Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 30 av 30

Tråd: Tennplugger og erfaringer.

  1. #26
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. des. 2009
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    1.217
    Antall takk

    Standard

    noen som tør å anbefale plugger jeg kan bruke? turbolada rødblokk, cirka 9,5:1 i kompressjon og E85, har kjørt med BPR6ES på bensin til nå og det har funka veldig greit. men jeg har sett noen steder at folk anbefaler varmere plugger til etanol, og jeg mener også å huske at noen har anbefalt kaldere plugger...

  2. #27
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo_960_1995 Vis post
    Takk for svar.

    Kanskje du har noen linker ?

    Takk igjen.
    www.summitracing.com Men om det bare er å plugge de i å kjøre vet jeg ikke. du får legge ut under trimmingsdelen å høre. sånne ting vet jeg svært lite om desverre...
    One Ring to rule them all

  3. #28
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    www.summitracing.com Men om det bare er å plugge de i å kjøre vet jeg ikke. du får legge ut under trimmingsdelen å høre. sånne ting vet jeg svært lite om desverre...
    Takk, skal sjekke der etterhvert

  4. #29
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. jan. 2010
    Innlegg
    334
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Sebbe Vis post
    noen som tør å anbefale plugger jeg kan bruke? turbolada rødblokk, cirka 9,5:1 i kompressjon og E85, har kjørt med BPR6ES på bensin til nå og det har funka veldig greit. men jeg har sett noen steder at folk anbefaler varmere plugger til etanol, og jeg mener også å huske at noen har anbefalt kaldere plugger...
    Jeg har kjørt 9,5:1 på E85 en stund nå, og Denso W22EPRU (tilsv. BPR7ES) er absolutt ikke for kaldt, hvis man skal tolke fargeskillet på elektroda rett.

    Merket ingen forskjell i kaldstartsegenskaper i vinter på W22 og W20, (BPR7ES, BPR6ES).

  5. #30
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. jan. 2010
    Innlegg
    334
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Husk at de forskjellige produsentene har forskjellige verdier på varmen. lavere tall = varmere hos noen og omvendt hos andre igjen. Bosch med "4" tennere har fungert best på 6ern min. Men på den bilen merker man ikke mye forskjell på slike endringer... Er ikke som på turbomotor..
    Denso og NGK har i alle fall skalaen samme vei (høyere verdi, kaldere), mens Bosch er omvendt.

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •