Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Spesiell Volvo 245 -80mod selges

  1. #1
    Registrerte brukere RogerK sin avatar
    Medlem siden
    24. juni 2010
    Sted
    Vormedal
    Innlegg
    60
    Antall takk

    Standard Spesiell Volvo 245 -80mod selges

    Legger nå for salg min flotte 245 som ble veteran bil i år, dvs. ingen omregistrering , 300kr i vei avgift.

    Bilen er en godt ivaretatt nettopp EU godkjent 245DL som har detaljert historikk fra bilen var ny i en perm som følger med. Det er satt på snute panser og US lykter (GTX med refleks under). GT spoiler ( som ikke er lette å få tak i)
    Det er ny bakluke og lakerte speil. bilen er veldig bra for rust, og har ikke vert brukt på vinteren av meg.
    det er sotede vinduer i bagasjerom(3M sotfilm) Org gitter og matte i bagasje rom. Scoop , vindavvisere på vinduer og bagasjeluke, hjulbuelister.
    Det er 15" penta 100 felger og gode sommer dekk, nokian hakkapelita vinterdekk .

    En spessiell og flott problemfri veteran bil med ettermontert servo , orginal turteller, og lite ratt (orginalratt følger med)
    Siste året med det gamle utseendet. en bil klasiker som er en glede å kjøre som ikke er skrudd ihjel, og virkelig er verdt å ta vare på.

    Ring, mail eller sms for mere info.
    Innbytte i en bil som jeg kan bruke som arbeidsbil vurderes(Volvo 740,940 etc. dyrere eller billigere)

    Se Finnkode: 24323374
    -95 Volvo 940 FT/M90 Gass og bensin drift.
    -08 Ford S Max, Individual styling og 20"

  2. #2
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk
    2011 Renault Scenic 1.5DCI | 200X Peugeot Partner 1.6 hdi | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •