Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  4
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 31 av 31

Tråd: B20 topp stjålet

  1. #26
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    da kan du jo likesågodt opplyse alle hvem det er. enten alle eller ingen
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  2. #27
    Registrerte brukere Petter M sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    980
    Antall takk

    Standard

    Tjaa.. Han har jo lagt opp til det selv.. turbodreams kaller han seg. Blir stadig fortalt av folk her ute at han sier at eg er en idiot,som beskylder han..osv.. Så du får lære deg å holde kjæften din lukket fra no av J.
    96 - Volvo V90 x
    05 - Volvo V70N D5 x
    97 - Volvo 940 Turbo x
    08 - Volvo V70 2.4D Summum

  3. #28
    Registrerte brukere turbodreams sin avatar
    Medlem siden
    10. okt. 2010
    Sted
    Sotra,hordaland
    VCCN medlemsnummer
    1172
    Innlegg
    85
    Antall takk

    Standard

    HAHA ! har ikkje lest denne tråden før nå :P visst du meine eg stjeler av deg petter tar du feil .... å eg har forklart ka som skjedde men girkassen !

    Meg å s***** var på radøy å møtte ein felles kammerat =) s***** hadde snart fagprøve å meg og s***** var kollegaer, s***** ringte vår feller venn så vi traff han på radøy,

    på vei tilbake ringte S***** vår felles venn å spurte om å få denne girkassen til å øve til fagprøve, så vi hentet girkassen å det har eg fortalt deg petter.

    det tok vertfall over i veke før du oppdaga girkassen på jobben vår å dermed blei eg innblandet i S***** sitt tyvgods.

    sånne annklagelser på meg trenger du ikkje skrive på forum .... e d samme som eg skulle beskyllt deg eller andre forumbrukere for å stjele av meg ...

    eg har sett deg mangen ganger etter dette å du tør alldrig å gjøre nokke .... eller si nokke annet en att det var meg ....

    lite visste verken eg eller s***** att du hadde kjøpt dette fra h***** litt før vi henta girkassen. hadde vi visst d var ditt hadde vertfall eg spurt deg om å få den girkassa til å øve til fagprøve ....

    h***** burde vertfall sakt til s***** at du hadde kjøpt det å han måtte spøre deg.

    nå veit forl ca ka d går i fra min side å eg har rett å beskytte meg frå sånne påklagelser. vill du nokke mer petter kan du ringe meg eller snakke med meg neste gang vi treffes =) vi hadde et jævligt bra vennskap å d tok desverre slutt.

  4. #29
    Registrerte brukere Petter M sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    980
    Antall takk

    Standard

    gammal tråd.. dette har vi diskutert, å eg står på mitt, Med mine beviser. Enten du vil eller ikke. Du henger rundt med samme folk som meg, å du burde ha merket at du er like lett som luft.. Bryr meg absolutt ikke om dine meninger, og eller hav du prøver å framstille deg selv for. Du vet selv at du kunne gjort MYE for å liksom bevise din uskyld. noe du ikke har gjort.. å komme med historier osv lenge etterpå bryr jeg meg ikke noe om.

    Alt kom til rette,å eg har ikke tenkt så mye på delene.. ditt tap.. du som miste min respekt, å venner som vi var, er vi ikke lengre, å kommer absolutt aldri til å bli igjen! Så forstår ikke vitsen med å legge meg til som venn på vccn, når du ser at jeg har slettet deg.

    Men game over, eg bryr meg absolutt ikke mere om denne saken, for meg er den DØD,slik som vårt vennskap og alt annet God natt
    96 - Volvo V90 x
    05 - Volvo V70N D5 x
    97 - Volvo 940 Turbo x
    08 - Volvo V70 2.4D Summum

  5. #30
    Registrerte brukere Petter M sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    980
    Antall takk

    Standard

    Og når du skal være så dum at du skal lage en historie..

    Du møtte meg samme kveld som girkasse og topp forsvant, og sa at dere hadde vert å sett etter girkassen, MEN ikke funnet den! Så sa eg " Hæ? den har jo eg kjøpt" osv osv.. så du motsier deg selv igjen.. Dessverre.

    Å du skriver at han fikk kasse osv...så plutslig sier du at du ble innblandet i hannes "tyvegods".. Leser du ikke igjennom historien din før du legger inn ett inlegg?
    det burde du ivertfall gjort om du vil ha en vanntett forklaring
    96 - Volvo V90 x
    05 - Volvo V70N D5 x
    97 - Volvo 940 Turbo x
    08 - Volvo V70 2.4D Summum

  6. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Steinkjer, Norway
    Innlegg
    741
    Antall takk

    Standard

    Haha, at folk gidder å stjæle fra kompiser, for deler til 1000 kr latterlig...
    -2010, Volvo C30 - Bruksbil
    -1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
    -1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret

  7. Takk ovlov86, Espen Title takket for denne posten
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

  1. Yamaha 250 crosser stjålet!
    By Bruin in forum Etterlyst
    Svar: 0
    Siste post: 26/08/11, 13:59
  2. forsterker stjålet
    By Bolten91 in forum Etterlyst
    Svar: 0
    Siste post: 22/05/11, 18:43
  3. BMW M3 stjålet i Porsgrunn
    By Tom K in forum Etterlyst
    Svar: 0
    Siste post: 14/04/11, 10:50
  4. Blå 850 stjålet i Haugesund / Karmøy
    By Nilsebu in forum Etterlyst
    Svar: 10
    Siste post: 14/03/11, 13:45
  5. sveiseappertat å muttertrekker stjålet
    By Kogi240gl in forum Etterlyst
    Svar: 0
    Siste post: 21/02/11, 22:07

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •