Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: erfaring med printplater på baklykter med hvite blinklys fra bcb.no?

  1. #1
    Registrerte brukere thomas1b2 sin avatar
    Medlem siden
    21. mai 2012
    Sted
    Kodal
    VCCN medlemsnummer
    1171
    Innlegg
    24
    Antall takk

    Standard erfaring med printplater på baklykter med hvite blinklys fra bcb.no?

    Fikk baklyktene fra bcb.no i dag, monterte de med det samme. men da jeg skulle montere de så jeg at printplatene hadde dårlig passform, men gjorde det beste ut av det og det satt helt greit, men når jeg monterte høyre baklykt var det null lys i lykta.. så jeg monterte den andre, akkurat det samme, så jeg satt på printplatene fra de gammle orginal lyktene og da funka det.. nesten. omvendt bremselys,:S? når bryteren inne i bilen står på null lyset baklyktene som når du bremser, er bare det at jeg har ikke foten i nærheten av pedalen... men når jeg trykker inn pedalen blir lyset normalt sånn det skal være, men når jeg slemmer pedalen blir det sterkt lys igjen,....


    Noen som vet noe?:SSSS hasteeeer!

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. juli 2012
    Sted
    spydeberg
    Innlegg
    12
    Antall takk

    Standard

    hadde samme problem på min, men det var så enkelt som at når jeg bytta print plata bomma jeg litt når jeg satt på stikket, så sjekk om du har fått satt den 100% riktig. å om det ikke fukner da heller ville jeg bare lagt opp lyktene uten print plater, har gjort dette flere ganger, men det er en del jobb :P

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •