Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 29 av 29

Tråd: GT35 vs T3T4 turbo.

  1. #26
    Registrerte brukere wunder-hansi sin avatar
    Medlem siden
    06. juni 2010
    Sted
    Skjeberg/Østfold
    Innlegg
    345
    Antall takk

    Standard

    okey men til å bikke over 300hk med lh2,4 spruten, funker den Gt35 kina snurra da`? for da kliner jeg å til med en sånn
    02' Volvo v70n
    57' Volvo PV
    93' Volvo 940 turbo (selges)

  2. #27
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. juni 2010
    Sted
    Os ( Bergen )
    Innlegg
    219
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av session Vis post
    ja visst er det sikkert at dysene er tømmt, er jo det jeg sier er flaskehalsen, men jeg har ikke giddi og bry med og måle afr iogmed at det er logisk at den får for lite. Men det er jo ikke anntydning til tenningsbank heller så. Men som jeg også skreiv lenge opp, merker ikke noe nevneverdig forskjell fra 1,1bar og opp til 1,6 annet enn spoolinga til turbon.

    har kjørt sånn i 5mnd og di 2 siste nå åp snø og glatt og masse turtall og det går fint
    eg har samme turbo med kina grenrør ( med støtte stag ) den booster opp fra 1.1 til 1.6 og det er merkbart. kjører org FK-maskin med snart 330000 på telleren. er vel T-kam på den. ka kam burde eg hevet på? og om eg hiver på en kam og skrur ned trykket får eg samme spruten i bilen? har nok bensin eg og 558 dyser med ecomax
    945 tic stage 3 (prosjekt), Pajero 3.2 dykkebil, opel astra 1.7TDI kone/sparebørse, Ducati 900super sport, HD-Springer, HD FXR prosjekt igang,

  3. #28
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    01. juli 2010
    Innlegg
    334
    Antall takk

    Standard

    sånn jeg ser det kunne du jo bare kjøpt deg spesial chip og en annen kam hvis du vil. siden du har 558 dyser og 3"lmm
    Gammel 242 for øyeblikket

  4. #29
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. juni 2010
    Sted
    Os ( Bergen )
    Innlegg
    219
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av session Vis post
    sånn jeg ser det kunne du jo bare kjøpt deg spesial chip og en annen kam hvis du vil. siden du har 558 dyser og 3"lmm
    ja det vet eg, men bilen ha funka så bra at eg ikkje har gidda å styrt med det. men spes. chip ligger i kortene nå. men ka kam er grei på en T3-4 og ka trykk bør eg da legge meg på?
    945 tic stage 3 (prosjekt), Pajero 3.2 dykkebil, opel astra 1.7TDI kone/sparebørse, Ducati 900super sport, HD-Springer, HD FXR prosjekt igang,

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

  1. v70 2 liter turbo... ossen får jeg mere turbo trykk
    By Lillegutt in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 6
    Siste post: 01/10/10, 17:56
  2. T3T4 70/84 turbo på 230fk
    By stiank in forum Avansert trimming
    Svar: 3
    Siste post: 02/07/10, 23:19

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •