Hei, etter 1 år siden jeg solgte min 945 TIC så har jeg fått meg volvo igjen, denne gang en 745 TIC orginal turbo bil er begynt å bygge om fra ET til FT med lh 2.4 nett så klart....

Motoren er med underspyling å alt!!

Det som gjenstår er et par ledninger som skulle opp til tennings låsen ? Gamle eier sier det var kun et par ledninger igjen men dette aner jeg ikke noe om så bilder kommer i morgen jeg er wire-retard så dette blir moro å finne ut av...

Litt om bilen da

1986 Burgunder rød metallic som faktiskt er veldig pen i lakken!! lite rust og beige intriør som jeg da elsker , takluke, diffbrems å alt jeg trenger

Ska være chippa og er jo så klart 3 toms eksos og åpent filter, mer har jeg ikke fått med meg enda, men i dette er en nyere FT så trodde jeg det var 531 topp og gule dyser ? men sitter grønne dyser på denne trodde kun FK hadde grønne.
Er også montert volvo v70 turbo og stoooor alu cooler

Så det som gjenstår på denne er : Montere

Radiator
intercooler
manifold
turbo
rør
lmm
hjerner
litt småtteri.


Er det ikke best å ha LMM'n på innsugs siden ???? i og med at jeg har større turbo ++ må jo også forlenge kablen til lmm'n hvis den ska stå ved turbon


Jeg hadde håpet at det er noen i vestfolds område som kan hjelpe meg med nette på bilen, betaler så klart for brydderiet
Alt er montert å står i bilen, er kun som sagt 2 - 3 ledninger igjen.

Vil ha denne bilen på veien FORT!!!