Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Feil på eletrisk tenning kontakt. 940

  1. #1
    Registrerte brukere KillerFly sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Bergen/Os
    Innlegg
    207
    Antall takk

    Standard Feil på eletrisk tenning kontakt. 940

    Fikk feil på dette på eu kontrollen. Er av og til lysene ikke går på når jeg vrir om nøkkelen.. Så da må jeg ta nøkkelen litt tilbake. Så går lysene på. Så da lurer jeg litt hva som må gjøres for å fikse dette? Må hele startkransen byttes? Eller er vel ikke bare til bytte den? Er vel en sånn spesialbolt der? Så er muligens like greit å bytte hele øverste del av ratt stangen?
    KillerFly Racing

  2. #2

    Medlem siden
    08. jan. 2010
    Innlegg
    83
    Antall takk

    Standard

    den elektriske delen på tenninga er festet med to skruer. enkleste er å ta ut innstrumente. ser da bakerste delen av tenningslåsen. dra av ledningene. er smetta innpå tapper på delen du vil bytte. skru ut skruene å bytt delen. rimelig grei jobb

  3. #3
    Registrerte brukere KillerFly sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Bergen/Os
    Innlegg
    207
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av skulb Vis post
    den elektriske delen på tenninga er festet med to skruer. enkleste er å ta ut innstrumente. ser da bakerste delen av tenningslåsen. dra av ledningene. er smetta innpå tapper på delen du vil bytte. skru ut skruene å bytt delen. rimelig grei jobb
    Aa, ja, det er selve den plast delen med alle di ledningene som kan være røke da? Og ikke selve tenninglåsen som kan være slakk i eller noe? Har ikke hørt eller vært borti dette problemet tidligere :P
    KillerFly Racing

  4. #4

    Medlem siden
    08. jan. 2010
    Innlegg
    83
    Antall takk

    Standard

    den plast delen du tenker på er delt i to. den med ledningene tar du bare av. da kommer du fram til delen du vil bytte. det er den som fordeler strømmen dit den skal på di forskjellige tenningshakka. hadde nettopp samme feil på banebila mi. vifta å lys + div som ikke virka til meg. selve tenninslåsen har ikke andre hakk en den til rattlåsen. så den blir det da ikke slakke i.

  5. #5
    Registrerte brukere KillerFly sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Bergen/Os
    Innlegg
    207
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av skulb Vis post
    den plast delen du tenker på er delt i to. den med ledningene tar du bare av. da kommer du fram til delen du vil bytte. det er den som fordeler strømmen dit den skal på di forskjellige tenningshakka. hadde nettopp samme feil på banebila mi. vifta å lys + div som ikke virka til meg. selve tenninslåsen har ikke andre hakk en den til rattlåsen. så den blir det da ikke slakke i.
    Aa, da er jeg med. Men da virker det som en ganske grei jobb da Det hva virkelig godt og høre Tusen takk
    KillerFly Racing

  6. #6
    Registrerte brukere KillerFly sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Bergen/Os
    Innlegg
    207
    Antall takk

    Standard

    Denne delen jeg trenger da?

    KillerFly Racing

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •