Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  90
Side 3 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 90

Tråd: Midlertidlig banning av brukere..

  1. #51
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Og så er vi igang igjen....

    Topic / overskrift som : dasjbord. Motor. Og så videre..Er det virkelig forklarende ?. Blir kanskje til at mange velger utenlandske forum, isteden for dette ellers så oppegående forum når folk verken kan eller vil skrive skikkelige Topics / Overskrift.

    Kan ikke Moduratorene slå hardt ned på denne ukulturen ?.

    Det virker som om de aller fleste gir F i å lese reglene....

    Takk.
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  2. Takk Svirre, Jonas Soldal takket for denne posten
  3. #52
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Forumet glir mer og mer ut :(

    Kjøp og salg i forgår nå i denne delen : 700 / 900 / x90 -serien (1982-1998) Diskusjoner som angår 700 / 900 / x90 -serien.


    Og enda mer Sms språk, dialekt o.s.v ?.

    Hvor er dere modorater ?.

    Rensk opp i alt rotet, Takk.

    Vi styrke
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  4. #53
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    Nå må vi passe på att forumet her ikke blir helt komunistisk her da. Må vel være mulig å ha en lett og lystig tone og ikke drepe hverandre for småfeil. Blir litt for Midtøsten opplegg. Du kan ikke banke en afghaner for da sender vi ett fly som dreper 100 sivile i ditt land opplegg Nei litt feil og tabber må man ha hvis ikke blir forumet bare kjedelig.

  5. #54
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Det er ikke snakk om noe annet enn at folk som skal bruke dette forum, må forsøke å lese hvilken del av postingen skal forekomme !.

    Feil gjør vi alle !.

    Men det sklir så enormt ut, at enkelte vil nok trekke seg ut.

    Det beste er at vi alle bidrar litt for å rydde opp i dette.

    Kan jo nesten sammenligne med Bilforumet og Volvoforum i sin tid.....

    Maken til rot det var er, og når en forsøkte å følge med, og kanskje bidra så ble det feil....
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  6. #55
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Revell Vis post
    Nå må vi passe på att forumet her ikke blir helt komunistisk her da. Må vel være mulig å ha en lett og lystig tone og ikke drepe hverandre for småfeil. Blir litt for Midtøsten opplegg. Du kan ikke banke en afghaner for da sender vi ett fly som dreper 100 sivile i ditt land opplegg Nei litt feil og tabber må man ha hvis ikke blir forumet bare kjedelig.
    Alle andre forum kjører en streng linje - Det er for at det skal bli ryddig og ikke rotete, og for at det skal være et langt mer inkluderende miljø. Sier ikke at det ikke er det her, men det er fortsatt ting som bør tas tak i.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  7. #56
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Det er ikke så lett å moderere alt som blir skrevet her inne, og dessverre har det bredt seg en ukultur her inne at når det modereres så klages det, og når det ikke modereres så klages det da også. Det er litt over 1700 mennesker som bruker forumet her aktivt, så det er så og si umulig å gjøre alle til lags. Men vi som modererer skal prøve å gjøre en så god jobb som mulig. For meg tar det også litt tid å sette seg inn i de nye funksjonene.

    Håper dere har litt forståelse for dette, så skal vi prøve å få orden på ting.

    Dere er også hjertelig velkommen til å bruke "rapporter" knappen om det er noe dere kommer over som er helt på bærtur.

    Daniel
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  8. Takk THolandsli, volvoRsport, gaupe, Svirre takket for denne posten
  9. #57
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Misfornøyde folk vil det alltid være - De som ikke klarer å følge et gitt regelverk får bare være så misfornøyde de bare vil.

    Gratulerer som moderator, btw!
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  10. #58
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Misfornøyde folk vil det alltid være - De som ikke klarer å følge et gitt regelverk får bare være så misfornøyde de bare vil.

    Gratulerer som moderator, btw!
    Takk for det.

    Har forresten ryddet opp på 700/900 delen her. Salgsannonsene ligger nå på kjøpes delen.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  11. Takk Volvo_960_1995 takket for denne posten
  12. #59
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Men fortsatt er det mange tråder som viser seg å være noe annet enn det topic viser til.

    Meget kjedelig....

    Takk for en god jobb ellers.
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  13. #60
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Banhammertime snart?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  14. Takk Volvo_960_1995 takket for denne posten
  15. #61
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Misfornøyde folk vil det alltid være - De som ikke klarer å følge et gitt regelverk får bare være så misfornøyde de bare vil.

    Gratulerer som moderator, btw!
    Vil stadig ikke oppfordre til overdreven maktbruk. Men vi kan kanskje anta at de som evt blir sure og kranglete av å få "tilsnakk", uansett er blant de brukerne som vi "har minst bruk for".
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  16. #62
    Registrerte brukere Magnus Hagtvedt sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Sandefjord
    Innlegg
    370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo_960_1995 Vis post
    Men fortsatt er det mange tråder som viser seg å være noe annet enn det topic viser til.

    Meget kjedelig....

    Takk for en god jobb ellers.

    Bare å la raporteringsknappet gå varm det. Så får vi beskjed om feil/dårlig topic, dårlig språk eller hva problemet måtte være.

    For om brukere er med på å raportere mest mulig, kommer vi raskere frem til problempunktene som må gjøres noe med.
    Mvh
    Magnus Hagtvedt
    Nåværende biler: Volvo V70 AWD, 2001 - Volvo 940GL Turbo, 1992
    Tidligere biler: Volvo 960 2.5L, 1995 - Volvo 740GL, 1988 - Volvo 740GL Turbo, 1986 - Volvo 240GL, 1983.
    http://www.magnus-hagtvedt.com

  17. Takk Volvo_960_1995 takket for denne posten
  18. #63
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Vil stadig ikke oppfordre til overdreven maktbruk. Men vi kan kanskje anta at de som evt blir sure og kranglete av å få "tilsnakk", uansett er blant de brukerne som vi "har minst bruk for".
    Forskjell på overdreven maktbruk, og null maktbruk.

    Og enig i det siste du sier.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  19. Takk Volvo_960_1995 takket for denne posten
  20. #64
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Definitivt en forskjell, ja - maktbruk må til i blant.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  21. Takk Volvo_960_1995 takket for denne posten
  22. #65
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. april 2010
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Jeg vet ikke hva denne forumversjonen støtter. Men om det er mulig så er det ett effektiv middel å ta i bruk warn level. Det er en funksjon som støttes av enkelte forum. Det fungerer som følgende. Hver enkelt bruker har tilgang til å se warn status på sin profil, og kunn sin egen profil. Alle moderatorer og admin ser warn statusen til brukerne vist ved brukernavnet, og er de eneste som kan gi warn. Etter kanskje 4 eller 5 warn utestenges brukeren for en bestemt periode, kanskje 1 mnd eller 2 kanskje. Ved god oppførsel slettes warn etter en forhåndsbestemt periode, kanskje 6mnd eller ett år. Det finns forumløsninger som gjør dette automatisk slik at moderatorer og admin ikke trenger følge dette opp hele tiden. Dette gjør også jobben enklere for moderatorer og admin å holde ett øye med de værste problemmakerne.
    Warn gies ved gjentatte brudd på forumsreglene som f.eks gjentatt offtopic, sjikanering og uthenging av brukere, offentlig uthenging av moderator og admin pga. at bruker er missfornøyd med moderering av den aktueller brukeren, osv.
    Med ei slik eller tilsvarende løsning har den enkelte bruker muligheten til å lære av sine feil, og er fult klar over hvor mange sjangser til han har før han blir utestengt.
    Brukere som er missfornøyd med styringen av forumet vil man uasett ikke slippe helt unna.
    Automatsik sensurering av f.eks mye brukt bannskap og andre ikke akspeterte ord er også mulig, om slikt er ett stort problem.
    - 98 Mustang Cobra banebil. - 84 mod. Ford Sierra 2.0GL, med 105 ville gamper, foreløpig. - 2000 "Opel" Tahoe 5.3 LT, LPG drift, trekkbil.
    x 97 mod V70 2liter turbo på 180hk. x Solgt til fordel for Mitibushen Pajero, trekkvogn. Pajero solgt.
    Jeg har datasprut, først og fremst MS, som hobby. Har begynt å legge ut noen videoer på youtube oktober 2018

  23. #66
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    77
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    På tide å begynne å midlertidig utvise brukere som bevisst unngår å sette seg inn i reglene før de tar i bruk forumet kanskje?

    Jeg begynner også å kjenne det en viss plass nå, at mange nye brukere ikke evner å lese og sette seg inn i reglene for bruk av forumet, er de virkelig så utilgjengelige/vanskelig skrevet??

    Har rapportert og rapportert, men det kommer bare flere og flere nye brukere som hopper over å lese "bruksanvisningen".

    *Lei..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  24. #67
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.931
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Elr msse forkrtlser. Blir lix litt fjortzz forum hvis lle skl skrv sånn hr.

    K9z <3 <3 <3 (A)

    hahahahahahaha!

    ja azz! forkrtlser er fjrtz lizzm!
    gid<3 KOSEMOSEOVERDOSE!!!!!!


    hahahahahahaha! *ler*





    Men, bacn to normal, en ting det bør settes en nulltoleranse for, er svindel! Banning av både IP og Brukernavn. Selv om de fleste bare setter seg ned bak en falsk proxy og lager seg nytt brukernavn. Å så er dem igang igjen

    Svindel er noe som gjør meg kvalm! Fler som husker "bernt saken" ? BLÆH!

  25. #68
    Registrerte brukere Tarell sin avatar
    Medlem siden
    03. mai 2011
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    1.286
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    hahahahahahaha!

    ja azz! forkrtlser er fjrtz lizzm!
    gid<3 KOSEMOSEOVERDOSE!!!!!!

    Sikkert bare meg, men hæ????
    Skjønte ikke ett eneste ord av det der
    Begynner å bli gammel jeg........

    Men tilbake til "topic", er enig i at man må ha en stram linje, men samtidig må det være lov å være litt sosial og ha det morro.
    Så lenge man holder seg innenfor det som passer seg, altså, innenfor de reglene som er for forumet.

    Og "Bernt saken"? Kjenner ikke til den saken du viser til her, (tror jeg) men snakker du om Bernt fra Sotra?
    Ensom V70 Turbo

  26. #69
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Jeg kan vel ærlig innrømme at jeg blir litt lett revet off-topic om det er interessante diskusjoner vedrørende motor osv

    Men jeg prøver jo så godt jeg kan å holde meg i tøylene

    Man kan vel godt argumentere litt heftig, så lenge det holder seg til saken det diskuteres om. Rene angrepssaker der det går på personene og ikke meningene dems er jo IKKE bra.

    Jeg for min del syns dette er et supert forum, og sammenlignet med mange andre så syns i alle fall jeg at det er lite av "grums". Nå skal det sies at jeg for det meste vanker rundt prosjekttråder, og teknisk relaterte ting da Tror ikke jeg har vært innom slike tråder som kan sammles under "annet" osv. her inne Er vel i sånne typer tråder jeg forestiller meg det er mye skittkasting i alle fall, sånne som bærer et hvis "fjortispreg" over seg. Er vel lenge siden sist jeg var innom den modellspesifike delen virker det som, for sist jeg var inne der var det lite kluss i alle fall

    Vedrørende dialekter så er jeg en vaskekte nordlendig, og med litt tilhørende bannskap interegert i vokabularet, men jeg skriver jo 99,9% av tiden på Bokmål (som nå). Men en og annen settning, eller et ord på dialekt for å spre litt humor eller for å understreke/forsterke noe bør vel gå greit? Vedrørende for eks. signaturen min så trenger jo ikke folk å lese den, er jo bare halvvais bubbel uansett Mest for humoren sin del... I min dagligtale (ganske "rå" Vesterålsdialekt) så forekommer banning som en naturlig del av praten, men her inne prøver jeg jo så godt jeg kan å unngå å bruke så mye bannskap. Dog ett og annet ord detter såklart gjennom filteret, dette håper jeg da går greit?, for er vel ikke akkurat like lett å luke de ut i etterkant, da jeg ikke finner dem rett og slett

    Når det gjelder skrivefeil som følger av skrive/lesevansker og "tastaturtrøbbel"(altså vi som ikke har bodd forran PC'n, og bruker en hurtig form for LFT-metoden, ogtrykker mye feil, feks. MEG) så må man nesten ha tolleranse for det

    Jeg støtter også ideen om en viss form for utestegelse ved overtredelser som kan betegnes som alvorlige; (personangrep osv).

    For min egen del så kunne jeg gjerne fått noe slags "WARN" greier om noen syns det ble for mye Off-topic osv. Er ikke alltid like lett å oppfatte det selv, hvis man feks. er veldig engasjert i en diskusjon rundt et interessant emne, som kunne ha startet ut fra en halvveis tilfeldig kommentar i en tråd.

    Folk bør vel også lese reglene av og til for å friske opp litt, og spess for de ferske FØRSTE gangen. Da slipper man mye feilpost osv.

    Kunne også vært en ide å få til en slags funksjon som en gang hvert år får reglene til å sprette opp i skjermbildet hvor man må kvittere på at man har lest den før man får fortsette bruken av forumet som ellers. Blir som om at vi på flystasjonen må lese gjennom stasjonsinstruksen en gang i året og kvittere for det, alltids kjekt å bli påminnet om ting

    Det er i alle fall mitt synspunkt
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  27. Takk Svirre, Geitung, Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
  28. #70
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Aure i Møre og Romsdal
    Innlegg
    692
    Antall takk

    Standard

    Har ikke lest alt som står på denne tråden, da jeg bruker iPhone til å surfe med her på sommerboligen (går tregt), men jeg vil si meg enig i det som menes med innholdet i det jeg har lest. Er selv trønder, kommer av og til en og annen slenger med dialekt når man blir gira.. Det plager dog ikke meg særlig.. Men.. Mitt bidrag til denne tråden er 2 ting som irriterer meg. Jeg var på mitt mest aktive på dette forumet for ca. 1 år siden. Da foregikk ting i sitt rette element, mer eller mindre. Det jeg sikter til er spesiellt motorbiten. Idag spør folk av og til "hvordan få 200hk i min 940 lt" i "avansert trimming".. Hallooo.. Ja, jeg var selv totalt uten erfaring engang, men jeg prøvde da å innrette meg med normalt vett og forstand.. I samme bane ser jeg at samme spm. går igjen opptil flere ganger på samme side iløpet av 1 uke.. Jeg er ikke særlig flink til å søke selv, men.. Ja.. Man finner i bøtter og spann om man prøver..
    Mitt tips er å "ansette" flere moderatorer kanskje..? Kanskje ikke etter antall inlegg og bred erfaring men av generell oppførsel..? Og kanskje alder? Og for ikke å nevne rasjonell tenking og nøytral\fair holdning.. Jeg kunne godt tenke meg å bidra litt på den biten f.eks, da jeg jobber på sjøen lenge i slengen og har lite å gjøre på kveldstid, men det er jo en annen sak.. Skjønner selvfølgelig at ikke gud og hvermann kan bli kastet inn i den karusellen det er å holde orden på dette kostebinderiet! (Jeg vil nå rose våre moderatorer! Ikke greit å rekke over alt som Ola Nordmanns hverdag innebærer)

    Og 2. tingen som irriterer meg spesiellt.. Det er folk som rakker ned på andre pga. lese og skrivevansker (Dysleksi)!! Er selv ikke diagnosert med det, skulle kanskje vært det til tider, men har maange venner og bekjente som er det.. Og de er da like så trivelige folk som andre, og alle er dyktige med det de driver med. Skal dog sies at det har blitt mindre av dette siden jeg var på "topp"!

    Vil tro at flere er enige i dette, om sunt bondevett og normal folkeskikk var en del av deres oppdragelse.

    Takk for seg!
    "300hk på en td04 18T ? Inte rart norska volvor går skit

    Et peak på "300"hk före motrykket stiger til himmelen och bilen tappar effekt som fy..."

  29. Takk sleepy, Anders Dybvadsskog, bluesmoke87, Isabell takket for denne posten
  30. #71
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av JonasS Vis post
    Mitt tips er å "ansette" flere moderatorer kanskje..? Kanskje ikke etter antall inlegg og bred erfaring men av generell oppførsel..? Og kanskje alder? Og for ikke å nevne rasjonell tenking og nøytral\fair holdning.. Jeg kunne godt tenke meg å bidra litt på den biten f.eks, da jeg jobber på sjøen lenge i slengen og har lite å gjøre på kveldstid, men det er jo en annen sak.. Skjønner selvfølgelig at ikke gud og hvermann kan bli kastet inn i den karusellen det er å holde orden på dette kostebinderiet! (Jeg vil nå rose våre moderatorer! Ikke greit å rekke over alt som Ola Nordmanns hverdag innebærer)
    Moderatorer blir ikke valgt utifra kunnskap og antall innlegg, men utifra hvordan de fremstår på forumet.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  31. Takk Svirre, Tarell, JonasS takket for denne posten
  32. #72
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Ja, dere modoratorer gjør sikkert det beste dere kan utifra de mulighetene dere har.

    Er innom dette forum og kikker, men leser ofterere andre plasser da mange fremdeles skriver dårlige Topic`s / trådstart.

    Og det virker som om det er helt ok å skrive SMS språk og annet svada språk....

    Samt at mange gir hjelp, men får sjeldent tilbakemelding på hva den egentilige løsningen var.

    Så nå nettopp en som hadde ett problem som ikke skrev hva løsningen var, men skrev at tråden kan slettes....

    Supert !.

    Og ja, når vccn startet opp, så var det ryddig her inne. Men jeg ville vente med å bli fullverdig medlem for å se om det skled ut..

    Og det har det gjort. Synd, veldig synd.

    Håper dere griper fatt i dette og rydder skikkelig opp.

    Takk.
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  33. #73

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Dette er en balansegang uansett. Om vi moderer for mye blir det feil, og moderer vi for lite blir det feil. Ingen har betalt for å sørge for at å holde foruemt feilfritt hele tiden og dersom vi har for mange moderatorer oppnår vi bare den berømte "Jo flere kokker jo mere søl"-problemstillinga. Forumet fylles med kunnskap fra tusenvis av frivillige entusiaster fra forskjellige steder, samfunnsgrupper, kulturer, land og så videre med forskjellige bakgrunner både med tanke på utdanning og erfaring med bil. Forumet blir uansett ikke som ei bok du har kjøpt på bokhandelen hvor den er korrekturlest i flere omganger.

    Samtidig er det umulig å drive en organisasjon hvor alle kan være helt fornøyde. Dette er også en balansegang. At du velger å være en av de som er misfornøyde må vi bare lære oss å leve med.
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  34. #74
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Jeg for min del er i alle fall fornøyd med vccn-forum i dagens form. At det blir et og annet innlegg som ikke er så interessant eller korrekt må man heller bare leve med med såpass mange brukere. Blir litt som med avisa, man kan jo fint hoppe over det som ikke interesserer.

    Som støttefunksjon i alle spørsmål som har med Volvo å gjøre er det VCCN gjelder for meg, ingen over - ingen ved siden av

  35. Takk Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
  36. #75
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av THolandsli Vis post
    Dette er en balansegang uansett. Om vi moderer for mye blir det feil, og moderer vi for lite blir det feil. Ingen har betalt for å sørge for at å holde foruemt feilfritt hele tiden og dersom vi har for mange moderatorer oppnår vi bare den berømte "Jo flere kokker jo mere søl"-problemstillinga. Forumet fylles med kunnskap fra tusenvis av frivillige entusiaster fra forskjellige steder, samfunnsgrupper, kulturer, land og så videre med forskjellige bakgrunner både med tanke på utdanning og erfaring med bil. Forumet blir uansett ikke som ei bok du har kjøpt på bokhandelen hvor den er korrekturlest i flere omganger.

    Samtidig er det umulig å drive en organisasjon hvor alle kan være helt fornøyde. Dette er også en balansegang. At du velger å være en av de som er misfornøyde må vi bare lære oss å leve med.
    Takk for svar !.

    Jeg er ikke misfornøyd, men jeg prøver å få fram at det må da kunne la seg skrive uten merkelige SMS språk, forkortelser på SMS språk og andre språk / dialekter !!.

    Du skriver "Forumet blir uansett ikke som ei bok du har kjøpt på bokhandelen hvor den er korrekturlest i flere omganger."

    Nei, vi alle skriver feil og gjør feil, men hva i alle verdens dager er det da dere har laget regler for ?.

    Kluet er at det hadde vært flere som hadde tatt vccn seriøst, om det var slikt at det ble modorert bedre, at alle som kom innom her og skrev Topic`s / tråder som det gikk ann å forstå på alle måter.

    Og visst du er tilhenger av at folk ikke vil fortelle hva som er løsningen på problemet, etter at vi alle har bidratt etter evne / vilje, da lurer jeg på hva er da vitsen med å bidra ?.

    Og hva betaler en for ?. Ikke for at dere skal sitte 24/7 å modorere, men rabatter som mange ofte har i sin "portefølje" på arbeidsplassen.

    Og som modorator synes jeg du var noe kjapp på avtrekkeren med å skrive at kun jeg var / er misfornøyd. Det viser at du ikke har lest og fulgt med tråden her og mange andre tråder !.

    Takk.
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

Side 3 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Mulighet for å gi karakterpoeng til brukere
    By THolandsli in forum Informasjon fra administrator / styret
    Svar: 67
    Siste post: 30/08/11, 20:04
  2. 2000 brukere på forumet - nå passert 5000 12/8-11
    By THolandsli in forum Informasjon fra administrator / styret
    Svar: 18
    Siste post: 21/08/11, 16:48
  3. Strengere linje før banning
    By Wrasko in forum Forslagskassen
    Svar: 77
    Siste post: 25/08/10, 09:46
  4. Verifiserte brukere
    By larsa-std in forum Forslagskassen
    Svar: 12
    Siste post: 25/04/10, 00:15

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •