Etter benking var det rett hjem å gjøre ferdig alt småplukk før avreise til Våler
Sveise inn ny hjulbua på ene siden, da den andre ligger igjen på rudskogen enplass..
Endelig mottatt sentralslukkeanlegget mitt, men så manglet dysene. Så da ble ikke det montert. Det positive var at da fikk jeg sove litt istede
På vei til Våler med full bil
Kommet frem å fått lastet av:
Godkjent på teknisk på et vis også, ble en god del for mye støy egentlig
Og sånn ble altså fronten i denne omgang Noen ekstra kjøle hull, fjernet lykter, flyttet oljekjøler og ny topp/grenrør som flowet bedre gjorde underverker på kjølingen!
Service sammen med en team kompis midt på lørdagen
Ett kult bilde jeg fikk av en kompis. Ser nesten hele bremsekalipteren foran
Og dette var hjulbua som var nylakkert kvelden før jeg dro
Helt fantastisk hvor bra bilen fungerte, og hvor godt den faktisk gikk. Responsen er topp. Spøler på alle girene nå, men måtte ta det litt med ro for å få de stakkars dekkene til å vare noen runder. Hadde endel dekk som bare gikk i oppløsning, så det ble litt for lite av de bra dekka. Skulle hatt dekksponsor
2. gangen jeg har kjørt på Vålerbanen, 1. gangen med over 200hk på hjula
Nå... Har du fått inn bilen i det nye uteskuret enda?
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Blir et trivelig skur
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Vært lite som har skjedd med bilen pga huskjøp, ikke gjort noe med den siden før Våler treffet i mai. Var innom å slo av en prat med volvo gutta på vccn treff på Gardermoen for en tid tilbake da. 360n er ikke akkurat satt opp til kjeglekjøring
Deilig å få hus med garasje ihvertfall!
Litt rot i garasjen etter flytting er det selvfølgelig enda, men kommer seg etter hvert Har fått inn et par biler, atv, motorsykkel, dekkmaskin osv.
Så tenkte jeg skulle dra på Rudskogen i helga, så bilen ikke gror fast oppå hengeren
Strøkent! Gratulerer!
N I C E ! ! ! !
Misunnelig =)
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Gretulerer med flott hus! Hvor stor er garasjen din?
Full stopp?
09mod Ford S-Max 2.2TDCI Tit-S Individual Familiebil
10mod Audi A6 Allroad 3.0TDIQ Konebil
95mod Volvo 940 Turbo Banebil
Neida, full fart her i gården Men ikke så mye interessant som passer på Volvoforum. Derfor har jeg ikke orket å oppdatert noe her. Holder på med toppen på 360n bare..
Kan slenge med et bilde av nye lekebilen jeg kjøpte i høst. Det ble ikke volvo Bilde fra Oslo Motorshow:
Tror det kan bli moro. Var på Vålerbanen for noen uker siden og tok Racing lisensen
Dette er Seven Racing:
· 0-100: Ca. 3 Sekunder
· Toppfart: Ca. 210km/t
· Rundetider tilsvarende Porsche GT3 Cup.
· Stående start.
· Tett konkurranse.
Har lyst til det ja, har ikke prøvd bilen engang. Men er vell bare å melde seg på Må støtte klubben og seven racing klassen ihvertfall. De trenger mange deltagere for å få nm status og for å få seriepåmelding med norges bilsportforbund. Det er nye regler for hele racing nm i år Blir spennende å se hvor mange klasser som klarer å stille med nok biler til å få nm status i år
Prøvde å sende pm, men det var fullt
Sist endret av Grolid; 22/02/16 kl 17:00
Det var egentlig litt dårlig forklart
Vet ikke om du er helt seriøs eller ikke
1996 940LT Stv, alt elektrisk + soltak
Spotting på gatebil!
Sorry for potetbilde!
DSC_0302.JPG
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
haha, takk for det Gatebil var helt topp! Bare koste oss hele helga. Spiste godt mat og drakk litt ol. Bilen gikk som ei klokke, bare skiftet dekk og fylte bensin. Provde aa ta det litt rolig, men det gikk 10 dekk paa lordag ogsaa Her er 3 bilder som er litt mindre potet:
Fikk en ny bulk denne gangen ogsaa Onsker meg nye forskjermer til jul!
Var fuktig paa fredagen.. Men veldig morro aa kjore uansett!
Sitter nede i Vietnam naa, derfor mangler jeg noen viktige norske bokstaver..
skjedd noe med bilen dem siste åra?
Alexander R H Olsen.