Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: 96 Volvo 855 2.5 10V 144hk. Tungstarta

  1. #1
    Registrerte brukere thamule sin avatar
    Medlem siden
    14. feb. 2010
    Innlegg
    69
    Antall takk

    Standard 96 Volvo 855 2.5 10V 144hk. Tungstarta

    Eg begynte å spørre litt her, men vil ikkje ødelegge den tråden med mine problem så eg laga ein ny.

    Historia er kort oppsumert slik:
    • Har slitt ei stund med tungstarta bil og ein veivhusventialsjonsslange som ikkje har vore tett (= høgt olje og bensinforbruk). Veivhusventialsjonen er no i orden, og det er også olje og bensinforbruket.
    • I sommar på vei heim frå Sverige vart bilen meir og meir tungstarta. På ferjer og slikt. Men vi kom oss heim og den har starta tyngre og tyngre ut over høsten.
    • For 4 veker sidan stoppa bilen og eg vart henta av Naf som kjørte meg til Frydenbø i Bergen. Her blei følgande bytta: Fordelerlokk, pluggar, tennkablar, Rotor og fordelerarm i strømfordeler.
    • Bilen gjekk så greit, men har vore litt tungstarta til tider, men kun når den er kald.
    • No er den blitt veldig tungstarta når den er kald, men ikkje ellers. Då startar den med ein gang


    Var oppom Frydenbø og spurte i dag, og han eg snakte med hugste veldig godt igjen bilen min. (Sikkert fordi den er grisefeit ) Eg nevnte både målarar, sensorar og batteri, men det hadde han ikkje heilt trua på. Han meinte det måtte vere bensin(trykk?) kanskje, og at ein burde starte feilsøkinga der.
    Men han sa også at det hadde dei sjekka då den var inne for 4 veker sidan, og då virka det bra. Han nevnte og bensinfilter. Om det var gammalt kunne det ta litt tid før bensinen kom fram, eller noko i den dur, og at kanskje det var verdt å skifte.

    Har fått tips frå Joakim-G R om tempsensor, og bilde av Morgis, men hos Volvo hadde dei altså dårlig tru på det. Eg skal på sjøen i morgon så kan ikkje levere inn bilen og la den stå hos volvo i 4 veker, så eg tenkte derfor at eg kan prøve å legge ein plan til kva eg skal gjere når eg kjem heim, før eg eventuelt berre må levere den inn hos Volvo og betale tusenlappar for at dei skal gjere det same.

    Eg tok eit lydopptak av når eg starta den idag, skal prøve å få lagt ut det. Ellers så er eg jo keen på tips til kor eg bør begynne. Og kanskje kommentarar på kvifor folk her inne og Volvo er litt ueinige om kor eg bør begynne.

    EDIT:
    Her er link til lydopptak av der eg startar motor. For å laste ned trykk "save file to your pc." Det står nederst med lita skrift. Alt det andre tullet er reklame og fjas. Eg spelte den av med quicktime.
    Sist endret av thamule; 30/11/10 kl 23:37
    96 Volvo 855 2,5 10V - Erebuni - Hällsjö - Soundstream - Sinfoni - Morel - Seas Lotus

  2. #2
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    hvordan er kompressjonen?
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

  3. #3
    Registrerte brukere thamule sin avatar
    Medlem siden
    14. feb. 2010
    Innlegg
    69
    Antall takk

    Standard

    Tja sei det?

    Eg har ikkje sånn veeeldig peiling akkurat. Korleis sjekkar eg kompresjon? Men dårlig kompresjon er vel lik ødelagt motor?
    96 Volvo 855 2,5 10V - Erebuni - Hällsjö - Soundstream - Sinfoni - Morel - Seas Lotus

  4. #4
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Kompressjonstester kan du kjøpe hos biltema.. ut med tennpluggen og vri om nøkkelen. Pass på at ting er koblet fra, slik at bilen ikke starter.
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  5. #5
    Registrerte brukere thamule sin avatar
    Medlem siden
    14. feb. 2010
    Innlegg
    69
    Antall takk

    Standard

    Okidoki. Dei har jo alt på biltema!

    Men er det ein idè å prøve skifte bensinfilteret først?
    Sist endret av thamule; 04/12/10 kl 05:09
    96 Volvo 855 2,5 10V - Erebuni - Hällsjö - Soundstream - Sinfoni - Morel - Seas Lotus

  6. #6
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Et originalt filter koster ca 300 hos Volvo og tar ca 30 min å skifte, så ikke dumt å skifte det.
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

Lignende tråder

  1. Tungstarta når halv-varm
    By Black Edition in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 1
    Siste post: 13/11/10, 14:17
  2. volvo v70 t5 motor i 850 144hk.
    By sanderturbo in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 25/08/10, 00:30
  3. Tungstarta når motoren er varm.
    By Jobbe88 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 4
    Siste post: 23/07/10, 21:04

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •