volvo 240 B230K. (Hugget)
    1987 Volvo 740 Turbo Intercooler. B230ET/B23ET. 250HK (Solgt)
    1986 Volvo 740 Turbo Intercooler. (Hugget)
    1985 Volvo 740 Turbo intercooler. (Hugget)
    1995 Volvo 850 stv 2.0 126HK. (Hugget)

  17. #17
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard Motor starter ikke, trenger hjelp!

    Har nå montert motor og ledningsnett, ved oppstart så vil den ikke gå. Den starter, slår og går litt (to sekunder). Hva kan det være?
    jeg har gnist på pluggene, dysene åpner seg, ny frisk bensin, bensin kommer fram og den får signal fra svinghjulssensoren.
    Vi var heldige og fikk den til å gå en gang, den gikk også på tomgang da. Vi stoppet bilen, og den ville ikke gå igjen.
    Har noen et glupt tips til hva dette kan være, har planlagt lang tur om tre uker og det er kjett om bilen ikke skal gå
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  18. #18
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av girlpower Vis post
    har nå montert motor og ledningsnett, ved oppstart så vil den ikke gå. Den starter, slår og går litt (to sekunder). Hva kan det være?
    Jeg har gnist på pluggene, dysene åpner seg, ny frisk bensin, bensin kommer fram og den får signal fra svinghjulssensoren.
    Vi var heldige og fikk den til å gå en gang, den gikk også på tomgang da. Vi stoppet bilen, og den ville ikke gå igjen.
    Har noen et glupt tips til hva dette kan være, har planlagt lang tur om tre uker og det er kjett om bilen ikke skal gå
    bilen går som den skal!!!
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  19. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  20. #19
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    05. feb. 2012
    Sted
    Våler/Elverum
    Innlegg
    168
    Antall takk

    Standard

    Og problemet var?

  21. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  22. #20
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Mag142 Vis post
    Og problemet var?
    Problemet var trykkrelé til dysene, den var ødelagt. Pratet med en flink og erfaringsrik kar fra bygda her og det var han som fant feilen. Han er kjent for å være flink med gamle volvoer og datasprut, og kom med løsningen over telefon uten å ha sett bilen. Creds til han!
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  23. #21
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Ja, nå er en del intens jobbing over og bilen er på veien, ikke helt ferdig, men den er da iallefall lovlig etter veien.

    Bilen har som sagt vært på hellakkering ja, fargebytte! Jeg har hatt ut motor for å få lakkert motorrommet også. Jeg synes det ville ha sett dumt ut med en farge på innsiden av dører, panser og bagasjerom så alt er lakkert. Fargen jeg har valgt meg ut er ganske spesiell. Den har masse perlemor i seg, samt at jeg bestilte flakes 1mm til å blande ut i lakken. Dette gjorde seg veldig godt sammen og har fått positive kommentarer på dette valget. Det første jeg måtte gjøre da jeg fikk igjen bilen var å trille den ut i sola og se hvordan den så ut. De på lakkeringsverkstedet fortalte meg at den var kjempepen og spesiell å se på i sola, så jeg var ganske så spent. Jeg hentet bilen uten framskjermer, panser og bagasjeluke, i tillegg til styling pga av jeg skulle slippe og måtte ta av framskjermene og panseret da jeg skulle ha motoren på plass. Så da sparte vi oss for litt arbeid. Siden jeg har en så snill kjærest monterte han motoren allerede første kveld mens jeg var på jobb. Ja, jeg var så heldig og så oppført på jobb den helga bilen min kom hjem. HURRA. Da motoren var på plass var det å begynne med ledingsnettet. Vi tok hvert vårt ledningsnett da det hos meg var delt i to, et på sjåførsiden og et på pasasjersiden. Dette brukte vi lang tid på og tok det på sjåførsiden inn og ut flere ganger. Det var vanskelig og huske hvordan dette satt før vi tok det ut. Som det sies, alle gode ting er tre og som regel følger nr fire med. Så etter tredje gangen satt det som det skulle. Vi var ganske heldig, for broren til kjæresten min har en akkurat samme motor stående i en bil med rådebank. Så når det var noe vi var usikre på hadde vi noe å se etter. Vi skiftet bunnpannepakning og toppdekselpakning, byttet olje, frostvæske og bremsevæske. Har kjøpt servoolje også, så det skal bli byttet det også! Bilen fikk også ny clutch samtidig som motoren var ute. Det trengtes. Litt klabb og babb ble det med radiatoren og intercooleren da de skulle på plass. Det ble litt trangt, men det gikk til slutt. Dette er radiatorer som satt der før lakkering også. Jeg hadde radiator med plas på kantene, har nå fått takk i en som ikke er av plast, og kanskje ikke sprekker så fort. I mellomtiden fikk jeg skrudd på baklampene mine, noe som jeg synes ble ganske bra. Fikk endelig bort de oransje blinklysene og fikk blanke rundt om.
    Som jeg har skrevet om ville ikke bilen gå da vi var ferdig med det motormessige. Dette viste seg å være den svarte boksen/releet som det ligger ved bilde av. Det er releet til vifte, radio og trykkvakt. Dette koster 400 kr på meca. Jeg dro heller å plukket det av bilen som står med rådebank. Når jeg fikk på dette, startet bilen. Den må gasses til den blir litt varm før den går ordentlig, men når den har blitt varm går den ordentlig. Jeg har sjekket kaldstartsdysa og den er i orden.
    Deretter ble bilen sendt tilbake på lakkeringsverkstedet for å få på resten av delene sine.
    Så begynte montering av selve fronten. Her da lyktet, grill, blinklys, støtfanger. I tillegg til annet småplukk. Det ble kjøpt inn nye pærer rundt om, vindusviskere og jeg lakkerte vindusviskerarmene. Jeg fikk bilen igjen på fredag, og søndag måtte den være ferdig på grunn av eugodkjenning/pkk på mandag. Vi dreiv på til langt på natt til mandag, og ga rett og slett opp da panseret gikk i vranglås og nektet å åpne seg. Da manglet vi bare å sette på grillen og tilpasse fester til støtfangeren. Vi skulle da sette på en midlertidlig støtfanger, bare så jeg hadde noe på eu-kontrollen, elelrs så får man feil. Mandag morgen var der, og jeg skulle ha vært på eu-kontroll. Ga meg ikke, fikk løpt igang mopeden som ikke har gått på et år og kommet meg på verkstedet. Utrolig nok med hjelp av noen karer fikk vi panseret opp og jeg fikk kommet meg på eu-kontrollen. Bilen gikk glatt igjen, og skiltene ble fort hentet ut. Vi fikk bare lagd noen midlertidlige fester til støtfangeren, men den satt da fast. Intercooleren min er for stor så den tar borti panseret, så panseret ville ikke gå i lås på venstre side. Derfor var jeg nødt til å stroppe det fast på vei til godkjenningen slik at det ikke blåste opp. Vi vei til godkjenning blåste prøveskiltene mine av, takk for at det ikke var noe kontroll. Så denne uka, satser jeg å få på plass det siste. Holdbare fester til frontfangeren, få på R-fangeren, få justert panseret og få tilpasset intercooleren bedre. Til eu-kontrollen måtte også bremseskiver og klosser byttes bak, dette var bestilt og klart for å skiftes i helga. Men tror du ikke at jeg hadde fått feil skiver. Jeg hadde bremseskiver til en honda, ikke en volvo som jeg hadde bestilt. Så fikk tak i noen brukte av en volvotype i bygda. Pusset av det verste overflaterusten og fikk dem på bilen.

    Jeg legger ved en del bilder.































    Så jeg er en ganske stolt volvo eier nå, mer fornøyd blir jeg da fronten er komplett!
    tilbakemeldinger og spørsmål er bare koslig
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  24. #22
    Registrerte brukere kvg4life sin avatar
    Medlem siden
    30. jan. 2012
    Sted
    Løten, Hedmark
    VCCN medlemsnummer
    841
    Innlegg
    356
    Antall takk

    Standard

    Hvorfor lakkerer du ikke speilene i samme farge? Veldig fin bil forresten
    Volvo 740 Turbo Worklog
    Volvo V70N Turbo Worklog
    96' Toyota Supra 2JZ-GTE helgebil/lekebil..

  25. #23
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. mai 2011
    Sted
    Våler, Hedmark
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kvg4life Vis post
    Hvorfor lakkerer du ikke speilene i samme farge? Veldig fin bil forresten
    Jeg har valgt å ikke lakkert speilene fordi jeg ville se hvordan bilen ble med svarte speil først. Dessuten blir speilene gjerne fort slitt på grunn av insekter og steinspurt og lignende. Dessuten tenkte jeg at speilene ville gå i et med listene på bilen samt støtfangeren.
    Har snakket med verkstedet og vi ble enige om svart først, så kunne jeg heller komme tilbake om jeg så at jeg ville ha blåe speil.

    Takk for det
    - Sara m/Turbo-Reodor! : )

  26. #24
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.703
    Antall takk

    Standard

    Ble bra!
    740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392

    Ny eier av Dunfrid<3

  27. #25

    Medlem siden
    28. nov. 2010
    Sted
    Hordaland, Bergen
    VCCN medlemsnummer
    940
    Innlegg
    1.570
    Antall takk

    Standard

    Ser veldig bra ut Flere bilder av fronten
    2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
    X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

  1. [Selges] Volvo 240 1989 turbo + 1977 244 turbo (uten tak)
    By JonasS in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 8
    Siste post: 08/02/14, 00:48
  2. [SELGES] Volvo 740 Turbo bud over 10K!! EU OK, Ny Turbo
    By EspenB1994 in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 30
    Siste post: 09/04/13, 22:03
  3. Turbo problemer:( håper noen veit volvo v70 98 turbo
    By Lillegutt in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 26/06/11, 18:07

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •