Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Ordne til remote og subsignal på en Volvo S60 05 :) Og navi-mp3?

  1. #1
    Registrerte brukere Flakk sin avatar
    Medlem siden
    11. mars 2011
    Sted
    Tønsberg
    Innlegg
    37
    Antall takk

    Standard Ordne til remote og subsignal på en Volvo S60 05 :) Og navi-mp3?

    Heihei!

    Er det noen som selger en slags overgang som passer rett inn i originalspilleren (HU-850) som "tryller fram" sub og remotekabler ut ifra originaluttaket? Det må vel være den beste løsningen?

    Hvis ikke så hadde jeg tenkt å nappe remote fra parklyset og signal fra den ene høyttaleren bak via en frekvensomformer...noen som har prøvd det?


    Leste også for leeeenge siden at noen hadde fått til å bruke navigasjonen til å spille mp3 og musikkvideoer, noen som husker hvordan man får til dette?

    Takker for svar! Har en 2x12 og en Focal monoblokk liggende hjemme og støve, irriterer meg grønn
    ´16 S60 D4 Summum

  2. #2
    Registrerte brukere Sollien sin avatar
    Medlem siden
    19. jan. 2011
    Sted
    Langevåg
    Innlegg
    822
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Flakk Vis post
    Heihei!

    Er det noen som selger en slags overgang som passer rett inn i originalspilleren (HU-850) som "tryller fram" sub og remotekabler ut ifra originaluttaket? Det må vel være den beste løsningen?

    Hvis ikke så hadde jeg tenkt å nappe remote fra parklyset og signal fra den ene høyttaleren bak via en frekvensomformer...noen som har prøvd det?


    Leste også for leeeenge siden at noen hadde fått til å bruke navigasjonen til å spille mp3 og musikkvideoer, noen som husker hvordan man får til dette?

    Takker for svar! Har en 2x12 og en Focal monoblokk liggende hjemme og støve, irriterer meg grønn

    kjenner problemet bestilte nettopp :P

    http://bilradiospes.no/m/shop/?mid=m...=736&katid=618
    Sollien

  3. #3
    Registrerte brukere Sollien sin avatar
    Medlem siden
    19. jan. 2011
    Sted
    Langevåg
    Innlegg
    822
    Antall takk

    Standard

    her har du den som går på navigasjonen... går bare å venter på at de skal komme i salg gjen :P har jeg skjønt det riktig kan du spille av videoer etc. på originalskjermen

    http://imiv.ca/cms/
    Sollien

Lignende tråder

  1. Ebay: Volvo 940 remote.
    By Espein in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 4
    Siste post: 23/09/10, 19:46

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •