Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: VS: Unik Volvo S60, '04

  1. #1
    Registrerte brukere larsa-std sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nolhott
    Innlegg
    99
    Antall takk

    Standard VS: Unik Volvo S60, '04

    Hei,

    Har en unik Volvo S60 2.5T (tidligere "Red Lady" og "the Lady") som jeg vurderer å selge siden tiden ikke strekker helt til for meg lengre... Bilen er definitivt en blikkfanger og garantert helt unik. På siste utstillingen den var på i Sverige (Westcoast Motorshow) vant den premien som ”Best European”, så her er det muligheter for den som vil noe. Bilen ble vist hos Bilprovningen uten noen anmerkninger sommeren ifjor og ruller rundt med normale svenske skilter (den er registrert på meg).



    Litt fakta om bilen (mye er gjort, mange detaljer, så har garantert ikke fått med alt):

    Motor:
    B5254T2 (210HK) (har rullet svært lite sammenlignet med andre av samme årsmodell...)
    Motor er satt opp av SCT, HALO tennstifter, CDA luftfilter og dumpventil (litt høyere effekt enn orginalt nå).
    Motorrommet er ”stylet” og lakkert (dunkelt bilde tatt med mobilkamera i en garasje)


    Styling:
    Bilen er lakket i Lamborghini gul (3 lags) lakk
    Fronten er satt sammen av en Volvo R-front og en lettere modifisert Mitsubishi underdel
    Lampeviskerene er fjernet
    Sidekjolene er breddede og modifierte kjoler fra Stylingtorget
    Bakskjermen er en lettere modifisert større skjerm, med utblås fra eksos på siden bak.
    Lampene bak er lakkert i bilens farge på sidene
    Innmaten i lampene fremme er lakkert i bilens farge (det sorte)
    Vinge bak av modell litt stor
    Bilen er breddet 38mm på hver side
    Tonede bakruter (rutene fremme er uten toning for øyeblikket)


    Felger, dekk og bremser:
    ABS
    20” felger med lavprofildekk
    OMNI competition bremseskiver med racebelegg


    Interiør/innredning:
    Businesspakke mm
    Ombygd R-innredning med modifiserte dørsider osv
    Ombygd midtkonsoll for å få plass til DVD-spiller og TV-skjerm
    Bagasjerom er ombygd til "lydrom"


    ICE
    Alpine 9861 R DVD
    7” Veba TV-skjerm
    Focal høyttalere i fremdørene, midten foran, bakdørene og innebygd i bagasjeluka
    2 Focal subber i bagasjerommet
    3 Audison sluttsteg i bagasjerommet
    1 C-Tek vedlikeholdslader for batteriene, 220V tilkobling for stereo og lading utvendig




    Her får du en komplett bil som det er lagt ned mye tid og penger på for en forholdsvis lav sum, bare å dra på den første utstillingen du vil eller ut på veien om det er slik! Bilen er ikke beheftet av noen sponsoravtaler, så man står fritt til å velge om man skulle ønske å tegne seg noen avtaler på den for eventuelle videre utvikling.

    Det er ikke slik at jeg MÅ selge bilen, så skambudene kan man spare til noen andre Bilen kan om ønskelig vises på østlandet når kong vinter har sluppet taket (er i vinteroppbevaring nå), eller vi kan bli enige om noe annet før den tiden. Om det er ønskelig, er det heller ikke noe problem å overta bilen nå.

    Jeg har ikke satt ut noen annonse noen annen plass enda, da jeg tenkte å lodde stemningen blant ekte Volvo entusiaster først, i håp om at den kanskje kunne leve videre hos en med et lite Volvo-hjerte..

    Prisen er satt til 175k NOK, diskuterbart med rette person. Dekksparkere og kamikazepiloter trenger ikke ta kontakt..

    Er litt vanskelig å nå på mobil/telefon, så ta kontakt på PM her, eller på epost.

    Sist endret av larsa-std; 18/06/11 kl 22:05
    Volvo S60 2.5T '04, til salgs

    Live as if you will die tomorrow

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. okt. 2010
    Innlegg
    44
    Antall takk

    Standard

    WOOW! sigle.. byr 10 tusen NOK, og 2 biler, 850 T5 og Opel vectra 1999/2000 mod.

  3. #3
    Registrerte brukere larsa-std sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nolhott
    Innlegg
    99
    Antall takk

    Standard

    Ja, så la jeg den ut en annonse også, justerte litt på prisen også..

    Blocket annonse
    Volvo S60 2.5T '04, til salgs

    Live as if you will die tomorrow

  4. #4
    Registrerte brukere larsa-std sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nolhott
    Innlegg
    99
    Antall takk

    Standard

    Oppdatert:
    Annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=28653398
    Og en special price for you my friend (VCCN)... :P

    Ser ut til at det blir en sesong til i mitt eie, ikke helt feil det heller...
    Volvo S60 2.5T '04, til salgs

    Live as if you will die tomorrow

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •