Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: "vibrasjon" bak ved akselerasjon + hjullager

  1. #1
    Registrerte brukere andreas sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    414
    Antall takk

    Standard "vibrasjon" bak ved akselerasjon + hjullager

    Mornings folkens,

    Då er det blitt Volvo på meg igjen. Etter tre år med pariserloff og sigar vart det ein '03 XC90 D5 -134.000 km- (til trass for advarslar ang. 03-04 modellar...) og vi var i helga på ein nydelig 1500 km tur frå Bergen til Kristiansand ++ og tilbake. Forbruk på ca 0,8l/mil og både kåno og ungen var svært godt fornøgd med bilen.

    Men - det dukkar vel alltid opp eit par småting på ein slik bil. Det er minst eit hjullager som skal byttast. Har lese meg fram til at dette er forbruksvare på desse bilane, så det er jo greitt. Men, har det noko for seg å velja originalt? Dei ryk gjerne etter relativt kort tid uansett? Kan få alle 4 nav/hjullager uoriginalt frå england for £390 inkl. frakt.

    Neste problem, når ein gjer litt ekstra på ved akselerasjon kjem det ein vibrasjon bak ca 1 gong i sekundet. Akkurat som om ein skulle køyre over ein ørliten asfaltkant eller ein kabel som ligg tvers over vegen. Har absolutt ingen
    AWD
    -erfaring frå før, men det kan for meg virka som om at dette oppstår når det vert overført kraft til bakhjula. Ved svak akselerasjon går alt heilt som "normalt", men då er det vel berre framhjula som får kraft vil eg tru.
    -06 VW Phaeton 3.0 TDI 4Motion
    -02 Jaguar X-Type 2.5 V6 AWD Aut.

    x -03 Volvo XC90 D5 AWD

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. juli 2012
    Innlegg
    36
    Antall takk

    Standard

    Har samme feil på min ,fant feilen defekt akseasjons demper bak mellom bakklokka å mellomaxsel se på den om det mangler noen små plast stifter i ytterkant ,det manglet på min puttet inn noen plast pinner med sirka samme dimm da var vibrasjon borte eller bytte den men litt jobb.

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •