Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 1 av 1

Tråd: ønsker å bytte min nissan sunny 1.6 i volvo 142/244 ell 244 78 deler-sjalusi osv

  1. #1

    Medlem siden
    31. jan. 2011
    Sted
    minnesund
    Innlegg
    86
    Antall takk

    Cool ønsker å bytte min nissan sunny 1.6 i volvo 142/244 ell 244 78 deler-sjalusi osv

    hei,har en nissan sunny 1.6 16v 93 mod som har gått bare 260 000,motoren bruker ikke olje eller vann,sitter helt nytt powerfilter på bilen,eksosanlegget er ganske nytt,helt splitter ny dynamo-har kvitering på det,bilen er blitt rustsveiset under av en som har lang erfaring med det.

    negative ting ved bilen:den har litt smårust her og der,ikke så mye men noe små overflaterust.

    vil helst bytte i en volvo 142 som ikke er rusta helt ihjel men rust er ingen hindring her,motor MÅ starte å gå hvis ikke er det ikke interessant,og må helst stå i akershus/hedemark området da det blir litt langt å dra andre steder,bor på minnesund.

    er også veldig interessert i deler som:sjalusi,momoratt,orginale runde lykter til volvon med grill og blinklys,turbo manifold og turbo trykkforgasser og boks og div turbo deler som passer på b19,noen tøffe felger er også av interesse,bilen skal jeg ha 5500 for om noen vil kjøpe den cash

    bilder sendes på mail og da bare sender dere mail adr deres til 46853612 så sender jeg dere bilder av rundt om hele bilen.
    Sist endret av chaa94; 01/01/12 kl 01:04

Lignende tråder

  1. Ønsker å bytte min Volvo 745 GL 1988 mod mot en volvo veteran ;)
    By olesyvertsen in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 4
    Siste post: 14/01/12, 00:29
  2. ønsker å bytte vectra gts i volvo.
    By sveimyrv in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 9
    Siste post: 14/11/10, 13:53

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •