Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Stille analog klokke 740 -90

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. nov. 2010
    Innlegg
    2
    Antall takk

    Standard Stille analog klokke 740 -90

    Føler meg ikke akkurat smart, men finner ikke ut hvordan den analoge klokken skal stilles. Har hatt av batteriet over natten, og dermed er klokken feil.
    Er en "pinne" som stikker ut av instrument-panelet, og det er for trip-telleren. Har prøvd å vri, dra og trykk-og-vri, men ingenting funker på uret.
    Anyone?

  2. #2
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av EspenG Vis post
    Føler meg ikke akkurat smart, men finner ikke ut hvordan den analoge klokken skal stilles. Har hatt av batteriet over natten, og dermed er klokken feil.
    Er en "pinne" som stikker ut av instrument-panelet, og det er for trip-telleren. Har prøvd å vri, dra og trykk-og-vri, men ingenting funker på uret.
    Anyone?
    Enten har du mekanisk eller el.justering av klokken.. hvis du har mekanisk, er det en ekstra pinne som stikker ut fra panelet, lenger mot klokken enn trip-pinnen. Siden du ikke har nevnt den, regner jeg med du har elektrisk.. Da ser du på venstresiden for rattet, til høyre for lysbryteren. Der er det noen piler som pekert til høyre og venstre, disse er til klokken Dimminga til dashlyset er også på samme "bryter".
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. nov. 2010
    Innlegg
    2
    Antall takk

    Thumbs up

    Sitat Opprinnelig postet av JørnM_940 Vis post
    Enten har du mekanisk eller el.justering av klokken.. hvis du har mekanisk, er det en ekstra pinne som stikker ut fra panelet, lenger mot klokken enn trip-pinnen. Siden du ikke har nevnt den, regner jeg med du har elektrisk.. Da ser du på venstresiden for rattet, til høyre for lysbryteren. Der er det noen piler som pekert til høyre og venstre, disse er til klokken Dimminga til dashlyset er også på samme "bryter".
    Takk skal du ha!
    Mekanisk er det ikke. Kun en pinne ut fra instrumentpanelet.
    Har sett disse pilene du snakker om, men trodde det bare var til dimming av dash-lyset

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •