Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0

Vis meningsmålingsresultat: Vil du kjøpe komplett nye foringer til MK2 i Superflex når det blir tilgjengelig?

Velgere
32. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • Ja, komplett sett til den prisen det vil koste å lage dette

    11 34,38%
  • Ja, komplett sett hvis det ikke blir dyrere enn tilsvarende originalforinger

    6 18,75%
  • Ja, men ikke alle sammen (svar med de du vil ha i tråden)

    0 0%
  • Nei, vil ikke bytte foringene / vil heller ha originale gummi

    2 6,25%
  • Nei, har ikke multilink på bilen min

    13 40,63%
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 51 til 52 av 52

Tråd: Superflex til MK2 [Lagt til meningsmåling! Avgi din stemme]

  1. #51
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av olavxxx Vis post
    Noen nye oppdateringer rundt emnet?
    Jeg kjenner forøvrig en svenske som kan muliggjøre montering av trutrac i multilink. (må ha stikkakslinger fra mk1, så skrur man de i adapterene han lager).

    Jeg er usikker på ev. pris.
    Yep, jeg skal ha Truetrack i min MK2. Jeg skal riktignok bruke MK2 stikkaksler da fordi de visstnok tåler litt mer. Bytter indre CV ledd til et MK1-type ledd med skrudd flens, og skrur de til adapterene svensken lager med 27 splines.

    Angående Superflex emnet så har jeg ikke lagt noe mer energi i det pga sparing. Håper Flyfaen kan ta opp denne tråden igjen etterhvert da jeg uansett må ha nye foringer baki der til sommeren, enten det blir nye originale eller Superflex .

  2. #52
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Yep, jeg skal ha Truetrack i min MK2. Jeg skal riktignok bruke MK2 stikkaksler da fordi de visstnok tåler litt mer. Bytter indre CV ledd til et MK1-type ledd med skrudd flens, og skrur de til adapterene svensken lager med 27 splines.

    Angående Superflex emnet så har jeg ikke lagt noe mer energi i det pga sparing. Håper Flyfaen kan ta opp denne tråden igjen etterhvert da jeg uansett må ha nye foringer baki der til sommeren, enten det blir nye originale eller Superflex .
    Har lyst på truetrack (altså skrue ATB diff) jeg også, men må få sammen bilen min i første omgang

    Får se om jeg ikke tar tak i ting når jeg begynner med min Mk2, som forhåpentligvis ikke blir så lenge til (må bare få det helvettes karossarbeidet ut av bildet!)
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •